Bekijk volle/desktop versie : zwangerschapsbroeken kopen, hoe zit dat:?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-09-2012, 11:58
salaam dames
ik merk dat ik nu als ik zit af en toe t knoopje van mn broek moet openmaken dus ik wil eens kijken voor zwangerschapsbroeken. maar k heb altyd zo broeken gezien met een lage taille en dan daarboven dat soort rekbaar stof. is t de bedoeling dat je gewoon nu je maat koopt en dat dat stof meerekt tot t einde? of moet ik over n aantal weken weer voor wat groters gaan
missch een domme vraag maar ik weet daar dus echt niks van

19-09-2012, 12:00


Is zonde van je geld, je draagt die broeken 1 keer, ze zijn niet goedkoop en daarna liggen ze daar in je kast.. neuh.. draag gewoon leggings .

19-09-2012, 12:00
ik heb nog nooit die broeken gekocht, ik vind de meeste super lelijk of anders te duur voor een broek die je effe aan kan.

ik droeg voornamelijk leggings met leuke jurkjes, vesten of lange blousjes

19-09-2012, 12:00
gewoon je eigen maat kopen, dus geen groter maat.. er zit inderdaad een rekbaar stof aan die zich 'aanpast' aan de omvang van je buik.

tenzij je ook in je bovenbenen bent aangekomen, dan is een groter maat wel verstandig. ik zou zeggen: eerst de kleding passen dan kopen..

19-09-2012, 12:00


ohja en mijn uggs platgelopen hahah

19-09-2012, 12:02

Citaat door homealone1985:
ik heb nog nooit die broeken gekocht, ik vind de meeste super lelijk of anders te duur voor een broek die je effe aan kan.

ik droeg voornamelijk leggings met leuke jurkjes, vesten of lange blousjes
Vind ik ook het mooist bij zwangere vrouw !

19-09-2012, 12:03
Gewoon je eigen maat kopen is het beste, ik had een spijkerbroek bij de H&M gehaald en voor de rest zwangerschapsleggins dat zit toch het fijnst. :-)

19-09-2012, 12:04

Citaat door Somayra_:
gewoon je eigen maat kopen, dus geen groter maat.. er zit inderdaad een rekbaar stof aan die zich 'aanpast' aan de omvang van je buik.

tenzij je ook in je bovenbenen bent aangekomen, dan is een groter maat wel verstandig. ik zou zeggen: eerst de kleding passen dan kopen..
nee door vreeeeselijke misselijkheid ben ik nog niks aangekomen.. ik ben afgevallen en alleen aangekomen bij mn buik tot hiertoe. tot hiertoe he want mn eetlust begint terug te komen
ja zoiezo passen idd. ik zag wel leuke spijkerbroeken bij h&m .
en ehm dames leggings? sorry maar ik ga n winterzwangerschap tegemoet en dit is me eerste kind .. mocht ik die broeken bij mn 2de zwangerschap nog mooi vinden kan ik ze dan ook nog aan incha allah. (omg kan ni geloven dat ik t zehma over 2de zwangerschap heb:hihi

19-09-2012, 12:09
Je kunt ook speciale elastiekjes kopen waar allemaal gaatjes in zit.
Die bevestig je aan je broek en dan kun je met je knoop steeds
schuiven. Dat is wat ik doe, en kan daarmee m'n broeken gewoon
hele zwangerschap blijven dragen.

19-09-2012, 12:11

Citaat door Tallulah:
Je kunt ook speciale elastiekjes kopen waar allemaal gaatjes in zit.
Die bevestig je aan je broek en dan kun je met je knoop steeds
schuiven. Dat is wat ik doe, en kan daarmee m'n broeken gewoon
hele zwangerschap blijven dragen.
is dat handig??

19-09-2012, 12:14
Je moet je eigen maat halen.
Maar eerlijk? Je gaat het maar heel ff dragen en dan hangen ze er maar.

Ik raad je die zw leggings van de h&m aan. Die zitten heerlijk.

19-09-2012, 12:16
Oh je hebt ook een zw maillot en panty..gwn ff de website van de h&m checken

En anders miss etam of prenatal

19-09-2012, 12:20



Citaat door Oum-Nour:
Je moet je eigen maat halen.
Maar eerlijk? Je gaat het maar heel ff dragen en dan hangen ze er maar.

Ik raad je die zw leggings van de h&m aan. Die zitten heerlijk.
ik bebn als t goed is nog 23 weken zwanger.. das toch ni heel ff. mohim ik kijk wel .. als t moet dan moet t

19-09-2012, 12:21

Citaat door Oum-Nour:
Oh je hebt ook een zw maillot en panty..gwn ff de website van de h&m checken

En anders miss etam of prenatal
thanx.. alleen leggings pff.. ik draag liever broeken

19-09-2012, 12:24
Ik heb net 2weken geleden een zwangerschapsbroek gekocht, nou hij zit heerlijk en hij rekt mee het is echt een rekkend stof, nu wil ik niet meer anders dan die broek aan, werd gewoon misselijk van dat gedruk van die knopen van mijn oude broeken in mijn buik.., ik ga van de week zeker nog 1halen maar dan een ander kleur...
Heb hem trouwens bij de H&M gehaald voor 30euro.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7