Bekijk volle/desktop versie : Wilders mogelijk niet welkom in Australië voor anti-islamtoespraak



Pagina's : [1] 2

18-09-2012, 17:32
Geert Wilders vreest dat hij niet welkom is in Australië.





De PVV-leider heeft drie weken geleden een visum aangevraagd, maar dat is nog niet verstrekt. Australische media melden dat Wilders op een speciale lijst staat met personen naar wie extra onderzoek moet worden gedaan voordat ze worden toegelaten.Wilders wil volgende maand in Sydney en in Melbourne een lezing geven over de gevaren van de islam. Hij is uitgenodigd door een Australische anti-moslimgroepering Q Society, een volgens een woordvoerder niet-politieke en seculiere organisatie die zich zorgen maakt over de groeiende islam.

De visa van medewerkers en beveiligers van Wilders zijn wel verstrekt, maar de PVV-voorman moet nog steeds wachten op een visum. "Ik hoop vurig dat ze me snel een visum geven en ik kan me niet voorstellen dat ze mij als gekozen volksvertegenwoordiger zouden weigeren", zegt Wilders in een reactie aan Novum Nieuws. In 2009 werd Wilders de toegang geweigerd tot Engeland. Later was hij alsnog welkom in het Verenigd Koninkrijk.

18-09-2012, 18:36


oh ok
boeiend...


18-09-2012, 19:32
Durft hij zijn lelijke kop nog steeds te vertonen.



18-09-2012, 21:30
WILDERS KAN DE KK KRIJGEN
MENSEN ZIJN OP ZOEK NAAR VREDE EN GELUK
EN DIE MAN IS AAN HET KANKEREN
HIJ VERPEST DE MENSS


18-09-2012, 21:34



Citaat door khalid84:
WILDERS KAN DE KK KRIJGEN
MENSEN ZIJN OP ZOEK NAAR VREDE EN GELUK
EN DIE MAN IS AAN HET KANKEREN
HIJ VERPEST DE MENSS

Het is wel waar dat door zijn uitspraken de ensen meer en meer tegen elkaar zijn opgezet.

mensen zijn idd op zoek naar geluk, vrede .

18-09-2012, 21:52
IK WEET PRECIES WAT VOOR SPEECH HIJ GAAT HOUDEN
de koran verbieden de marokkaanse imams in benen schieten de marokaanse jongens radicaliseren .mocros in australie vertegenwoord??
en dan vliegt die creep wweer terug
INCHAALA STORTZIJN VLIEGTUIG KEIHARD NEER
AMIN.


18-09-2012, 23:40
Zelfs de Dingo's lusten geen PVVers.

18-09-2012, 23:46
WAT!!!Wilders wil volgende maand in Sydney en in Melbourne een lezing geven over de gevaren van de islam. over de GEVAREN van de ISLAM???? wahahahaah Ik ben benieuwd wat hij daarmee bedoelt.


18-09-2012, 23:47

Citaat door Almawt:
Begin de koeffar steeds meer te haten. Tfoe, er zit geen ghayr in hun


niet allemaal. Hulde aan die ambtenaar die hem op die lijst heeft gezet.

18-09-2012, 23:58

Citaat door zinaa-mocrootje:
WAT!!!Wilders wil volgende maand in Sydney en in Melbourne een lezing geven over de gevaren van de islam. over de GEVAREN van de ISLAM???? wahahahaah Ik ben benieuwd wat hij daarmee bedoelt.

De pruik doet nog een laatste wanhoopspoging...niemand hoort 'm..daarna ebt ie langzaam weg uit t politieke klimaat..wat conform de recente verkiezingsuitslag al duidelijk zichtbaar was

19-09-2012, 00:52
Hij kan zich niet voorstellen dat hij als gekozen volksvertegenwoordiger niet welkom is. Hitler was ook een gekozen volksvertegenwoordiger dus die redenering zegt niets en raakt kant noch wal. Als je verwerpelijk bent dan maakt het niet uit of je gekozen bent of benoemd. Maar mocht Greet haar reis mogen maken naar Australië op de belasting centjes van de hardwerkende Henk en Ingrid lol, dan hoop ik dat Greet niet vergeet om te vertellen dat Australië aan de Aboriginals toebehoord. De oorspronkelijke bewoners. Die zijn verkettert verjaagd en vermoord door de vredelievende Australiërs.

19-09-2012, 08:18
nu hij uitgeschakeld is raad ik iedereen aan om hem totaal te negeren ,net doen alsof hij er niet is daardoor zal hij in de vergetelheid geraken


19-09-2012, 08:20



Citaat door Almawt:
Begin de koeffar steeds meer te haten. Tfoe, er zit geen ghayr in hun

Dan moet je vooral niet de reacties op het MJA lezen, je haat wordt namelijk alleen maar groter

19-09-2012, 08:28

Citaat door Djeny:
Het is wel waar dat door zijn uitspraken de ensen meer en meer tegen elkaar zijn opgezet.

mensen zijn idd op zoek naar geluk, vrede .
Wat een tegenstrijd in 1 zin.

19-09-2012, 09:35
Geef Wilders ook een beetje aandacht. Dat heeft hij echt nodig, hij heeft een trauma gekregen van de Islam. Probeert zo fitna te veroorzaken in andere landen


Pagina's : [1] 2