Bekijk volle/desktop versie : Die ventjes van Sharia4Belgium.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-09-2012, 16:23
Hebben ze ooit wel eens in hun leven gewerkt of iets in die richting?

16-09-2012, 16:37


Die gasten pakken 't zo verkeerd aan. Antwoord op je vraag? Geen idee. Misschien niet. Overal kom je vrouwen tegen. Da ken nie he.

16-09-2012, 16:39
Gelukkig dat jullie het wel goed doen.

16-09-2012, 16:41
Niet weer zo een topic.

16-09-2012, 16:51



Citaat door GeleSokken:
Die gasten pakken 't zo verkeerd aan. Antwoord op je vraag? Geen idee. Misschien niet. Overal kom je vrouwen tegen. Da ken nie he.
Haha niet overal in de bouw bijvoorbeeld zie je geen vrouwen en als dat toch het geval is zijn het meestal de mannelijkere types.

16-09-2012, 16:51

Citaat door Nadorlady010:
Gelukkig dat jullie het wel goed doen.
Ik doe het altijd goed ik sta elke dag netjes om 6 uur op om naar mijn werk te gaan

16-09-2012, 16:55

Citaat door Xaviera:
Niet weer zo een topic.
enne

16-09-2012, 16:58
Ipv wensen voor je broeders dat ze op het rechte pad geleid worden net zoals we voor onszelf wensen, zit jij kuffar na te doen met je achterlijke praatjes. Wie zegt dat ze niet werken en hoe weet jij hoe laat ze opstaan? Jij zit helemaal in de ban van de gedachtegang van kuffar. Moge Allah jou en ons allen Leiden, ameen.

16-09-2012, 17:01

Citaat door Xaviera:
Ipv wensen voor je broeders dat ze op het rechte pad geleid worden net zoals we voor onszelf wensen, zit jij kuffar na te doen met je achterlijke praatjes. Wie zegt dat ze niet werken en hoe weet jij hoe laat ze opstaan? Jij zit helemaal in de ban van de gedachtegang van kuffar. Moge Allah jou en ons allen Leiden, ameen.
Gaat het? Overdreven reactie. Ze zegt helemaal niks verkeerds.

16-09-2012, 17:04

Citaat door Xaviera:
Ipv wensen voor je broeders dat ze op het rechte pad geleid worden net zoals we voor onszelf wensen, zit jij kuffar na te doen met je achterlijke praatjes. Wie zegt dat ze niet werken en hoe weet jij hoe laat ze opstaan? Jij zit helemaal in de ban van de gedachtegang van kuffar. Moge Allah jou en ons allen Leiden, ameen.
Ik praat helemaal niemand na ik vroeg me alleen af of ze ooit een baan hebben gehad,.. ik snap niet waar daar zo beledigend aan is :S

16-09-2012, 17:05

Citaat door GeleSokken:
Gaat het? Overdreven reactie. Ze zegt helemaal niks verkeerds.
Is wel een belediging naar hun toe. En hoogstwaarschijnlijk zijn ze meer geschoold dan mevrouw ts.

16-09-2012, 17:05

Citaat door Nadorlady010:
Is wel een belediging naar hun toe. En hoogstwaarschijnlijk zijn ze meer geschoold dan zij.
Wat vind je er zo beledigend aan?

16-09-2012, 17:07



Citaat door GeleSokken:
Wat vind je er zo beledigend aan?
Voor mij niet want is niet naar mij gericht. Voor hen kan het wel beledigend overkomen. Net zoals jij praat en iemand aan jou vraagt of je wel ooit school hebt afgemaakt.

Mag jij zelf invullen.

16-09-2012, 17:08

Citaat door GeleSokken:
Gaat het? Overdreven reactie. Ze zegt helemaal niks verkeerds.



Met mij wel ja. Hoe bedoel je ze zegt niks beledigends, ze bestempeld ze hier alsof het achterlijke luie nietsnutten zijn, let lekker op jezelf.

16-09-2012, 17:10

Citaat door Nadorlady010:
Voor mij niet want is niet naar mij gericht. Voor hen kan het wel beledigend overkomen. Net zoals jij praat en iemand aan jou vraagt of je wel ooit school hebt afgemaakt.

Mag jij zelf invullen.
Denk dat ze het meer had over t feit dat ze zo radicaal zijn. Hoe ze dat doen op werk.

Vind het overigens geen beledigende vraag. Genoeg die hun school niet afmaken. Normaalste zaak van de wereld.

Pagina's : [1] 2 3 4 5