Bekijk volle/desktop versie : ik zoek dringend een darbouka!!!!!

21-01-2003, 01:52
salaam mensen ..

ik ben hopeloos opzoek naar een goeie kwaliteits darbouka in amsterdam.......please help me ......

01-12-2004, 17:16

ga naar brussel daar vind je darboeka genoeg

03-12-2004, 23:21
joehoe salaamou alaikoum ya zjma3aa :d
ja als het goed is, kun je in osdorp derbouka kopen....
je weet wle dat marokkaans muziek winkeltje in shopperhal...
ik speel derbouka...en heb er een aantal, maar uit allemaal andere landen ietsie pietsie goedkoper dan in nl idd en in belgie kun je ook derbouka..vette mooie waar ik helemaal verliefd op was, mozaiek, voor 50 euro, en zo'n plastike, voor 20 euro...een hele lichte..als je een beetje met derbouka's om kunt gaan, dan is alles speelbaar :dik durfde hem niet te kopen....anders zou me moeder me breken..
wie speelt er hier nog meer derbouka....als meisje zijnde....

04-12-2004, 00:50
ik well!!!! maar momenteel zonder derbouka gebruik ik de deuren, tafels, dienbladen en ramen en potloden

--50 euro is me te veel

04-12-2004, 00:58

Citaat door supersoesje:
ik well!!!! maar momenteel zonder derbouka gebruik ik de deuren, tafels, dienbladen en ramen en potloden

--50 euro is me te veel
ahahaha mes3orra qollie zoals de meeste aapiejs die derbouka spelen en etc deuren en de rest van de omgeving gebruiken, als het maar klinkt en je frustraties aan kan
hoe oud ben je...
speel je gewoon in je vrije tyd, zou je er wat mee willen doen...
(hele anquete hiero

04-12-2004, 01:12
ik speel ook derbouka, hihi, maar ja, ik ben geen dame , ach ja, er bestaat ook helemaal geen dekka-marekchia band dat bestaat uit dames...
hihihi...

04-12-2004, 17:39

Citaat door mistar1:
ik speel ook derbouka, hihi, maar ja, ik ben geen dame , ach ja, er bestaat ook helemaal geen dekka-marekchia band dat bestaat uit dames...
hihihi...
yek doe maar stoer
de meiden komen er ook aan, ooit insAllah ya rabee
maar ik wil fragmentje van dakka el afrahi zien....mistar1.

05-12-2004, 23:31
hihihi enquete maalish,
maar goed om even antwoord te geven.......

Ik speel inderdaad op alles en soms klinkt het wel ergens naar
Ik wilde er wel wat mee doen, ik oefen momenteel dus op deuren
maareeeh om t even naar ergens te laten klinken zoek ik een "oefenderbouka" en tjah, ik zie net 50 euro jah dat is me te veel

( stille hint )

05-12-2004, 23:33

Citaat door mistar1:
hihihi...
komt wel!!! dan speel ik af en toe met jou op feesten ( ) samen met lella musica

05-12-2004, 23:42

Citaat door supersoesje:
komt wel!!! dan speel ik af en toe met jou op feesten ( ) samen met lella musica
haha, yek!
wat is je email kunnen we mailen, mss dat we binne de kortste keren wat hebben dan laten we ze (de guys) een poepie ruiken!! dat meiden dat ook kunnen!
(K)mwa7 mwa7 Lella

11-12-2007, 16:49
so so meiden kunnen jullie goed spelen nou ik kan ook een paar beats maar eerlijk de jongens zijn altijd beter maar we kunne ze laten zien dat dat niet zo is of niet meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11-12-2007, 16:59
ik heb er 1 voor je
takezdek takezdek ewa ewa ewa

11-12-2007, 17:06

Heb er een te leen, ik weet niet of je er een voor jezelf wilt.
Ik werk in Adam, dus mocht je 'm willen lenen dan hoor ik het wel.
Ik heb trouwens in Marokko gekocht.

10-04-2010, 18:54
wie heeft darbouka en verkoopt het, of zijn er damens die darbouka spelen.
17 juni nog niet zeker of et op die datum valt, zijn wij op zoek naar dames die nasheed zingen of instrumenten spelen zoals de darbouka of doef.
Het is tussen een afscheidsmucial in ..(islamitische musical genaamd_ het kracht van het hart)
om er bij te kunnen zijn moet je een van die dingen kunnen doen
Het is in rotterdam , laat je skills zien . pm me als je interesse hebt voor meer informatie

shoukran

10-04-2010, 21:01
dag dame ik heb een prof. darbouka voor je destijds gekocht voor €200 ik verkoop hem voor €120

ik kom ook uit amsterdam en geef zelf darbouka workshops