Bekijk volle/desktop versie : Marokko: moord v.Gogh niet onze zaak



Pagina's : [1] 2 3 4

16-12-2004, 21:36
De moord op Theo van Gogh is een puur Nederlandse aangelegenheid. Dat hebben Marokkaanse ministers vanmiddag in Amsterdam laten weten.Het is voor het eerst dat Marokko in het openbaar op de moord op de filmmaker reageert.

Marokko wijst erop dat Mohammed B. in Nederland is geboren en opgegroeid. "Dat hij de Marokkaanse nationaliteit heeft, wil niet zeggen dat we hem hebben gevraagd Theo van Gogh te vermoorden", aldus een de minister van cultuur Achaari die vandaag op bezoek was in Amsterdam.

Volgens Achaari strijdt Marokko naast Nederland tegen het terrorisme. "Wij zijn eerder met terreur geconfronteerd: al bijna twee jaar geleden is ons land opgeschrikt door aanslagen", aldus Achaari.

Hij betreurt het dat veel Nederlanders het land medeverantwoordelijk houden voor het extremisme onder Marokkanen en als bron van terreurdaden beschouwen. "Sommigen misbruiken de situatie voor politieke doeleinden en bespelen de emoties in de samenleving".

16-12-2004, 21:42


Misschien moeten we al hun overlast veroorzakenden onderdanen terugsturen, dan maken we het hun probleem.

16-12-2004, 21:45
heeft marokko tegen ze zegt blaas je zelf op , op dood een ander .... dan ze toch zelf dus ik vind het niet verantwoord om te zeggen dat het marokko is die ze moet temmen . lekkere rechst systeem heeft nederland dan.

16-12-2004, 21:46

Citaat door Huey:
Misschien moeten we al hun overlast veroorzakenden onderdanen terugsturen, dan maken we het hun probleem.
Waarom dacht je dat hij ze niet wil erkennen als Marokkaan ?

16-12-2004, 21:51



Citaat door _Mercurius_:
Waarom dacht je dat hij ze niet wil erkennen als Marokkaan ?
Volgens mij wil Marokko juist dat alle kinderen van Marokkanen de Marokkaanse nationaliteit dragen.

Dan mogen ze de verantwoordelijkheid die onderdanen nemen ook.

Als er 500.000 Nederlanders in Marokko zouden wonen die aanslagen plegen, crimineel gedrag vertonen en op andere manier overlast veroorzaken neem ik aan dat de Nederlandse overheid zich dood zou schamen en alles zouden doen om te helpen.

Zoniet de Marokkaanse.

16-12-2004, 21:53
Vriend dus dan gelijk al die marokkanen uitzetten.... DAN IS Nederland gelijk BANKROET kijk maar naar de zomer als de marokkanen en turken op vakantie zijn in hun vader land......

16-12-2004, 21:57

Citaat door Noufel:
Vriend dus dan gelijk al die marokkanen uitzetten.... DAN IS Nederland gelijk BANKROET kijk maar naar de zomer als de marokkanen en turken op vakantie zijn in hun vader land......

16-12-2004, 21:57
In Marokko moeten ze toch ook wel inzien dat hun export marokkanen overal in europa voor dood en verderf zorgen, achter de aanslag in Madrid zaten OOK marokkanen. Er mag toch wel eens een belletje gaan rinkelen bij die Marokkaanse overheid.

16-12-2004, 21:59

Citaat door Noufel:
Vriend dus dan gelijk al die marokkanen uitzetten.... DAN IS Nederland gelijk BANKROET kijk maar naar de zomer als de marokkanen en turken op vakantie zijn in hun vader land......
Wat is er in de zomer

Het enige wat ik dan ieder jaar verneem van Marokkanen is dat ze meisjes in de Nederlandse zwembaden lastigvallen verder niets.

16-12-2004, 22:00

Citaat door Huey:
Volgens mij wil Marokko juist dat alle kinderen van Marokkanen de Marokkaanse nationaliteit dragen.

Dan mogen ze de verantwoordelijkheid die onderdanen nemen ook.

Als er 500.000 Nederlanders in Marokko zouden wonen die aanslagen plegen, crimineel gedrag vertonen en op andere manier overlast veroorzaken neem ik aan dat de Nederlandse overheid zich dood zou schamen en alles zouden doen om te helpen.

Zoniet de Marokkaanse.
Volkomen mee eens .


Citaat:
Uitgegeven: 16 december 2004 15:16

RABAT - Marokko is niet de bron van "terreurdaden" in Nederland, zoals de moord op filmmaker Theo van Gogh. Het Noord-Afrikaanse land verweerde zich donderdag tegen een imago als broeinest van terroristen.

De Marokkaanse minister van Justitie Mohamed Bouzoubaa wees er donderdag op dat veel vermeende moslimextremisten niet alleen een dubbele nationaliteit hebben, maar vaak ook in Nederland zijn geboren. "Dit verplicht mij ertoe om 'het Marokkaanse' van de terreurdaden in Nederland met grote terughoudendheid te benaderen", aldus Bouzoubaa in het dagblad Aujourd'hui Le Maroc.


Heel erg makkelijk om dan te zeggen, ze zijn in Nederrland geboren.
Oftewel makkelijk wanneer men een dubbele nationaliteit heeft, weer een reden om dat ook af te schaffen!

16-12-2004, 22:12

Citaat door Miss. Poes:
Dat zijn nepmoslims......nep marokkanen dus
Wat is het verschil tussen echt en nep dan

16-12-2004, 22:13

Citaat door Huey:
Misschien moeten we al hun overlast veroorzakenden onderdanen terugsturen, dan maken we het hun probleem.


Je verdient echt een originaliteitsprijs met deze opmerking


Voor de rest, ben ik het met de minister eens. Marokko kan er niets aandoen, Mohammed is hier geboren en getogen.

Nederland zou juist met Marokko moeten samenwerken om te kijken hoe ze dit kunnen voorkomen. Net zoals Spanje nu veel met Marokko samenwerkt om het gebied van terrorisme (wat hier dus wordt beweerd door iemand dat Marokko niks doet aan terrorisme). Vergeet niet dat Marokko zelf ook het slachtoffer is geweest van een aanslag.

Ik krijg sterk het vermoeden dat die aanslag door velen wordt genegeerd, net als de aanslag in Turkije. Er wordt naar mijn mening gedacht: oh het zijn maar islamieten die daar doodgaan. En ontken het maar niet want leg mij dan maar eens uit waarom we wel 3 minuten stil zijn geweest voor de slachtoffers van WTC en de aanslag in Madrid, maar NIET voor die in Marokko of Turkije.

16-12-2004, 22:17


eens even denken ....
de thaise regering tikt de nederlandse regering over de vingers voor het sex tourisme?

16-12-2004, 22:22
[QUOTE=Noufel] "Sommigen misbruiken de situatie voor politieke doeleinden en bespelen de emoties in de samenleving".[/QUOTE]

die sommige is o.a. donner en balkenende , om maar te zwijgen over hirshi

en wilders

16-12-2004, 22:23
Ach ja. En ik maar altijd denken dat ieder verantwoordelijk is voor zijn daden.


Marokkaan pleegt aanslag.. alle Marokkanen moeten hard aangepakt worden..
Marokkaan doet iets goed en wint een prijs .. toen was het stil aan de overkant.






Is snap de verhouding even niet goed hoor.

Pagina's : [1] 2 3 4