Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Facebookers die van Mode & Uiterlijk houden! MELDEN!



14-09-2012, 17:56
Salaam dames!

http://www.facebook.com/merveilleux.beautes

Ik wil een FB beginnen voor mode & uiterlijk. Ieder dag wat plaatsen maar hier heb ik nog 5 andere dames voor nodig.

2 voor uiterlijke verzorging & make up = VOL
2 voor feest mode & kapsel
2 voor dagelijkse mode, zowel hijaab mode als de normale mode

Ik zelf neem één plek in van de uiterlijke verzorging & make-up omdat ik vooral daar veel verstand van heb.

Een week heeft 7 dagen en om en om plaatst er dan één van ons op een dag één nieuwe update.
Dit zal dan de ''rooster'' zijn:

Maandag: Uiterlijke verzorging & make-up
Dinsdag: Feestmode & Kapsels
Woensdag: Mode

& dan komst de tweede groep aan de beurt

Donderdag: Uiterlijke verzorging & make-up
Vrijdag: Feestmode & Kapsels
Zaterdag: Mode

& Iedere zondag zal ik een Quote plaatsen als extraatje voor onze FB, de andere beheerders mogen dit ook doen natuurlijk indien ze een leuke weten!

Op zo een manier zijn de taken eerlijk verdeeld en is het op zich licht werk,

Lijkt dit jou leuk & wil je hier aan meedoen? Stuur me dan een pm voor welke categorie je wilt behandelen. Gelieve je enkel aan te melden indien je ook inderdaad veel verstand hebt daarvan want het moet geen amateur werk worden!
Voor categorie mode zou het leuk zijn als er wat in elkaar word geknutseld als voorbeeldje..

Ik hoor het graag dames!


Groetjes, Sarah

14-09-2012, 19:23


wat is die fb pagina dan? Ben benieuwd

14-09-2012, 19:29
Ik heb hem nog niet geactiveerd, het zou me fijn lijken als er wat meiden zich zouden aanmelden zodat we er wat van kunnen maken..
Anders wordt het een lege pagina..

14-09-2012, 19:42
ik wil best wel meehelpen, maar ik zou niet weten of ik er wel geschikt voor ben

14-09-2012, 19:49


Ik ben altijd bezig met uiterlijke verzorging & make up, daar heb ik veel verstand van. Daarnaast ga ik Marokkaanse feestmode als extra nemenxomdat ik uit een familie kom die zich veel bezighoud met Marokkaanse Caftan mode. Op dat gebied kan ik veel advies geven.

Als je mee wilt doen dan lijkt het me het beste om je aan te melden voor waar jij het meeste kennis over hebt & ook waar je interesse het meest ligt. Anders zul je er geen plezier in hebben.

14-09-2012, 19:57
Wel mode lijkt me wel fijn om te doen ^^ alhoewel.. ik weet niet zo veel van hijab mode

14-09-2012, 20:07
Dan zal de tweede deelnemer daar verstand van moeten hebben! Maar over het algemeen ben je wel en goede 'styliste'?

Leuk dat je je aanmeld! Eerste deelnemer binnen!

Ik zal de pagina zo activeren en je een pm sturen Insha Allah

14-09-2012, 20:11
ik weet het niet maar ik zit wel vaak op van die modesites dus...

14-09-2012, 20:12
uiterlijk verzorging en make up !

14-09-2012, 20:20
Aaliyah, oké ik heb wel echt een fashionista nodig, het moet echt ideeën geven etc..
Kun je misschien een voorbeeldje maken?



Lajlababey, prima! Dan zit dat vol, op naar de rest! Dankjewel voor het aanmelden en ik stuur je zo een pm met de gegevens van de FB!
Nou zijn we collega's

14-09-2012, 21:37
Moet je ook tekstjes typen?

14-09-2012, 21:53

Citaat door Experience:
Moet je ook tekstjes typen?
Categorie feest mode & fashion heeft op zich niet veel tekst nodig enkel uiterlijke verzorging en die zit al vol.
Maar je mag wel teksten erbij zetten als je dat een prettig manier van werken vind..