Bekijk volle/desktop versie : Niet verliefd worden..



Pagina's : [1] 2

13-09-2012, 21:46
Je kan maar beter niet verliefd worden voordat je getrouwd bent. Eerst op rationele basis voor iemand kiezen. Eenmaal getrouwd val je als een blok voor elkaar. De één eerder dan de ander maar op den duur zal de liefde wederzijds zijn en ben je gelukkig getrouwd.

Succesformule #1

13-09-2012, 21:47



Citaat door Finesse:
Je kan maar beter niet verliefd worden voordat je getrouwd bent. Eerst op rationele basis voor iemand kiezen. Eenmaal getrouwd val je als een blok voor elkaar. De één eerder dan de ander maar op den duur zal de liefde wederzijds zijn en ben je gelukkig getrouwd.

Succesformule #1
Daar zit iets in!

13-09-2012, 21:50
Ok, en je bent getrouwd en vervolgens lukt het niet? Rot op met je simpele advies voor simpele wezens. Als je zo wanhopig bent, gooi jezelf van een brug, want niemand zal meer echt wat aan jou hebben.

13-09-2012, 21:50

Citaat door Hanane_17:
Daar zit iets in!
Zou jij het in je eigen leven kunnen toepassen?

13-09-2012, 21:52



Citaat door Finesse:
Zou jij het in je eigen leven kunnen toepassen?
Ik vrees van niet.. Als je voor het huwelijk liefde hebt gekent en verliefd bent geweest kan je niet zomaar trouwen zonder enig gevoel.. Zo ervaar ik het.. Ik zou het niet kunnen, enkel het gedacht krijg er rillingen van.

13-09-2012, 21:53

Citaat door Finesse:
Zou jij het in je eigen leven kunnen toepassen?
IK ken veel meiden die dit zo hebben gedaan en ik bewonder ze wollah... En ze zijn daarboven heel gelukkig.. Zoiets stimuleer ik enkel!

13-09-2012, 21:55

Citaat door Shitler:
Ok, en je bent getrouwd en vervolgens lukt het niet? Rot op met je simpele advies voor simpele wezens. Als je zo wanhopig bent, gooi jezelf van een brug, want niemand zal meer echt wat aan jou hebben.
Je haat je leven echt hè? Ik dacht dat het een grapje was. Je mag het op mij afreageren, is niet erg.

13-09-2012, 21:56

Citaat door Finesse:
Je haat je leven echt hè? Ik dacht dat het een grapje was. Je mag het op mij afreageren, is niet erg.
Lieverd, ik reageer gwn op wat jij zegt, probeer het ook eens.

13-09-2012, 21:57
Ik zou het niet durven.. vooral niet als je ziet wat voor rare mensen op deze wereld rondlopen. En dan moet ik ineens mijn leven met voor mij een onbekende gaan delen.. no thnx!

13-09-2012, 21:59

Citaat door Hanane_17:
IK ken veel meiden die dit zo hebben gedaan en ik bewonder ze wollah... En ze zijn daarboven heel gelukkig.. Zoiets stimuleer ik enkel!
Dit is toch het ultieme voorbeeld! Waarom kiezen we toch voor hetgeen waarvan we zeker weten dat het ons zal deren.

13-09-2012, 22:04

Citaat door Shitler:
Lieverd, ik reageer gwn op wat jij zegt, probeer het ook eens.
Ik doe niet veel gek anders dan jij, namelijk reageren op wat er gezegd wordt.

13-09-2012, 22:04

Citaat door Finesse:
Dit is toch het ultieme voorbeeld! Waarom kiezen we toch voor hetgeen waarvan we zeker weten dat het ons zal deren.
Wij mensen zijn zwak , we weten dat het fout is en ons schaadt en toch doen we het.. Ik begrijp het zelf niet goed soms

13-09-2012, 22:09



Citaat door Finesse:
Ik doe niet veel gek anders dan jij, namelijk reageren op wat er gezegd wordt.
Praat over het onderwerp. Je advies slaat nergens op. Liefde is niet te forceren, niet de liefde die er hoort te zijn tussen een man en een vrouw als partners voor het leven.

13-09-2012, 22:10

Citaat door Hanane_17:
Wij mensen zijn zwak , we weten dat het fout is en ons schaadt en toch doen we het.. Ik begrijp het zelf niet goed soms
Why must it feel so good when I know that it's wrong
Why must it feel so bad when I know that it's right

13-09-2012, 22:11

Citaat door miss_ike:
Ik zou het niet durven.. vooral niet als je ziet wat voor rare mensen op deze wereld rondlopen. En dan moet ik ineens mijn leven met voor mij een onbekende gaan delen.. no thnx!
Je zal nooit weten met wie je echt te maken hebt voordat je daadwerkelijk getrouwd bent. Het blijft dus altijd een gok. Om die reden is een rationele keuze veel betrouwbaarder dan een keuze op basis van emoties. Ik denk ook dat als je eenmaal samen leeft de gevoelens niet lang zullen uitblijven.

Pagina's : [1] 2