Bekijk volle/desktop versie : maagd ????!!!!!



16-12-2004, 20:18
Hey hey

Ik heb deze week eens goed na zitten denken over islam en maagd en over geslachtgemeenschap enzo. en toen dacht ik in 1 keer wat is maagd nou eigenlijk......sorry maar k kanhet verkeerd begrijpen of het ligt gewoon aan mij maar ik vind dat maagd betekend dat je schoon bent rein...............dusz dat niemand je betast op plaatsen waar ze niet horen te komen.............want je kan wel zeggen dat je nog maagd ben ja is misschien ook wel je hebt het maagdenvliesje nog wel maar ondertussen zijn er al een paar keer jongens er langs geweest of hebben er aan gezeten kan jij je dan nog maagd noemen?????? ..............uhm ik vind van niet maar zeg jij maar hoe je er over denkt hopelijk plaatsen jullie wel reacties.........want wil wel eens weten hoe andere mensen er over denken

16-12-2004, 21:01


Meid je hebt gelijk..!
Laat niemand aan je komen.. Geef jezelf niet weg mensen, doe dat pas als je insha'allah de juiste man hebt gevonden en je ermee verbonden bent (getrouwd) ook niet denken ow we zijn verloofd en het dan doen.. Hou je zelf voor jezelf.. geef je zelf niet weg..
Laat ze ook niet je andere plekken betasten.. Voor de andere je kan dat wel blijven vertsoppen vooriedereen.. maar voor allah niet en dat is het belangerijkste

Dikke knuffel,

17-12-2004, 10:57
hey hey
bedankt dat jullie hebben gereageerd echt lief........maar wat k ook nu wil zeggen is dat je jezelf geheim moet houden je moet als een cadeuatje zijn een speciaals cadeuatje wat je niet zomaar aan iedereen geeft ............maar jah weinig mensen denken zo en jah je hebt zeker gelijk je kan je wel verstoppen voor de mensen maar god ziet alles voor hem kan je je niet verstoppen en je geheimen voor mensden kun je verbergen maar voor god niet ......
maar jah dikke kusz van mij

17-12-2004, 12:06
alsjeblieft meer reacties ??????? laat eens horen over hoe jullie erover denken

17-12-2004, 12:41


maagd zijn kan in vele opzichten inderdaad. Als je je door vriendjes op intieme plaatsen laat aanraken, dan kun je al eigenlijk niet meer spreken over maagd zijn. Veel mensen denken dat het maagd zijn puur alleen maar inhoudt dat je geen sexuele gemeenschap hebt met een man/vrouw en dat je daarbuiten alles kunt doen wat god verboden heeft, zolang er maar geen penetratie plaats vindt en dat is, mijns inziens niet echt de juiste opvatting van het begrip maagd zijn. Maagd zijn en blijven is veel meer dan dat. Het reikt veel verder dan dat......

17-12-2004, 13:11
wolah je hebt echt gelijk er is een verschil tussen maagd zijn en je zelf maagd noemen......maar in iedere geval zijn jullie hyet gelukkig met mij eens zijn maar jah de mensen die zich maagd noemen en denken dat ze rein zijn komen hun zelf wel tegen......want mensen jullie dneken dat dit het echte leven is ......... dit is een test!!!!!! en Allah kijkt naar hoe jij hem maakt !!!

17-12-2004, 14:42
Yup, it´s true naughtygirl, mensen denken echt dat dit HET leven is, terwijl dit slechts een test is, maar weet je wat mij dan ook zo verbaasd? Het feit dat iedereen het normaal schijnt te vinden om een vriendje te hebben. Mensen kijken echt superraar op als ik zeg dat ik nog nooit een vriendje heb gehad en nog nooit wat met een jongen heb gedaan, terwijl dat gewoon iets is wat iedereen behoort te doen. Je behoort maagd te blijven, in de breedste zin van het woord. En om nog een misverstand uit de wereld te helpen: zowel een MAN als een VROUW behoort maagd te blijven!!! En als je dan zo nodig moet, dan ga je toch gewoon lekker trouwen, simpel. Dan mag je doen en laten wat je zelf wil.