Bekijk volle/desktop versie : kan iemand mij vertellen!



20-01-2003, 23:03
salamalaikum,


kan iemand mij vertellen waar ik gimars en nikaabs kan kopen.

IK heb overal lopen zoeken alleen hier in mijn woonplaats zijn ze niet verkrijgbaar.

alvast bedankt

ma3a salama,
el ought naoual

20-01-2003, 23:05


mijn moeder kan ze wel maken voor jou maar dan moet je wel naar zwolle toe

20-01-2003, 23:05
Assalamoe Alaikoem
Waar voor je ergens in de buurt?
Waslam Alaikoem

20-01-2003, 23:05
Salaam aleikom...

Beverwijk ----> Zwarte markt
Amsterdam ----> Bijna alle moskee's hebben wel een winkeltje, oa Moskee Badr zijn ze verkrijgbaar, Moskee Tawheed

20-01-2003, 23:07


ik heb ze wel gezien bij moskee tawheed

20-01-2003, 23:08
Ik woon in Loon op zand!

Maar ik ga wel een kijkje nemen in de moskee van Aboe Souhaib. Dat ik daar niet eerder op kwam.

En zwolle is een beetje te ver vooral zonder ma7rem. We moeten ons wel aan de regels van islam houden. Ze zijn er namelijk niet om er lak aan te hebben.

djazakkouAllah gairan

ma3a salama,
el ought naoual

20-01-2003, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door Oem_Kayoum
Ik woon in Loon op zand!

Maar ik ga wel een kijkje nemen in de moskee van Aboe Souhaib. Dat ik daar niet eerder op kwam.

En zwolle is een beetje te ver vooral zonder ma7rem. We moeten ons wel aan de regels van islam houden. Ze zijn er namelijk niet om er lak aan te hebben.

djazakkouAllah gairan

ma3a salama,
el ought naoual
Assalamoe ALaikoem
Loon op zand?
Wat is daT? ahum sorry ben maar een domme oliebol :S
Wasalam alaikoem

20-01-2003, 23:14
nu iktoch hier ben
chek deze mooi nasheed: http://www.enshad.net/audio/Al-Qodso_Tonadeena/Al-Qodso_Tonadeena_-_01_-_Al-Qodso_Tonadeena.ram

20-01-2003, 23:17

Citaat:
Origineel gepost door AdamX
nu iktoch hier ben
chek deze mooi nasheed: http://www.enshad.net/audio/Al-Qodso_Tonadeena/Al-Qodso_Tonadeena_-_01_-_Al-Qodso_Tonadeena.ram
Assalamoe Alaikoem
Na3aam Die is mashaaa ALLAAAAAH he
Moge ALLAAH swt Onze Broeders/Zusters in PAlestina wa fie xxxxx makaan helpen!
Wasalam Alaikoem

20-01-2003, 23:18
tja iedereen heeft zijn eigen verantwoording he ,en het is een goede deugd niet zonder mahram te reizen

20-01-2003, 23:33
heb je niet iemand in je omgeving die ze maakt

21-01-2003, 02:02

Citaat:
Origineel gepost door Oem_Kayoum
salamalaikum,


kan iemand mij vertellen waar ik gimars en nikaabs kan kopen.

IK heb overal lopen zoeken alleen hier in mijn woonplaats zijn ze niet verkrijgbaar.

alvast bedankt

ma3a salama,
el ought naoual
Assalamou alaikoum wa rahmatou Allahi wa barakatouh,

beste zuster,

ik reageer niet omdat ik een adres weet of omdat ik een moeder heb die gimaars of hoe die dingen ook mogen heten maakt maar omdat ik zie dat er iets niet klopt aan je naam!!!

er staat Oem Kayoum! ik hoef je niet te vertellen dat Al Qayoum 1 van Allah's namen is en daarom is het raadzaam om je naam te veranderen in Oem Abdul Kayoem of een andere naam natuurlijk! dit is alleen een advies en hopelijk ben jij niet van de mensen die zich gelijk op hun tenen getrapt voelen!

wa salam,