Bekijk volle/desktop versie : wat mis jij aan je jeugd!



Pagina's : [1] 2 3 4

12-09-2012, 20:32
Wollah serieus ik mis die tijden dat ik interessant was en niks hoefde te doen en geen messekaal had aan me hoofd gwn spelen en dn word er eten voor je gemaakt en je werd in bed gestopt gwn heerlijk
en die tijden dat je zo schattig was en iedereen je een kusje gaf of in je wang beet omdat je zehma schattig bent


wie also?

12-09-2012, 21:30


Ik mis de tijden met me zusje we zijn nu beide getrouwd zien elkaar niet zo vaak maar die tijden waren toppie
Ook mis ik de tijden van school gewoon geen zorgen aan je kopie eten wordt gemaakt geen huishouden gewoon lekker een tiener zijn

12-09-2012, 21:43

Citaat door naima2009:
Ik mis de tijden met me zusje we zijn nu beide getrouwd zien elkaar niet zo vaak maar die tijden waren toppie
Ook mis ik de tijden van school gewoon geen zorgen aan je kopie eten wordt gemaakt geen huishouden gewoon lekker een tiener zijn
Juist dat waren nog eens heerlijke tijden pff wil wel eerlijk gezegd nu terug naar die tijden en ik altijd maar zo snel oud willen worden

12-09-2012, 21:49
Ik mis mijn mooie jaren in marokko. zo leuk zo fijn, zo gezellig. oma's opa's tantes en neven/nichten altijd een huis vol.
Ik mis iedereen, Ik mis het zorgzame van iedereen. Ik mis mijn vriendinnen waar ik de hele dag mee speel. ik mis het gelukkige leven dat ik leed zonder zorgen, stress of wat dan ook. Ik mis de geur van zand als er een paar druppeltjes regen op kwam
Ik mis de geur van nieuwe planten die uit de grond komen, de verse groente en fruit.

Ik mis mijn mooi jeugd en denk daar dagelijks aan.

Ik dacht dat het altijd zo zou blijven

12-09-2012, 21:50


Geen zorgen, geen verantwoordelijkheden..
Tja, ik mis alles zowat aan kind zijn.

12-09-2012, 21:52
Ik mis de liefde die ik toen kreeg.

12-09-2012, 21:53

Citaat door ForeverAlone:
Ik mis de liefde die ik toen kreeg.
Haha dat was wel zo, nu ben je niet zo belangrijk meer

12-09-2012, 21:55

Citaat door DuCoca:
Haha dat was wel zo, nu ben je niet zo belangrijk meer
Klopt, niemand kijkt nu meer naar me om, omdat ik ze3ma "oud" genoeg ben.

12-09-2012, 21:57
Ik mis de tijden toen we guldens gingen schooieren om zakken snoep te halen en dat als avondmaal te benutten

12-09-2012, 21:59
Ik mis eigenlijk niet veel... Alleen de verantwoordelijkheden die ik toen niet had mbt het huishouden etc.. Verder ook bepaalde tijden met mijn buurmeisjes, hoe we bij elkaar thuis kwamen en uren konden kletsen etc..

12-09-2012, 22:02

Citaat door Batool:
Ik mis eigenlijk niet veel... Alleen de verantwoordelijkheden die ik toen niet had mbt het huishouden etc.. Verder ook bepaalde tijden met mijn buurmeisjes, hoe we bij elkaar thuis kwamen en uren konden kletsen etc..
Slechte jeugd gehad?

12-09-2012, 22:08
DuCoca is een slet, ze pmde me net of ik me tieten aan haar wou laten zien

Maar ik weigerde het echter

12-09-2012, 22:09



Citaat door Tabdarstx:
DuCoca is een slet, ze pmde me net of ik me tieten aan haar wou laten zien

Maar ik weigerde het echter
ze is een dude....

nee joh, je liet ze zeker zien!

12-09-2012, 22:10

Citaat door Tabdarstx:
DuCoca is een slet, ze pmde me net of ik me tieten aan haar wou laten zien

Maar ik weigerde het echter
Wollah? Plaats PM dan.

12-09-2012, 22:10

Citaat door LilaPink88:
ze is een dude....

nee joh, je liet ze zeker zien!
Klopt was eigenlijk een man en probeerde me op msn over te halen en zei dat ze zogenaamd een meisje was
totdat ik zijn pikkie op de cam tevoorschijn zag!

Pagina's : [1] 2 3 4