Bekijk volle/desktop versie : Hello dear oughties!



Pagina's : [1] 2

12-09-2012, 17:27
Salam3likoum lieve zusters!

Ja, ik weet dat het hier niet thuishoort, maar ik dacht dat jullie mij het beste zouden kunnen helpen

Ik ben namelijk op zoek naar nieuwe schoenen voor de winter! Het liefst simpele met een (hoge) hak. Gezien het vorig jaar zo glad was, dacht ik aan wedges voor dit jaar. Ik moet er ook wel een hele dag in rond kunnen lopen btw

Ik ben ook van plan deze te halen, voor de periode dat het nog niet echt superkoud is;

http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/merken/Graceland/00003001108401/Enkellaars.prod?r=5&c=3&filter_brand=graceland&ord erby=price&dir=asc&st=PRODUCT&filter_category=6&fi lter_cat=merken/graceland&filter_brand_c=6&filter_brand_r=6

http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001131205/Enkellaars.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_co lor=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_ size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=h ome-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-pumps

Wat vinden jullie van ze?

BVD

12-09-2012, 17:33


oh no doe het niet, vooral niet met een hoofddoek.

12-09-2012, 17:34
wat vind je van de schoenen zelf?

12-09-2012, 17:35
Tsja k weet niet
K hou liever van die lange laarzen zonder hak, maar als je daar van houdt moet je ze kopen.

12-09-2012, 17:35


Dat meen je niet, sorry maar die schoenen kunnen echt niet voor een hijabia oughti

12-09-2012, 17:38
Ik vind ze niet mooi, en ook heel erg TE.........

12-09-2012, 17:38
Vind ze lelijk.. Los van het feit dat het niet kan met een hijaab

12-09-2012, 17:40

Citaat door verhaalmaakster:
Tsja k weet niet
K hou liever van die lange laarzen zonder hak, maar als je daar van houdt moet je ze kopen.


Citaat door boekenwurm:
Dat meen je niet, sorry maar die schoenen kunnen echt niet voor een hijabia oughti
Djazak Allaah ou ghairan voor jullie mening dames. Maar die links die ik plaatste, waren gewoon van schoenen die ik toevallig tegenkwam! Die zijn niet voor dagelijks gebruik, maar gewoon voor als ik op bezoek ga ofzo. Ik zoek juist 'normale' schoenen voor dagelijks gebruik

12-09-2012, 17:40
ik vind ze niets sorry!

12-09-2012, 17:42

Citaat door eenzaampje:
Ik vind ze niet mooi, en ook heel erg TE.........


Citaat door Merci_N:
Vind ze lelijk.. Los van het feit dat het niet kan met een hijaab


Citaat door mama-van-louay:
ik vind ze niets sorry!
Bedankt voor de eerlijkheid ben er nu wel van overtuigd dat ik ze niet ga halen haha. Hebben jullie leukere alternatieven ? ;o

12-09-2012, 17:47
o neeee meid niet doen

12-09-2012, 17:47

Citaat door xHijabia:
Bedankt voor de eerlijkheid ben er nu wel van overtuigd dat ik ze niet ga halen haha. Hebben jullie leukere alternatieven ? ;o
ik zou voor iets zonder hak gaan

12-09-2012, 17:49


Ze zien er slutty uit. Vooral schandalig voor iemand met hoofddoek. Daarnaast zijn ze van plastic, ubercheap.

Koop dan be3da echt leren schoenen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

12-09-2012, 17:53

Citaat door xHijabia:
Djazak Allaah ou ghairan voor jullie mening dames. Maar die links die ik plaatste, waren gewoon van schoenen die ik toevallig tegenkwam! Die zijn niet voor dagelijks gebruik, maar gewoon voor als ik op bezoek ga ofzo. Ik zoek juist 'normale' schoenen voor dagelijks gebruik
ze horen ook niet voor als je op bezoek gaat lieverd..
ik geloof dat de meningen verdeeld zijn over het dragen van hakken (in het gezelschap van alleen mahaarim of vrouwen) tussen haraam en afkeurenswaardig..Allaahoe ahlem..

wil je ze toch dragen doe dat dan alleen voor je man..

12-09-2012, 17:54

Citaat door xHijabia:
Djazak Allaah ou ghairan voor jullie mening dames. Maar die links die ik plaatste, waren gewoon van schoenen die ik toevallig tegenkwam! Die zijn niet voor dagelijks gebruik, maar gewoon voor als ik op bezoek ga ofzo. Ik zoek juist 'normale' schoenen voor dagelijks gebruik
Dus dan kan het gewoon wel

niet doen, niets met hak, gewoon voor platte schoenen gaan,das beter oor jou!

Pagina's : [1] 2