Bekijk volle/desktop versie : Hier lig ik nou dus nu nog wakker van!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

12-09-2012, 00:59
mensen dit is zo hard wat me schoonouders mij hebben aangedaan. ik heb vandaag te horen gekregen van een familiellid dat mij schoonvader me schoonmoeder heb gevraagt contact op te nemen met mijn moeder en zeggen dat ik me moet gedragen en niet elke keer wanneer het mij uitkomt naar me ouders gaan? ik als een domme koe voel me zo goed als ik bij ze thuiskom en hun laten niks merken. tot dat ik het vandaag van een tante heb gehoord( ze hebben dus mij tante gevraagt het met mij moeder te bespreken, zelf durven ze het niet). Dit was een grote klap voor mij ik heb de hele dag niks door me keel gekregen, heb het net me man verteld en was woedend op zijn ouders. Hij pakte de telefoon om te bellen maar hield hem tegen wil geen ruzie en gehaat. Ik heb hun niks misdaan subhan allah. Ik ga pas naar me ouders als k toestemming heb gekregen van me man. Meestal gaat hij mee maar als het echt niet kan dan ga ik alleen. en zo vaak ga ik ook niet naar me ouders. Ik was toevallig net nog in gesprek met schoonzusje maar durfde het haar niet te zeggen ik was bang bang!! hoewel ik hier zo kapot van ga ik lig er wakker van! waarom lachen ze tegen mij waarom verwelkomen ze mij als ik bij ze binnenkom, waarom bellen ze mij, waarom dat geslijm en achteraf!!!! waarom durven ze het mij niet te zeggen ipv me moeder hier ziek meemaken. Me man weet hier niks van toen ik hem dat vertelde. Hij begrijpt niet waarom zijn ouders zich ermee bemoeien als hij mij toestemming geeft om te gaan? allah wat heb ik misdaan ik ben niet eens zolang getrouwd en krijg nu al gezeik en gezeur! ik durf er zelf niks van te zeggen? weet niet waar ik hiermee beginnen moet. advies van mij man gewoon hardop en luid zeggen tegen ze nergens voor bang zijn. Hij heeft wel direct tante gebeld en gezegt dat ze het absoluut me moeder niet mag vertellen. ik ben zo verdrietig!!!!


HELP MEIDEN WAT IS JULLIE ADVIES?

12-09-2012, 01:10


stom van je schoonpa dt hij het via deze manier doet,
maar dan moeten ze niet achterbaks doen en in jou gezicht lachen!

jou ouders heb je toch niet ingeruild voor je man en schoonouders yeah 3la maffe mgharba en hun bazig heid.
meid ga lekker slapen en matdiha,s fiehom zolang jou man achter je staat is er niks aam de hand.
truste

12-09-2012, 01:17
Ik zou het ook keierg vinden, en ik zou gewoon eerlijk zijn en het overleggen met me schoonouders. Ik bedoelmaar wat interesseert hun dat, ik zou hun dan duidelijk hebben gemaakt dat het hun niks aangaat zolang ik mag van mijn man. Vooral op een nette manier, je hebt nog insha'allah lang met hun te doen.x

12-09-2012, 01:19
Gewoon naar je ouders TOE BLIJVEN gaan, en maak er volgende keer een grap van als je bij je schoonouders bent.
Zo van: 'Zooo me moeder heeft gisteren couscous gemaakt, het was heeeerlijkkkk!! Als het aan mij lag kwam k daar dagelijks' KIG KIG KIG KOTS KOTS KOTS

12-09-2012, 01:43



Citaat door verhaalmaakster:
Gewoon naar je ouders TOE BLIJVEN gaan, en maak er volgende keer een grap van als je bij je schoonouders bent.
Zo van: 'Zooo me moeder heeft gisteren couscous gemaakt, het was heeeerlijkkkk!! Als het aan mij lag kwam k daar dagelijks' KIG KIG KIG KOTS KOTS KOTS

12-09-2012, 01:55

Citaat door verhaalmaakster:
Gewoon naar je ouders TOE BLIJVEN gaan, en maak er volgende keer een grap van als je bij je schoonouders bent.
Zo van: 'Zooo me moeder heeft gisteren couscous gemaakt, het was heeeerlijkkkk!! Als het aan mij lag kwam k daar dagelijks' KIG KIG KIG KOTS KOTS KOTS

12-09-2012, 01:58
Je schoonvader is een grapjas en hartstikke achterlijk.
Ik zou er echt niet wakker van liggen en gewoon blijven gaan het zijn je ouders.
Wees blij dat je nu weet hoe mensen zijn.

12-09-2012, 01:58

Citaat door verhaalmaakster:
Gewoon naar je ouders TOE BLIJVEN gaan, en maak er volgende keer een grap van als je bij je schoonouders bent.
Zo van: 'Zooo me moeder heeft gisteren couscous gemaakt, het was heeeerlijkkkk!! Als het aan mij lag kwam k daar dagelijks' KIG KIG KIG KOTS KOTS KOTS


TS : vraag aan je tante om haar mond dicht te houden omdat het haar niks aan gaat, en vraag aan haar dat als je schoonma haar om zulke dingen gaat vragen dat ze moet zeggen je weet waar ze wonen ga het zelf doen

12-09-2012, 02:01
ik blijf erbij dit moet onderling worden opgelost wat kunnen we nou doen , zucht waar komen zoveel problemen vandaan.

12-09-2012, 08:43
Ik zou daar echt niet wakker van liggen joh! Mijn schoonma zegt het soms indirect tegen mij en ik doe alsof ik haar niet hoor. Het gaat de ene oor in en de andere weer uit.

12-09-2012, 08:50
Wakker liggen omdat 1 of ander figuur jou je ouders wil verbieden? Dacht het niet.
Laat je niet zo beinvloeden daardoor, doe gewoon wat je lekker zelf wil. Pffff dat is echt 1 ding wat ik me niet zou laten 'ontnemen' door wie dan ook. Dikke middelvinger kunnen ze krijgen en als het nog even kan moeten ze die ergens in stoppen waar de zon niet schijnt.

12-09-2012, 08:52
Hoe weten jouw schoonouders dat je naar je ouders gaat? woon je ver van je ouders , blijf je daar slapen ? Werk je , ga je naar school? Mischien denken ze (als je elke dag werkt of naar school gaat) dat je gewoon naar je ouders gaat? Geef aan dat je als je naar buiten gaat , dat je voor andere dingen gaat en niet naar je ouders gaat. Die oudjes halen dingen door elkaar , en worden jaloers.
Hier is jaloezie in het spel!!!!!!!!!!

12-09-2012, 08:53



Citaat door noenoes33:
Hoe weten jouw schoonouders dat je naar je ouders gaat? woon je ver van je ouders , blijf je daar slapen ? Werk je , ga je naar school? Mischien denken ze (als je elke dag werkt of naar school gaat) dat je gewoon naar je ouders gaat? Geef aan dat je als je naar buiten gaat , dat je voor andere dingen gaat en niet naar je ouders gaat. Die oudjes halen dingen door elkaar , en worden jaloers.
Hier is jaloezie in het spel!!!!!!!!!!
Die is gek, nog even verantwoorden waar je heen gaat.

12-09-2012, 08:54
Lekker laten gaan.. Als dat het enige is waar ze over kunnen klagen, dan zal iedereen hun scheef aankijken hoor..niet jou!

12-09-2012, 08:56

Citaat door driouch_lella:
mensen dit is zo hard wat me schoonouders mij hebben aangedaan. ik heb vandaag te horen gekregen van een familiellid dat mij schoonvader me schoonmoeder heb gevraagt contact op te nemen met mijn moeder en zeggen dat ik me moet gedragen en niet elke keer wanneer het mij uitkomt naar me ouders gaan? ik als een domme koe voel me zo goed als ik bij ze thuiskom en hun laten niks merken. tot dat ik het vandaag van een tante heb gehoord( ze hebben dus mij tante gevraagt het met mij moeder te bespreken, zelf durven ze het niet). Dit was een grote klap voor mij ik heb de hele dag niks door me keel gekregen, heb het net me man verteld en was woedend op zijn ouders. Hij pakte de telefoon om te bellen maar hield hem tegen wil geen ruzie en gehaat. Ik heb hun niks misdaan subhan allah. Ik ga pas naar me ouders als k toestemming heb gekregen van me man. Meestal gaat hij mee maar als het echt niet kan dan ga ik alleen. en zo vaak ga ik ook niet naar me ouders. Ik was toevallig net nog in gesprek met schoonzusje maar durfde het haar niet te zeggen ik was bang bang!! hoewel ik hier zo kapot van ga ik lig er wakker van! waarom lachen ze tegen mij waarom verwelkomen ze mij als ik bij ze binnenkom, waarom bellen ze mij, waarom dat geslijm en achteraf!!!! waarom durven ze het mij niet te zeggen ipv me moeder hier ziek meemaken. Me man weet hier niks van toen ik hem dat vertelde. Hij begrijpt niet waarom zijn ouders zich ermee bemoeien als hij mij toestemming geeft om te gaan? allah wat heb ik misdaan ik ben niet eens zolang getrouwd en krijg nu al gezeik en gezeur! ik durf er zelf niks van te zeggen? weet niet waar ik hiermee beginnen moet. advies van mij man gewoon hardop en luid zeggen tegen ze nergens voor bang zijn. Hij heeft wel direct tante gebeld en gezegt dat ze het absoluut me moeder niet mag vertellen. ik ben zo verdrietig!!!!


HELP MEIDEN WAT IS JULLIE ADVIES?
hou afstand van je schoonfamilie en ga er niet heen zonder je man..
zolang je man jou toestemming geeft is er niets om je druk om te maken..
je man is het met je eens en dat is genoeg..
laat het niet tussen jullie inkomen en blijf beleefd naar je schoonouders..

bereid je wel voor op meer van die acties

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7