Bekijk volle/desktop versie : waar koop jij je hoofdoeken

Pagina's : [1] 2 3

20-01-2003, 22:40
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar mooie hoofddoeken. Nou zie ik vaak meisjes lopen met mooie hoofddoeken en nou vraag ik me af waar jullie die kopen. Ik bedoel dan vooral de sjaals en de kleine hoofdoeken die je in een 'knotvorm' kunt dragen.

Kunnen jullie mij hierbij helpen??????

nouel

21-01-2003, 11:12

Die sjaals kan je bij warenhuizen kopen, V&D, bijenkorf de wat kleinere kleidingzaken. Hoofddoeken kan je bij marokkaanse winkels kopen, beverwijk. Ik haal ze zelf uit marokko

21-01-2003, 11:49
Salaam Alaikoem

Er is een turkse winkeltje in Oost, hoe die straat heet weet ik niet precies maar het is in dezelfde straat als waar die marokkaanse winkels zijn die taksita's enz. verkoopt, nou je kunt trouwens ook op de dappermarkt zelf terecht, daar is ook een kraampje die sjaaltjes verkoopt en goedkoop ook nog, verder is er ook nog een winkeltje dat heet "Zimba Mode" en dat is op de vlugtlaan in amsterdam-west, daar kocht ik laatst wat sjalen en die zijn wat groter, zodat je echt alles kunt bedekken, naar mijn mening gaat dat wat moeilijk met die kleine sjaaltjes uit te V&D bijv.
Maar goed veel plezier met shoppen in ieder geval...

Salaam Alaikoem

21-01-2003, 13:05
ALs je bedoelt doe knothoofddoeken met kraaltje.die zijn er volop op de markt.....zowel hindoestanen/turken als mrokkanen verkopen het.

En de grote sjaal ed. Die kan je een beetje overal vandaan halen....bv: marokkaanse winkel, markt, V&d, Bijenkorf(vooral pashiman sjaals), H&M ed.

succes

22-01-2003, 22:06

allemaal hartstikke bedankt voor de tips!!!!1
weten jullie niet toevallig of ik ze ook via internet kan bestellen? Ik woon namelijk nogal een end van amsterdam en zo vaak kom ik er niet.

nouel

22-01-2003, 22:10
Je kunt ze ook in alqsa kopen in Rotterdam, echt leuke hoofddoeken heb je daar meestal.. Is in Kruiskade, vierambachtstraat.. misschien heb je daar wat aan?

23-01-2003, 17:24
Ik ben echt al verschikkelijkkk lang op zoek naar zo'n turbo-palestina-sjaal, maar ik kan t echt helemaal nergens vinden... Weten jullie iets???

23-01-2003, 18:01

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
Ik ben echt al verschikkelijkkk lang op zoek naar zo'n turbo-palestina-sjaal, maar ik kan t echt helemaal nergens vinden... Weten jullie iets???
ask kais

die weet het wel. En anders vraagt hij het wel aan tnawie. die heeft er ook 1.

23-01-2003, 18:08
HaHa jah ik ga Kaisje maar weer eens stalken... die is ook spoorloos!

23-01-2003, 20:54
ja ik ben ook op zoek naar een plo-sjaal.

dus reageer even als je tips heb.

23-01-2003, 23:35
Die naam zegt het al, die moet er echt bergen van die dingen hebben (palastijnse sjaals en dergelijke)... Denk dat je bij haar goed terrecht kan...

Go gretta Go

He lunatic, ik bezorg je wel een...

24-01-2003, 12:56
Hoi

Voor mensen die zo'n PLO sjaal willen hebben moeten even op zoek gaan naar een LegerDump of een soortgelijke winkel, die legerspullen verkoopt. Ik meen me te herinneren dat er eentje in de kinkerstraat in amsterdam staat, maar die kunnen ook verhuisd zijn. Vergeet elke keer op te letten als ik in de buurt ben...
Ook hebben ze op Waterlooplein die sjaal in alle kleuren van de regenboog.

Succes ermee.

24-01-2003, 14:35

Die op de waterloppplein is een groothandel, dus kan je daar kan je niet terrecht. Verkocht ze namelijk vroeger ook maar die ik nu niet meer....

die dingen zijn echt overal te krijgen...

24-01-2003, 21:09
WAT DACHT JE VAN DE ZEEMAN EN WIBRA DAAR HEB JE OOK HELE MOOIE IK MAAK HEUS GEEN GEINTJE IK BEN ECHT SERIEUS HOOR

WALLAH KIJK MAAR OKE

26-01-2003, 15:50

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
Nou meid ik weet ze voor je te vinden bij V&D daar staan er genoeg van die sjaal als je een echte palastijnse sjaal wil.
en veel succes er mee.

gegroet....

Pagina's : [1] 2 3