Bekijk volle/desktop versie : Stemmen



11-09-2012, 19:54
Mijn broeders en zusters moge Allah's vrede en zegeningen met julllie zijn, ik wil hierbij zeggen dat stemmen op een persoon dat niet de wetten van Allah wilt invoeren en nastreven uiterst verboden! Je kiest voor een leider dat toestaat dat Allah en de boodschappers mogen worden beledigd of nog erger mogen worden ontkent. De profeet moge Allah's vrede en zegeningen met hem zijn verkoos ook geen leiderschap zonder de wetten van Allah en sloot ook geen compromissen met de ongelovigen. Als de rechtse partijen zullen winnen doordat wij niet hebben gestemd weet dan dat Allah zijn toestemming heeft gegeven om hen als leiders te maken en dat wij beproefd zullen worden op onze standvastigheid en trouw aan Allah en de islam. Broeders en zusters begaa deze grote zonde niet moge Allah jullie belonen dan.

11-09-2012, 19:59


Ik zou deze topic op elke forumhoekje plaatsen want blijkbaar weet de overgrote meerderheid dit niet en zullen ze morgen massaal gaan stemmen!

Nog een bron die aangeeft dat stemmen haram is:

Allaah de Meest Verhevene, de absolute Wetgever

Onze Schepper Allaah de Meest Verhevene heeft het alleenrecht op het maken van wetten en op het bepalen wat goed en slecht is (halaal en haraam). Wanneer een persoon beweert ook wetten te kunnen maken of te kunnen bepalen wat goed en slecht is dan heeft deze persoon zichzelf een eigenschap van Allaah de Meest Verhevene toegekend. Degene die hem vervolgens in staat stelt om deze wetten te maken door op hem te stemmen heeft zich eveneens schuldig gemaakt aan Shirk (ongeloof).

Het scheppen en het maken van wetten zijn exclusieve eigenschappen van Allaah, Hij noemt deze twee soorten van alleenrecht zelfs in één en hetzelfde vers:

“Weet, dat scheppen en bevelen (wetgeven) aan Hem is voorbehouden”. [Soerat al-A'raaf : 54]

Ook zegt Allaah de Meest Verhevene dat er niemand mag deelnemen in Zijn Oordeel en dat Het Oordeel enkel en alleen aan Hem toebehoort:

“En Hij laat niet één deelgenoot in Zijn oordeel toe” . [Soerat al-Kahf : 26]

“Het oordeel is slechts aan Allah”. [Soerat Yoesoef : 40]

http://www.dewaarheid.nl/index.php/verkiezingen-2012/beknopte-informatie-over-de-democratie

11-09-2012, 20:56
Moge Allah jou belonen voor het afmaken waar ik aan begon Alhamdoulilah

11-09-2012, 23:21
Ik hoop voor de moslims dat zij morgen hen vertrouwen vestigen op Allah en de uitslag accepteren omwille van Allah in plaats van stemmen voor de zaak van de ongelovig om er zelf beter op te worden vrees Allah en moge wij geleid worden ameen