Bekijk volle/desktop versie : Hoe Moet Ik Het Uimaken???



Pagina's : [1] 2

16-12-2004, 15:46

Citaat door osamabin_17:
Ik hep met een hele mooie marokaanse meid maar ik hou echter niet meer van haar
ik hep en oogje op een ander meisje.

wat moet ik doen om het uittemaken
we hebben al twee jaar met elkaar
.

16-12-2004, 15:52



Citaat door osamabin_17:
Ik hep met een hele mooie marokaanse meid maar ik hou echter niet meer van haar
ik hep en oogje op een ander meisje.

wat moet ik doen om het uittemaken
we hebben al twee jaar met elkaar
beetje verspilde Haram tijd achter de rug gehad, andere "schoonheid" op het oog. Eerst verspil je 2 jaar tijd geef je die meid de gedachten dat het wat gaat worden : huisje boompje beestje en dan dit?

hoe zou ji jhet vinden als iemand dit bij je zus/zusje deed ( mocht je die hebben ) en anders je toekomstige dochter ( als allah dat wil )

16-12-2004, 15:57
Player !

16-12-2004, 16:01

Citaat door Mr_Gater:
beetje verspilde Haram tijd achter de rug gehad, andere "schoonheid" op het oog. Eerst verspil je 2 jaar tijd geef je die meid de gedachten dat het wat gaat worden : huisje boompje beestje en dan dit?

hoe zou ji jhet vinden als iemand dit bij je zus/zusje deed ( mocht je die hebben ) en anders je toekomstige dochter ( als allah dat wil )

16-12-2004, 16:03



Citaat door Funk Lady Flex:
Player !

16-12-2004, 16:04

Citaat door Mr_Gater:
beetje verspilde Haram tijd achter de rug gehad, andere "schoonheid" op het oog. Eerst verspil je 2 jaar tijd geef je die meid de gedachten dat het wat gaat worden : huisje boompje beestje en dan dit?

hoe zou ji jhet vinden als iemand dit bij je zus/zusje deed ( mocht je die hebben ) en anders je toekomstige dochter ( als allah dat wil )

16-12-2004, 16:04
Als je niet van haar houdt kun je het beter uitmaken en HELEMAAL GEEN relatie meer nemen, gewoon rustig wachten en dan kom je de ware vanzelf wel tegen. Misschien denk je dat het zielig is voor haar als je het uitmaakt maar het is juist zieliger als je haar aan het lijntje houdt want hoe langer jullie samen zijn des te meer raakt ze aan je gewend, en bovendien heeft zij het recht op een partner die helemaal gek op haar is en die niet kan wachten tot hij met haar kan trouwen.
Let her go.....

16-12-2004, 16:07
Is niet grappig
Maarja 17 JARIGEN WEER

Die zyn ZEKERS players!


Citaat door tarifest_lady:

16-12-2004, 16:08

Citaat door Letizia1987:
Als je niet van haar houdt kun je het beter uitmaken en HELEMAAL GEEN relatie meer nemen, gewoon rustig wachten en dan kom je de ware vanzelf wel tegen. Misschien denk je dat het zielig is voor haar als je het uitmaakt maar het is juist zieliger als je haar aan het lijntje houdt want hoe langer jullie samen zijn des te meer raakt ze aan je gewend, en bovendien heeft zij het recht op een partner die helemaal gek op haar is en die niet kan wachten tot hij met haar kan trouwen.
Let her go.....
ze hebben beiden recht op een halal relatie zonder stiekeme gedoe

16-12-2004, 16:10

Citaat door Mr_Gater:
beetje verspilde Haram tijd achter de rug gehad, andere "schoonheid" op het oog. Eerst verspil je 2 jaar tijd geef je die meid de gedachten dat het wat gaat worden : huisje boompje beestje en dan dit?

hoe zou ji jhet vinden als iemand dit bij je zus/zusje deed ( mocht je die hebben ) en anders je toekomstige dochter ( als allah dat wil )
Machallah.. goed gezegt

16-12-2004, 16:10

Citaat door Funk Lady Flex:
Is niet grappig
Maarja 17 JARIGEN WEER

Die zyn ZEKERS players!
Ben ook 17, ben ik dan ook een playerette

Verscheelt per persoon éh

16-12-2004, 16:12
Ik bedoel jongens (ik was ook 17 hoor )


Citaat door tarifest_lady:
Ben ook 17, ben ik dan ook een playerette

Verscheelt per persoon éh

16-12-2004, 16:12



Citaat door Mr_Gater:
ze hebben beiden recht op een halal relatie zonder stiekeme gedoe
Ja. Hij ook, maar hij is degene die haar nu aan het lijntje houdt.

16-12-2004, 16:14

Citaat door Funk Lady Flex:
Ik bedoel jongens (ik was ook 17 hoor )
Dan nog ben ik 't niet met je eens

16-12-2004, 16:16

Citaat door osamabin_17:
Ik hep met een hele mooie marokaanse meid maar ik hou echter niet meer van haar
ik hep en oogje op een ander meisje.

wat moet ik doen om het uittemaken
we hebben al twee jaar met elkaar
je kunt t beste gewoon eerlijk tege haar zijn.. want doe je da nie dan houw je haar gewoon aan t lijntje..

2 jaar s best lang.. wil je da dan zomaar weggooie..? aangezien je alleen een oogju op da ander meisje hebt..

mohiem succes nog...

amel..

Pagina's : [1] 2