Bekijk volle/desktop versie : Ik lees soms hier..



Pagina's : [1] 2 3

11-09-2012, 15:58
Alleen omdat ik weinig te doen heb. Maar dan schrik k me toch rot.. Zo onvolwassen is het hier soms en dan zijn het vrouwen (sommige) met gewoon kinderen. Vraag me dan echt af welke vorm van tact de kinderen dan mee krijgen.

11-09-2012, 15:59


wat dacht je van 'geen'

11-09-2012, 16:02
Ben het ook oneens met de haatreacties maar ik denk toch dat je kinderen en m.nl gescheiden moet houden. Virtueel kunnen het heksen zijn maar voor hun kinderen net zo goed een goede ouder.

11-09-2012, 16:06

Citaat door Xaviera:
Ben het ook oneens met de haatreacties maar ik denk toch dat je kinderen en m.nl gescheiden moet houden. Virtueel kunnen het heksen zijn maar voor hun kinderen net zo goed een goede ouder.



Tegenwoordig kan je real life en het internet niet meer gescheiden houden. Ooit gehoord van cyberbully? Weet je hoeveel mensen zich van kant maken omdat ze gepest worden via het internet.. Mensen zouden daar gewoon bij stil moeten staan.. Vooral ouders die een nieuwe generatie aan 't opvoeden zijn..

11-09-2012, 16:10


M.nl zou je met een grote korrel zout moeten nemen dit is slechts een uitlaatklep voor vele, gewoon even verstand op nul en alles wat er in je opkomt eruit spuwen soms aardige woorden en soms bikkelhard maar uiteraard met enige waarde en respect zonder het beledigen van de ouders en dergelijke.

Als ik sjaggerijnig ben dan reageer ik dat af op de leden maar echt schelden of spotten met iemands leed/problemen of wat dan ook dat is niet mijn ding.

Aldus ik.

11-09-2012, 16:15
Ik ben geen actief persoon hier.. maar heb heel wat topic's doorgenomen om te zien dat vele zich de reacties aantrekken en er mee zitten. Dus je kan het eigenlijk niet met een korreltje zout nemen. Hoe jij je gedraagt in real life zo moet je je ook gedragen via het internet.. Als het internet maar een paar letters op je beeldscherm zijn.. dan zou er geen spraken zijn van cyberbully/zelfmoord.. En generatie die wij zullen opvoeden Insha ALLAH.. die gaat alles via multimedia moeten doen. Dus geef je kind de juiste voorbeeld en stop gewoon met die harde/gemene uitspraken..

11-09-2012, 16:24
Ik weet wel wat je bedoeld maar er is een verschil met hard reageren of iemand bewust kwetsen en dat laatste keur ik echt af en ben ik ook echt niet van maar dan nog is mnl mn uitlaatklep voor als ik een slechte dag gehad heb or what ever je moet gewoon ff ergens je verstand op nul kunnen zetten in het dagelijkse leven doen wij al meer dan alleen onszelf zijn.

11-09-2012, 16:25
Ik reageer bijna nooit omdat de meeste reacties of haatdragend zijn of kwetsend...echt eng...maar alhamdoe lie allah sommige leden hebben een fijne manier van comminiseren..zo af en toe kom ik dan op m.nl

11-09-2012, 16:27

Citaat door Medusa:
Tegenwoordig kan je real life en het internet niet meer gescheiden houden. Ooit gehoord van cyberbully? Weet je hoeveel mensen zich van kant maken omdat ze gepest worden via het internet.. Mensen zouden daar gewoon bij stil moeten staan.. Vooral ouders die een nieuwe generatie aan 't opvoeden zijn..



Ja cyberstalking bedoel je toch? Klopt, er zijn mensen virtueel het pispaaltje jammer genoeg... Ik ben ook heel erg tegen herhaaldelijke haatreacties naar één specifiek persoon wat een voortdurend proces wordt.
Maar ik weet niet of moeders die zich hieraan schuldig maken hun kinderen ook slecht zouden behandelen. We kunnen beter zwijgen over wat we niet gezien hebben en oordelen over wat we wel zien.

11-09-2012, 16:29

Citaat door BerberLaDy:
M.nl zou je met een grote korrel zout moeten nemen dit is slechts een uitlaatklep voor vele, gewoon even verstand op nul en alles wat er in je opkomt eruit spuwen soms aardige woorden en soms bikkelhard maar uiteraard met enige waarde en respect zonder het beledigen van de ouders en dergelijke.
Meen je dat...??

11-09-2012, 16:36

Citaat door nadia2007:
Meen je dat...??
Ja dat meen ik niet dat ik mij bewust inlog wanneer ik mijn dag niet heb en het op de eerste beste afreageer maar mijn reactie op een bepaald onderwerp is anders dan wanneer ik bijv goedgehumeurd zou zijn snappie.

11-09-2012, 16:39

Citaat door StreetChic:
ik vind dat je tegen een stootje moet kunnen ; sommigen kunnen best hard zyn in hun reacties maar je moet er mee kunnen omgaan ; op internet heb je zulke mensen maar in real life ook
Klopt men moet niet meteen gaan huilen maar gewoon ene oor in andere uit men doet nu alsof alleen MNL zo is ga eens naar andere fora overal doet men zo gewoon omdat internet niet ons echte leven is en je gewoon ff je gal kunt spuwen.

Maar wel typisch dat niet iedereen reageerd he dus mij vooral niet aanvallen want mijn schot staat al klaar om afgevuurd te worden

11-09-2012, 16:44



Citaat door Oem_mohamed:
Ik reageer bijna nooit omdat de meeste reacties of haatdragend zijn of kwetsend...echt eng...maar alhamdoe lie allah sommige leden hebben een fijne manier van comminiseren..zo af en toe kom ik dan op m.nl


Hamdoelilah. We moeten ons houden aan ons manieren waar we ook zijn.


Citaat door Xaviera:
Ja cyberstalking bedoel je toch? Klopt, er zijn mensen virtueel het pispaaltje jammer genoeg... Ik ben ook heel erg tegen herhaaldelijke haatreacties naar één specifiek persoon wat een voortdurend proces wordt.
Maar ik weet niet of moeders die zich hieraan schuldig maken hun kinderen ook slecht zouden behandelen. We kunnen beter zwijgen over wat we niet gezien hebben en oordelen over wat we wel zien.



Het heet echt cyberbully.. Zoek maar eens op.

Ik bedoel dus ook niet dat zij hun kinderen slecht behandelen. Natuurlijk niet, dat zijn hun kinderen. Maar ik vraag me af wat je een kind doorgeeft.. En hoe je die switch kan maken. Even de heks op m.nl en dan de perfect mother in real.. Ik weet alleen dat er veel kinderen op deze site komen en als ik dit zo lees hier dan schaam ik me. Omdat wij het cyberbully steunen die vele mensen/kinderen het leven heeft gekost. Ik bedoel: Maybe kunnen wij het pesten via het internet wel aan.. maar maybe vele andere niet..

11-09-2012, 16:45

Citaat door BerberLaDy:
Klopt men moet niet meteen gaan huilen maar gewoon ene oor in andere uit men doet nu alsof alleen MNL zo is ga eens naar andere fora overal doet men zo gewoon omdat internet niet ons echte leven is en je gewoon ff je gal kunt spuwen.

Maar wel typisch dat niet iedereen reageerd he dus mij vooral niet aanvallen want mijn schot staat al klaar om afgevuurd te worden



Kijk. Mij kan het serieus weinig schelen. Bij mij gaat het echt in de ene oor in en de andere oor weer uit. Maar niet iedereen is even sterk. Zoek maar eens op wat cyberbully met people kan doen.. En ik vind dat het een stukje ontbreken van tact is. Zoiets als de basis eigenschappen van de islam niet kennen.. Ik noem het voortaan dan wel onwetendheid..

11-09-2012, 16:54
ik zie hier weinig echte pesterijen? Cyberbully gaat wel verder dan even een harde reactie plaatsen of een gemeen woord.

Pagina's : [1] 2 3