Bekijk volle/desktop versie : 'Marokkanen moeten PVV niet laten winnen'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

11-09-2012, 13:37
UTRECHT - Marokkaanse Nederlanders moeten er voor zorgen dat een nieuw kabinet de 'wraakideologie' van de PVV niet opnieuw kan omarmen, zoals na de vorige verkiezingen is gebeurd. Om dat te bereiken moeten zij gaan stemmen. Want door de grote afwezigheid van de allochtone stem kreeg de vorige coalitie de kans het integratiebeleid zo goed als af te schaffen, schrijft Hasib Moukaddim, directeur van het Samenwerkingsverband Marokkaanse Nederlanders (SMN).



Hij deed dat dinsdag op de site van de landelijke belangenbehartiger. „Er is veel te veranderen en dat moeten we zelf doen”, stelt Moukaddim.

De SMN-directeur stelt dat politieke partijen de afgelopen 10 jaar over de ruggen van moskeebezoekers heen om de gunst van de kiezer hebben gevochten. „Migranten, met of zonder Nederlands paspoort, zijn over één kam geschoren. Een scherpe kam met grove tanden.” Moukaddim kan zich daarom wel voorstellen dat Marokkaanse Nederlanders teleurgesteld zijn in de politiek.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/verkiezingen2012/12926168/___Marokkanen_moeten_PVV_niet_laten_winnen___.html

11-09-2012, 13:41


Ook als het morgen regent moeten ze dus naar de stembus gaan.

11-09-2012, 13:45
De opkomst bij allochtonen is gewoon altijd laag geweest. Dan moet je later dus niet klagen.

11-09-2012, 13:47
We zijn ook teleurgesteld over Marokkaanse organsaties maar daar hoor je die stropdas ook niet over? Wat schuift dat directeur van SMNdirecteursfunctie?

11-09-2012, 13:50


er is geen 1 islamitische of marokkaanse organisatie in nl die ik vertrouw of waar ik wat aan heb

11-09-2012, 13:52
de moslims of de allohtonen moeten gaan stemmen!

ik ga stemmen op de SP.
de PVDA vertrouw ik niet....dadelijk gaan ze over rechts regeren, die Bos effect herinner ik me nog heel goed....die draaikont ben ik nog niet vergeten!

11-09-2012, 13:53

Citaat door massin_:
er is geen 1 islamitische of marokkaanse organisatie in nl die ik vertrouw of waar ik wat aan heb
Maar hoe minder jij aan ze heb hoe meer ze aan jou hebben. Want dan loop je ze niet voor de voeten wanneer ze over jouw rug verrijken met hun subsidiebaantjes.

11-09-2012, 13:55

Citaat door massin_:
er is geen 1 islamitische of marokkaanse organisatie in nl die ik vertrouw of waar ik wat aan heb
idd.
laatst was ik in de moskee voor djum'ah komt er na de speech een Turk spreken die voor de CDA uitkomt en iedereen vraagt op hem te stemmen....omdat hij een stem wilt geven aan de moslims.....

ik dacht bij mezelf: en dan kom je zeker voor de CDA uit? die juist zo pro-israëlisch is!?
ik dacht gelijk bij mezelf: wat een waardeloze ventje ben jij toch?!

11-09-2012, 13:59

Citaat door Fhamator:
Maar hoe minder jij aan ze heb hoe meer ze aan jou hebben. Want dan loop je ze niet voor de voeten wanneer ze over jouw rug verrijken met hun subsidiebaantjes.


dat is wel weer waar, maar ik laat het gewoon helemaal los.. niemand door wie ik mij vertegenwoordigd voel... bovendien komt iedereen zijn lot vanzelf wel tegemoed


Citaat door stranger1001:
idd.
laatst was ik in de moskee voor djum'ah komt er na de speech een Turk spreken die voor de CDA uitkomt en iedereen vraagt op hem te stemmen....omdat hij een stem wilt geven aan de moslims.....

ik dacht bij mezelf: en dan kom je zeker voor de CDA uit? die juist zo pro-israëlisch is!?
ik dacht gelijk bij mezelf: wat een waardeloze ventje ben jij toch?!
dat heb ik dus ook nooit begrepen hahah
een moslim die uitkomt voor de christen democraten
niet dat ik wat tegen cda heb. maar het past gewoon niet.

11-09-2012, 14:03

Citaat door massin_:


dat heb ik dus ook nooit begrepen hahah
een moslim die uitkomt voor de christen democraten
niet dat ik wat tegen cda heb. maar het past gewoon niet.
idd het past niet!

daarom ga ik ook niet op hem stemmen, als is hij een moslim, zal wel een hypocriete moslim zijn met een eigenbelangen agenda!

ik ga gewoon lekker op SP stemmen!

11-09-2012, 14:06
Deze man geeft alleen het advies wel te gaan stemmen..............

11-09-2012, 14:11
het gaat een paar duizend stemmen schelen tussen de PVDA en de vvd.
Onze stemmen zouden es het verschil kunnen uitmaken wie de grootste wordt.
Ik ga op de pvda stemmen niet dat ik fan van hun ben maar liever hun als grootste dan de VVD.
en de pvv dwars te zitten. dus stemmen!! iedereen.

ps: kut ben het wachtwoord van mijn andere nickname kwijt ook van de mailaccount dat erbij hoort

11-09-2012, 14:13


Allochtonen fungeren als links stemvee. Vandaar dat links de grenzen openzet.

Jongens, blijf lekker thuis. Of stem rechts. Die laten je lekker je winkeltje runnen, met belastingaftrek.

En voor de rest: Stemmen is hartstikke haram!

11-09-2012, 14:16

Citaat door _Carolus:
Allochtonen fungeren als links stemvee. Vandaar dat links de grenzen openzet.

Jongens, blijf lekker thuis. Of stem rechts. Die laten je lekker je winkeltje runnen, met belastingaftrek.

En voor de rest: Stemmen is hartstikke haram!
kut he dat wij ook stemrecht hebben.
en wat gaan jullie pvv ers janken morgen. heerlijk

11-09-2012, 14:37
Het gaat niet over Chinese Oostenrijkers.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14