Bekijk volle/desktop versie : Carpe Diem. ( Nieuw )



10-09-2012, 23:34
You can't be old & wise if you were never young & crazy.
Bzzt.. zzzbzzzbzzzzzzT. BZZZZT.
gehaast neem ik de telefoon van tafel alsof het telefoontje levensbelangrijk was neem ik half hijgend op met JA?
het scherm had me al wijs gemaakt dat mn vriendin Katia het was die belde..
ze zij, heeey schat ik heb een leuk voorstel.
ik: oowja watdan?
Katia: nou mn baas wilt iets gaan doen met zn vrouw en ik had eigenlijk vrij dus mocht ik een vriendin vragen om bij me te zijn op werk gratis drank en shisha!!!..
dus als je wilt ben je om 8 uur vanavond bij de zaak waar ik werk.
ik: hm oke oke is prima zie je me dan..
en het gesprek werd afgesloten van beide kanten.. met een lieve doeii.
met dat ik ophang herinner ik me, SHIT niks om aan te doen oeff snel snel wasmachine draaien.
eindstand ging ik de deur uit met een gescheurde jeans broek, wit truitje, witte pumps en een lipglosje.
make up en haarspullen had ik in mn tas.
eenmaal onderweg stapte ik in de trein en begon mn eyeliner te doen.
toen er werd omgeroepen dat iedereen moest uitstappen en er een reparatie moest worden ondervonden aan de trein en we verder reden met de bus.
alhorend greep ik naar mn telefoon en tekste katia: hey schatje, trein heeft vertraging ik kom met de bus dus ben er rond 9uu.. erg? xx.
met dat ik mn telefoon weer in mn bh wilde doen voelde ik em al trillen
t was katia: NEEJOOH schatje doe lekker rustig aan shisha word niet koud haha.
met een gemeende lach stopte ik mn telefoon weg en hoorde op de achtergrond
leuk he pingen. t was een jongeman van marokkaanse afkomst gekleed in een trainingspak en airmaxjes. een typische mocro.
ik zei t was geen eens een blackberry waarop hij reageerde ewaja weet k niet geen verstand van toch.
ik lachte en zij oke, eenmaal de trein uitgestapt wachtend op de bus vergezelde de marokkaanse jongen me. hij stelde zich voor als Farid
en vroeg me of ik uitging, ik antwoorde netjes nee ik ga naar t werk van mn vriendin gratis Virgin mojitos en shisha, waarop hij antwoorde soso mensen willen dronken worden haha.
ik zij neejoh hshouma man!
Farid: Hshouma? ben je een marokkaan??
ik: ja duhh?!!
Farid: zo mooie ogen heb je van je moeder of je vader trouwens hoor je niet thuis te zitten tis bijna half 9 heb je geen broers waarom draag je hakken werd er in eens opme afgevuurd waarna die nog als commentaar gaf je zoekt zeker boys.
ik negeerde hem en pakte een flesje evital uit mn tas en smeerde het in mn haar zodat ik wetlook krullen kreeg.
en liep naar de bus die precies optijd aankwam rijden farid die kreeg ondertussen een telefoontje en zag me weglopen dus zij ZEG DAN eh marokkaantje..
ik liep geheel egoistisch en eigenwijs door naar mn bus stapte in en keek koud voor me uit.
wat dacht hij wel niet de lefgozer pff.
ik besloot me een muziekje aan te zetten op mn ipod en zong in gedachte mee totdat ik halte van bestemming aankwam.
vrolijk stapte ik uit denkend aan wat voor smaak shisha ik ging nemen.
met en grijns op mn gezicht liep ik rustig na de shishalounge met de gedachte morgen is alles beter
xinfox
De meid in dit verhaal heet Rajae.
ze is 18 jaar zit op school en woont opzichzelf
ze leeft van dag op dag en van de hand in de mond.
kortom ze ziet wel hoe alles loopt als het nu maar eventjes gezellig is en ik niet aan mijn problemen hoef te denken.
Bruin haar Groen/Blauwe ogen een vol maar leuk figuurtje
haar karakter zullen jullie meemaken in dit verhaal ik zal proberen gedachtes etc zoveel mogelijk uit te lichten.
KATIA - de vriendin van Rajae
Blond haar Blauwe ogen een topfiguurtje en een hart van goud!
kent Rajae vanaf 10 jarige leeftijd..

11-09-2012, 13:09


vrolijk stapte ik uit denkend aan wat voor smaak shisha ik ging nemen.
met en grijns op mn gezicht liep ik rustig na de shishalounge met de gedachte morgen is alles beter
in de verte hoorde ik de nieuwe zomer hit al afsprelen http://www.youtube.com/watch?v=0xkKtNB-qG0
met een movende beat in mn loopje liep ik na binnen.
ik merkte al een paar ogen op maar t was niet zo druk.
na n uurtje hebben gezeten besloot ik eventjes wat te eten te halen bij de turk om de hoek.
daar zag ik net een groep jongens na buiten lopen van cirka 12 stuks..
ze waren druk in gesprek de enigste woorden die ik opving was chimeid - waar - trein - eten - shisha - marokkaans - chillen.
door verschillende stemmen
ikbestelde 2 porties hotwings nam het aan betaalde en liep terug na de lounge waar ik en katia rustig aan aten.
ik zag dat het al aardig vol was met mannen vrouwen en stelletjes.
ik: ik ga effe plassen ik kom zo..
katia: zeker is goed ik bedien die klanten nog even dan totzo
ik: tot zo.

onderweg naar t toilet scande ik de zaak en inhoud van top tot teen tot ik werd gestopt door t woordje
heeeee rajae. kom ik je toch nog tegen he.
ik schrok verschrikt op en keek in de glinsterende ogen van farid wat zag die er anders uit..
een blouse en jeans nette schoenen sow hijs hier zeker met zn vriendin
haha jaa mn vriendin werkt hier antwoorde ik verlegen.
farid: oke dan guapaa je bent mooi en liep weg zonder dat ik iets terug kon zeggen
ik liep verlegen door na t toillet en chekte mn make up etc.
toen ik terug liep zag ik katia grijnzen.
en en wat was dat zij ze n og voor dat ik aangeschoven was.
ik zei wat?
katia: nou dat lekker ding net
rajae; farid?? :S??
katia: jaa hij is hier vaste klant komt altijd met een groepje volgens mij heeft ie echt veel geld hihi
rajae: hm ja leuk voor hem hahahah hijs wel sexy ja maar we zien wel we zien wel.
na een poosje kwam de eigenaar binnen die bleek vrienden te zijn met farid zag ik van afstand want ze groette elkaar heel uitbundig
de baas veranderde gelijk de engelstalige muziek in marokkaanse rai mixen.
op een gegeven moment stond een dronke vriend van farid op en begon te dansen
katia had het druk met bedienen en liep rond met dienbladen vol glazen ik zat rustig aan de shisha
en moest lachen toen katia langs de jongeman liep en hij haar in een rondje liet dansen terwijl ze aant bedienen was
toen stonden nog 2 chinese studentes op die waren met elkaar aant dansen heel leuk om te zien
blijkbaar hadden ze de heren uit de tent gelokt want die stonden ook op
en alleen farid bleef zitten tot dat t liedje dima sekran begon van achwak
http://www.youtube.com/watch?v=rQAsAcrwjxw deze zong hij keihard mee vol passie..
toen er een beat begon te komen int liedje begon hij rustig met zn schouders te dansen en zn vrienden te schreeuwen en te klappen hij kon het wel
eerlijk is eerlijk
langzaam schuifelde die naar mij toe en vroeg me ten dans toen schreeuwde ze nog harder
ik schaamde me eerst een beetje en toen stond ik toch op.
we deden allebei onze armen wijd uit mekaar na de zijkant
en bewogen onze heupen en lichaamen sierlijk mee op de arabische beat op het ritme..
ongeveer 3 liedjes verder hadden we pas in de gaten dat we nog steeds losgingen toen stopte we begon iedereen te fluiten
ik zag zelfs mensen met hun telefoon filmen farid pakte mn hoofd en kuste mn voorhoofd
we kregen een soort van staande ovatie ik schaamde me en ging zitten.
eenmaal toen ik zat keek ik richting farid.
die door zijn vrienden uitbundig werd geslagen(zacht) en kreeg boxen etc.
katia kwam bij me en zij IK ZEI HET TOCH IK ZEI HET TOCH je vind em leuk je vind em leuk lalalaaa.
rajae: hm hijs aardig maar meer niet we hebben nauwelijks gepraat haha
katia: dat wat jullie uitstraalde zij genoeg.
inmiddels was het al half 3 de zaak ging langzamerhand dicht.
en katia sloot af we gingen samen naar een vriend van haar waar ze nog even een jointje zou halen
want ze rookt iedere avond voor ze gaat slapen een Wietsigaret.
aangekomen bij haar vriend waar ze de wiet kocht en meenam na huis vertrokken we meteen.
ik kreeg de logeer kamer en zij dook in der eigen bedje.
voor we t wisten ging de deurbel.
ik liep voorzichtig na onder en maakte open..
ik zag een marokkaanse jongen en hij vroeg na katia dus ik belde haar op want om weer 2 etages omhoog te lopen pfff.
ze zij jaa wie dan toen ik haar vertelde dat er een boy voor de deur was
rajae: hoe heet je
jongen: Moessie
rajae: oke en vertelde katia dat hij moessie heette.
katia/rajae: oohw laat em binnen dan
Rajae/moessie: kom binnen
moessie/rajae: ik ben met een vriend.
rajae/katia: hij is met een vriend
katia/rajae: maakt nie uit laat ze maar na boven ben zo beneden even mezelf fixen
Rajae: maakt nie uit kom binnen en ik liep na boven.
moessie riep zn vriend in de auto en liepen samen na binnen
eenmaal boven aangekomen dacht ik (rajae) hm zij fixt zichzelf eerst zou die vriend van hem mooi zijn
zit ik hier in mn oma pyama hahaha achja natural woman toch
een maal toen de jongens binnen kwamen vroeg ik ze meteen of ze wat te drinken wouden
de vriend van moessie zag ik niet goed hij had een pet op helemaal voor zn ogen hij leek ook niet zo geintresseerd.
toen kwam katia binnen en zij heey moes lieffie wat brengt jou hier zo laat.
ja we hebben hulp nodig.
katia: ow vertel sgat
moessie: op je werk vandaag was er een meisje met jou
katia: hoe weetje dat je was er niet en ja daar staat ze toch..
moessie : oke probleem opgelost..
met dat katia de woorden daar staat ze toch uitsprak gooide de vriend zn pet af en keek omhoog
ik keek in de ogen van farid. hij lachte en zij shitana niet eens groet je me.
ik zij jij mij ook niet
hij zij ewa ik had je niet herkend joh ik dacht iemand anders ofzo toch
rajae: okee maar ik ga slapen.
farid: geef je nr.
rajae: nee. doei met een lach op der gezicht..
moessie: so so pittige tante.
farid: daarom wil ik haar. haha
xinfox
farid is stapelverliefd op rajae en iedere keer dat hij haar tegenkomt verliest hij haar uit t oog. op een of andere
gekke manier.
moessie is een mattie van katia en ze hebben een soort van seks relatie.
ze 'N e u k t e' elkaar en zijn tegelijkertijd beste matties.
moessie vind rajae ook heel knap in eerste instantie houd ie zn mond maar voor hoelang?

11-09-2012, 21:00
Nieuwe fan... Ik ben wel benieuwd naar meer... Maar zou je wat aan de spelling/lay-out wat aandoen als je wilt?

11-09-2012, 23:38

Citaat door Jalilaatje:
hoebedoelje?
Hoofdletters, het vervolg in stukken delen, wat grotere lettertype, goede spelling etc.....

12-09-2012, 00:05


[QUOTE=Jalilaatje;109651237]Hallo lezers.
ik ga beginnen aan een verhaal.
het heet Carpe Diem.
dat betekend pluk de dag!
ik doe het als volgt, ik plaats een stuk verhaal en daaronder zet ik de hoognodige informatie.
tussen door zul je wel eens een zinnetje int engels of nederlands dikgedrukt zien staan dat vind ik passen
bij het verhaal.
ik had graag reacties of ik door moet gaan na dit eerste stukje en
uppen is toegestaan alleen niet
zo een lange up van 6 paginas dat is iritant als je aant lezen bent.
Veel leesplezier Jalilaatje!


Zoals dit stukje van je... Vond dat ...

12-09-2012, 00:10

Citaat door Jalilaatje:
m,et grammatica enzo ben ik echt niet goed ik typ gewoon het kan wel groter de letters.
Aah oke.. Mehlish.. Als je de letters wat groter kan maken, ben ik al tevreden...

Up

13-09-2012, 11:03
hij zij ewa ik had je niet herkend joh ik dacht iemand anders ofzo toch
rajae: okee maar ik ga slapen.
farid: geef je nr.
rajae: nee. doei met een lach op der gezicht..
moessie: so so pittige tante.
farid: daarom wil ik haar. haha
xinfox
farid is stapelverliefd op rajae en iedere keer dat hij haar tegenkomt verliest hij haar uit t oog. op een of andere
gekke manier.
moessie is een mattie van katia en ze hebben een soort van seks relatie.
ze 'N e u k t e' elkaar en zijn tegelijkertijd beste matties.
moessie vind rajae ook heel knap in eerste instantie houd ie zn mond maar voor hoelang?
h
traag liep ik na boven met de gedachte zou die me echt zo leuk vinden....
hm nog even hard blijven kzie het wel.
smorgens ging de wekker ik stond op waste mn gezicht en ging na beneden toen zag ik dat de jongens daar op de bank hebben gecrasht(overnacht) ze sliepen vredig ik keek eventjes na farid wat een schatje oeff... toen ging ik snel na school.
op school aangekomen childe ik em rustig in de klas.
totdat katia me belde en vroeg waar ik bleef ik antwoorde ben om 4 uur klaar haal me op dan.
zo gezegt zo gedaan ze stond voor de deur in een dikke bmwx6????
hoe dan haha zij ik toen ik instapte
rajae: heb je een bank beroofd ofzo?
katia: nope ik moet je brengen na een verassing.
rajae: verassing enneee??
katia: jaa zie je zo wel schat hier maak je op en trek dit aan heb gewoon iets van mij gepakt
rajae: deed snel een mascaratje wat blush en trok de witte jumpsuite aan boven haar witte pumps
had een rode tas dus deed ook rode lippen haar haren waren nog gekruld van gister.
katia: sowsow dat heb je snel gefixt haha
rajae: SUPERWOMAN hahahaha thnx schat dat je dat hebt meegenomen tis een jongen he?
katia: jaa toch. weetje wie?
rajae: soufiane(ex van rajae)
katia: nee man maar zeg woelah je doet alsof je schrikt.
:rajae: wollah doe ik.
katia: farid.
rajae: neeee meen je niet haha kifesh met hem wilt die zo graag me nr.
katia: denk dat ie het meent hihi
Rajae: zien we dan nog wel toch ?
katia: sowieso niet te snel van stapel lopen haha.
aangekomen op plaats van bestemming stapte ik uit voor een grote loots waar op de voorkant stond
FUNPALACE, ik dacht hm wat zou dit zijn katia zij me dat ik gewoon na binnen moest gaan
ik liep na binnen en zag dat de muren uit kussens bestonden en de grond achter de schoenen kasten van trampolines gemaakt was.
ik liep na binnen en hoorde het liedje: http://www.youtube.com/watch?v=njVzayCaoTA van ccinked en mills.
ik dacht hm zou dat speciaal voor mij zijn of gewoon toeval.
toen zag ik op de schoenen kast staan
LIEVE RAJAE.
doe je schoentjes uit en kom na de achterste trampoline.
groetjes F.
ik moest lachen en liep na achter waar farid zat op een picknick kleed
met een paar msemens broodjes blikjes hawai/yogoyogo en beleg
haha ow heyhey zei ik
Farid: dag schoonheid had je niet verw8 heh.
Rajae: nee niet echt?
farid: haha oke kom zitten en eet iets.
rajae nam plaats en ging zitten at een msemen met kaas.
en farid nam een broodje met gehakt.
tijdens het eten begonnen ze te praten over de dag van vandaag en waarom ze gister haar nr niet gaf
waar ze bijdehand op antwoorde nu nog steeds niet hoor
Farid keek geschokt en zij wajooooooooooow wacht maar jij eh gekkerd
rajae begon te lachen en zij lekker voor je ze liep weg met een uitdagende lach en farid liep haar achterna.
toen begon ze te rennen en farid volgde al gauw hij haalde haar in en toen begonnen ze samen te springen op de tramponlines
en hadden het heel leuk er was ook een soort sprigplank waarmee je op de trampoline kon springen na een leuke dag bracht farid rajae thuis en gaf ze hem haar nr nog steeds niet maar vroeg wel zijn nr.
ze smste hem in de avond dat ze het super vond en nog nooit zo een leuke date had gehad
ze begreep nu ook waarom katia haar een jumpsuite gaf ipv een jurkje haha trampolineland.
ze kreeg al gauw een sms terug van farid met dat moeten we snel over doen!

Katia.
hm vrij vanavond maar wat te doen..
plots ging de deurbel.
ik maakte open en zag daar farid met een bos bloemen ik d8 heh watdan haha
ik zij gelijk al rajae is hier niet hoor.
hij zo sorry hoor maar ik kom voor jou
ik zei alleen player.
toen zij hij ik wil je bedanken want jij hebt me deze wonderschone dag bezorgt.
en ik heb der niet eens geneukt.
toen zij katia nee dat lukt denk ik ook niet haha
hij zei ik bedoel dat ik normaal altijd meteen voor dat ga maar bij haar is het anders en jij hebt me geholpen! dus thnx chik.
ik ga er weer vandoor byebye.
DOEGGGG


Farid.
oeff het was zo gezellig vandaag met rajae.
zou haar echt vaker willen zien haha de trut gaf me steeds niet haar nr maar zij heeft die van mij
en ze heeft me gesmst dusja
maar ik moet niet vergeten even langs katia de bloemen te brengen ze heeft me echt geholpen

xinfox
farid heeft zwarte ogen zwart haar volle wimpers en een stoppelbaardje zoals sjaak in de clip baby go down.
een heel liefelijk gezichtje verder klein neusje mooie lippen en kort haar.
1.83 breed van postuur en goed gekleed. wat wil een dame nog meer.
een goed innerlijk natuurlijk? in het volgende vervolg komen we er achter of ie dat heeft
en in de gesprekken wat gaan komen tussen farid en rajae zul je ook meer over haar te weten komen
ik plaats vanavond of vanacht nog een vervolgje..
groetjes.

17-09-2012, 14:51
uppp

18-09-2012, 09:46
pieppiepppieep kreeg ik voor t slapen nog een sms van katia daar stond in dat farid haar bloemen gegeven had voor t helpen
hmm wat een schatje toch hahaha lmohiem nu lekker slapen oeff..
in de ochtend half 9 belde mn andere vriendin Marciana me wakker en vertelde me de laatste nieuwtjes.
- khalid en samira gaan trouwen
- ik kwam die ene leuke rotterdammer tegen int centrum
- de vriend van marcianas schoonzusje gaat waarschijnlijk vreemd.
Rajae: ow nee meen je niet wat vervelend toch maaer wel leuk voor khalid en samira.
marciana: jaa heh had ik niet verw8.
rajae: ik ook niet maarja lmekteb
marciana: ja klopttt en jij nog iets meegemaakt.?
Rajae: nouu ik heb een leuke jongen leren kennen hij heet farid.
hij is echt lief ik vertelde haar tot in de kleinste puntjes hoe de date was etc.
Maricanaa: sow hij doet wel moeite eh.
Rajae: ja toch moet ie wel jeweetzelf
hahahaah lachte ze beide.
TUUTTUUUTTUUUT
als je het over de duivel hebt ik heb eeen wissel van hem bel je zo zij rajae vluchtig en hing op bij marciana

xinfox
Marciana is 5 jaar vriendinnen met rajae, dit zijn ook haar enigste vriendinnen marciana lijkt marokkaans maar is nederlands
2 grote bruine ogen lang bruin haar en een heel mooi slank figuur 1.70 lang

ik had niet gedacht dat ik nog verder zou mnoeten gaan haha maar ik zal het verhaal afmaken voor jullie!

18-09-2012, 10:53
Thanks meid ga snel verder