Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er een exlusive kleedje te huur voor een zwangere dame.. ??



10-09-2012, 16:42
Hello!

Mijn titel zegt het al.. ben dringend op zoek naar een mooie kleedje voor een bruiloft!
Eentje die een zwangere dame past!


Liefst regio Limburg, maar als het de moeite waard is rij ik er iets verder voor!


HELP ME!

10-09-2012, 16:47


Dit weekend heb ik nog een jurk verhuurd aan een hoogzwangere dame.

Dus bij ons kan je zeker terecht.

Groetjes

10-09-2012, 17:07
Ok, dat zat perfect? Oogde niet van "heb me erin geperst'?
Wat heb je nog voor a.s. zaterdag te huur?


Groetjes.

10-09-2012, 17:29

Citaat door Anvers:
Ok, dat zat perfect? Oogde niet van "heb me erin geperst'?
Wat heb je nog voor a.s. zaterdag te huur?


Groetjes.
Neen haha. Het was echt mooi bij haar. En ze had veel complimenten stuurde ze mij via facebook.
Ik ben wel van antwerpen. Dus mocht je tijd hebben, kom maar af en kan je ineens op voorhand passen he.
Dan ben je zeker.

Groetjes

10-09-2012, 17:33



Citaat door Dressforyou:
Neen haha. Het was echt mooi bij haar. En ze had veel complimenten stuurde ze mij via facebook.
Ik ben wel van antwerpen. Dus mocht je tijd hebben, kom maar af en kan je ineens op voorhand passen he.
Dan ben je zeker.

Groetjes



Haha, ok dan! Zou ik morgen langs kunnen komen? En zijn er jurken beschikbaar voor a.s. zaterdag?

Groetjes.

11-09-2012, 20:28

Citaat door Anvers:
Haha, ok dan! Zou ik morgen langs kunnen komen? En zijn er jurken beschikbaar voor a.s. zaterdag?

Groetjes.
ja je mag zeker en vast langs komen. En we hebben nog maar enkele jurken vrij.

Sorry voor mijn late antw, maar zat heel de dag in opleiding.

K stuur je mijn nr via pm.

Groetjes

11-09-2012, 21:15
salaam,

Caftan Nouradi heeft exclusieve jurken. Neem gerust een kijkje op http://www.caftannouradi.nl voor een glimp uit onze collectie en schroom niet om een afspraak te maken.