Bekijk volle/desktop versie : 'Vrouwen zijn ook verantwoordelijk voor seksuele intimidatie'



Pagina's : [1] 2 3 4

10-09-2012, 13:08

Citaat:


MECHELEN - De Mechelse schepen van Gelijke Kansen en Preventie Ali Salmi zei vrijdag op de regionale televisiezender RTV dat vrouwen ook een verantwoordelijkheid hebben als ze het slachtoffer worden van seksuele intimidatie op straat. Na de commotie die daardoor ontstond, heeft Salmi zich geëxcuseerd.

De stad Mechelen lanceerde gisteren onder leiding van Salmi een campagne tegen seksuele intimidatie. Uitgerekend op die dag baarde hij ophef met een uitspraak op de regionale zender RTV.

'Vrouwen moeten zich goed bewust zijn dat bepaalde signalen die ze uitzenden door de mannen anders kunnen worden geïnterpreteerd. Wees bewust van de reikwijdte van de signalen die je uitzendt. Dat is een heel goede tip die ik kan geven,' aldus Salmi.
Wat vinden jullie van deze uitspraak? Er is een heel schandaal erond en Slimani heeft zich zwaar verontschuldigd voor deze uitspraak,maar is het raar als ik vind dat hij gelijk heeft?

10-09-2012, 13:12


Hij heeft gelijk.

10-09-2012, 13:13
Ik ben een vrouw,en als ik een vrouw zie die sexy gekleed is,kijk ik me ogen uit,laat staan een man.

10-09-2012, 13:15

Citaat door chadia79:
Ik ben een vrouw,en als ik een vrouw zie die sexy gekleed is,kijk ik me ogen uit,laat staan een man.
haha,maar wij vrouwen kijken naar andere vrouwen met een verschillende gedachtegang he

10-09-2012, 13:16



Citaat door Mariah:
haha,maar wij vrouwen kijken naar andere vrouwen met een verschillende gedachtegang he
Ewa ja laat staan een man.

10-09-2012, 13:18
Een vrouw hoort ook niet naar een schaar geklede vrouw te kijken. Of niet soms?

10-09-2012, 13:20
Ik zou het niet weten,je ontkomt er niet aan buiten,tenzij je lopend op de grond kijkt.

10-09-2012, 13:22
hij heeft gewoon gelijk

10-09-2012, 13:24

Citaat door JEWEETED:
Een vrouw hoort ook niet naar een schaar geklede vrouw te kijken. Of niet soms?
In elk geval niet naar haar aura die voor vrouwen geld.

10-09-2012, 13:24
zijn uitspraak komt overeen met de richtlijnen voor de vrouw binnen de islam, vrouwen dienen niet voor niets de hijaab te dragen, dus ja hij heeft gelijk en schaam je er vooral niet voor om die mening te delen.

10-09-2012, 13:26
De link voor wie deze bron wil lezen....en de reacties erronder:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120908_047

10-09-2012, 13:28

Citaat door Sabryne:
zijn uitspraak komt overeen met de richtlijnen voor de vrouw binnen de islam, vrouwen dienen niet voor niets de hijaab te dragen, dus ja hij heeft gelijk en schaam je er vooral niet voor om die mening te delen.
Het probleem is dat hij door zijn achtergrond integendeel word verweten zich niet aangepast te hebben en dat hij zelfs niet bevoegd is voor zijn ambt.....die reacties bij de krant eronder zijn soms zo racistisch.

10-09-2012, 13:39


Hij heeft groot gelijk

10-09-2012, 13:54

Citaat door Mariah:
Het probleem is dat hij door zijn achtergrond integendeel word verweten zich niet aangepast te hebben en dat hij zelfs niet bevoegd is voor zijn ambt.....die reacties bij de krant eronder zijn soms zo racistisch.
Dat zijn de werkzaamheden van de media.

10-09-2012, 14:02

Citaat door Mariah:
Het probleem is dat hij door zijn achtergrond integendeel word verweten zich niet aangepast te hebben en dat hij zelfs niet bevoegd is voor zijn ambt.....die reacties bij de krant eronder zijn soms zo racistisch.
ik wist eerlijk gezegd niet wie/wat die man was en in welke context zijn uitspraak is gedaan. heb het artikel even gelezen en ik blijf erbij dat hij gelijk heeft en natuurlijk wordt hij van alle kanten aangevallen door onnozele kuffaar. kuffaar hebben het liefst dat vrouwen er naakt bijlopen en zijn heel goed in vingertje wijzen. het is niet meer als logisch dat een schaars en uitdagend geklede vrouw nu eenmaal meer kans loopt op sexuele intimidatie. je zou je ook af kunnen vragen waarom vrouwen er perse zo schaars en sexy bij moeten lopen. het antwoord is simpel, zij vragen en smeken daarmee om mannelijke aandacht. daar draait het immers allemaal om,dit is gewoon politiek spel.

Pagina's : [1] 2 3 4