Bekijk volle/desktop versie : Positiviteit



Pagina's : [1] 2 3

10-09-2012, 10:14
Het is wel eens tijd voor een positieve topic en aangezien mijn schoonzusje weer eens lief is geweest dacht ik “laat ik de leden hier dat maar mededelen”
Maar goed: ik heb dus 2 schoonzusjes (zussen van mijn man) en dat zijn echt zulke leuke schatten and I love them till death!!! Gisterenavond kwam er 1 langs in de avond (nadat ze heeft lopen chillen met haar vrienden in Adam) en heeft ze ons zelfgemaakte donuts gebracht
Ik heb er net eentje naar binnen gewerkt en man oh man wat was die lekker




Ik heb het echt getroffen met mijn schoonfamilie en nog nooit in al die jaren met mijn man heb ik het gevoel gekregen dat ik niet gewenst ben. Zelf op momenten dat ik zelfs fout zat (:engel staan ze achter me. Mijn schoonvader zegt altijd ‘als hij je maar enige onrecht aandoet dan moet je me meteen informeren en hij mag dan wel bijna 40 jaar zijn maar alsnog laat ik hem alle hoeken van de kamer zien’
Echt voel volop liefde voor ze. En sobhanallah ze zijn allemaal (zowel de ouders als al hun kinderen) schatten (met uitzondering van 1 aangetrouwde schoonzus :moe

Dus lieve mensjes deel hier jullie POSITIEVE ervaringen met jullie schoonfamilie (en met alle respect voor leden die geen leuke schoonfamilie hebben, maar die verhalen wil ik hier in mijn topic niet lezen. Er zijn genoeg andere topics waar je jouw ei kwijt kan )

10-09-2012, 10:18


Lekker besa77aa...:-)

10-09-2012, 10:21
masjaAllah, hier worden we nou vrolijk van

maarre die donut is gewoon van de ah hoor, hahaha





kidding! maar hier ook hoor, alhamdoelilah ik mag ook zeker niet klagen met mijn schoonfamilie.

10-09-2012, 10:21
Top schoonfamilie heb ik. Wonen weliswaar in 1wijk maar zijn allemaal respectvol en welopgevoed. Hele gezellige mensen, van man tot vrouw je verveelt je nooit. Ben blij dat ze in mijn leven zijn gekomen

10-09-2012, 10:22


Het ligt allemaal aan jezelf.

Je speelt in een film en JIJ bent de hoofdrolspeler!!!!!!!!!

10-09-2012, 10:23

Citaat door nadia2007:
Lekker besa77aa...:-)
Allah 3tik el sa7a!


Citaat door floor_faber:
masjaAllah, hier worden we nou vrolijk van

maarre die donut is gewoon van de ah hoor, hahaha


kidding! maar hier ook hoor, alhamdoelilah ik mag ook zeker niet klagen met mijn schoonfamilie.

Hij is echt van haar want heb vanochtend nog naar hun huis gebeld om haar weer te bedanken en schoonma nam op en die bevestigde het

10-09-2012, 10:23
bneseha meid!! ik heb een super toffe schoonfamilie. iedereen laat een ieder in zijn waarde. ze zijn lief, behulpzaam en echte schatten! ik kan niet zonder ze hoor.. echt niet gewoon

10-09-2012, 10:24
die donuts ziet eruit alsof die van AH komt.

de meeste van schoonfamilie is in marokko en als ik daar ben dan word ik zeker niet slecht behandeld, mijn schoonzus die heeft altijd mijn kleren gewassen toen ik geen eigen huis had, en mijn kamer opgeruimd en mijn kinderen wassen enz, superlief, ze is nu getrouwd, maar nog heb ik de nichten van mijn man(dochters van zijn overleden broer) en die helpen me in marokko ook met huis opruimen, passen op de kids, ze douchen ze, nou ik kom altijd fris en fruitig terug;-0

mijn schoonvader ken ik niet en mijn schoonmoeder is 1.5 maand geleden overleden, ik heb nooit een slecht woord uit haar mond gehoord, moge Allah swt haar graf verruimen en haar zondes vergeven.

10-09-2012, 10:24

Citaat door lovestory:
Top schoonfamilie heb ik. Wonen weliswaar in 1wijk maar zijn allemaal respectvol en welopgevoed. Hele gezellige mensen, van man tot vrouw je verveelt je nooit. Ben blij dat ze in mijn leven zijn gekomen


Alhamdoelilah en insahallah blijven jullie nog lang in elkaars leven!!!


Citaat door soooora:
Het ligt allemaal aan jezelf.

Je speelt in een film en JIJ bent de hoofdrolspeler!!!!!!!!!

10-09-2012, 10:25

Citaat door HighHeelsLady:
Allah 3tik el sa7a!




Hij is echt van haar want heb vanochtend nog naar hun huis gebeld om haar weer te bedanken en schoonma nam op en die bevestigde het
haha, eigenlijk wel ziek he..van mij om zo naar die donut te kijken en te zeggen dat het gewoon een ah donut is..alsof ik hem helemaal geinspecteerd heb, I really need to get a life hihihi

Allahiehfadkoem

10-09-2012, 10:26

Citaat door soooora:
Het ligt allemaal aan jezelf.

Je speelt in een film en JIJ bent de hoofdrolspeler!!!!!!!!!
Nou dit klopt niet helemaal, ken genoeg meiden die een horror sf hebben, meestal zijn het de schoonzussen die hun moeder opstoken of moeders die haar zoon niet kan loslaten

10-09-2012, 10:28
Hamdolilah heb ook hele lieve schoonfamilie en nu al 11jr getrouwd en nooit slechte dingen/ervaringen met hun meegemaakt. Moge allah hun voor hun goedheid belonen. Mijn schoonzusjes zie ik echt als mijn zussen en zij vertrouwen mij echt van alles toe. Mijn schoonmoeder bemoeit zich nergens mee en wenst het beste voor haar kinderen.

10-09-2012, 10:30



Citaat door floor_faber:
haha, eigenlijk wel ziek he..van mij om zo naar die donut te kijken en te zeggen dat het gewoon een ah donut is..alsof ik hem helemaal geinspecteerd heb, I really need to get a life hihihi

Allahiehfadkoem
Ja maar het is echt een look a like. Als zij niet had gezegd dat zelf gemaakt was dan ging ik er automatisch vanuit dat het van de ah of bakker afkomstig was. Bent trouwens ook gek op die geglazuurde donuts.

10-09-2012, 10:30

Citaat door kalama:
bneseha meid!! ik heb een super toffe schoonfamilie. iedereen laat een ieder in zijn waarde. ze zijn lief, behulpzaam en echte schatten! ik kan niet zonder ze hoor.. echt niet gewoon


Mooi zo meid en geniet van ze!!!


Citaat door Amoura:
die donuts ziet eruit alsof die van AH komt.

de meeste van schoonfamilie is in marokko en als ik daar ben dan word ik zeker niet slecht behandeld, mijn schoonzus die heeft altijd mijn kleren gewassen toen ik geen eigen huis had, en mijn kamer opgeruimd en mijn kinderen wassen enz, superlief, ze is nu getrouwd, maar nog heb ik de nichten van mijn man(dochters van zijn overleden broer) en die helpen me in marokko ook met huis opruimen, passen op de kids, ze douchen ze, nou ik kom altijd fris en fruitig terug;-0

mijn schoonvader ken ik niet en mijn schoonmoeder is 1.5 maand geleden overleden, ik heb nooit een slecht woord uit haar mond gehoord, moge Allah swt haar graf verruimen en haar zondes vergeven.
Mooi om te lezen/
Amien! Allah rgam jouw schoonouders en insahallah mogen ze tot de bewoners van jennat elfirdaous behoren!

10-09-2012, 10:31
elhamdoelilah dat er nog positieve mensen zijn op deze wereld

Pagina's : [1] 2 3