Bekijk volle/desktop versie : Hoe ziet een verlofings-dag er precies uit?



Pagina's : [1] 2

10-09-2012, 03:03
Ik ben benieuwd, beste zusters bismillah irahman irahiem, zouden jullie mij kunnen vertellen hoe zoiets er ongeveer uit ziet, wat kun je verwachten als bruid, wat moet je allemaal doen etc.

Ben benieuwd, Gair in sha Allah!

10-09-2012, 03:11


Kom op meiden deel het mee.

10-09-2012, 10:10
Wat bedoel je precies met verlovingsdag?
Hand vragen of verlovingsfeest?

10-09-2012, 10:11
Ik heb zelf geen verlovingsfeest gegeven, mijn aanstaande en ik vonden dat niet nodig.

10-09-2012, 10:22


Ben opgestaan, naar kapsalon gegaan met m'n zus schoonzussen en vriendinnen. We zijn toen opgemaakt etc. Toen kwam ik thuis en stond de fotograaf te wachten. Snel omgekleed wat foto's gemaakt met m'n familie. Vervolgens gaan zitten op de bank. En toen kwam m'n man met de hele aanhang.

10-09-2012, 11:22

Citaat door Snoepiet:
Ben opgestaan, naar kapsalon gegaan met m'n zus schoonzussen en vriendinnen. We zijn toen opgemaakt etc. Toen kwam ik thuis en stond de fotograaf te wachten. Snel omgekleed wat foto's gemaakt met m'n familie. Vervolgens gaan zitten op de bank. En toen kwam m'n man met de hele aanhang.
Oooh klinkt heel leuk, dus het bestaat eigenlijk gewoon meer uit een dagje, mooi gekleed gaan op een mooi ogpemaakt bankje zitten, en foto';'s maken met je famillieleden, en vervolgens komt hij binnen met de hele famillie, en dan toch ook iets van een dadel en melk aan elkaar voeden, en de ringen enzo om schuiven toch?

10-09-2012, 11:29

Citaat door RamadanMoubarak:
Ik heb zelf geen verlovingsfeest gegeven, mijn aanstaande en ik vonden dat niet nodig.
Jah inderdaad geef ik je helemaal gelijk in het is eigenlijk ook niet iets van de Islaam, maar sommigen doen het nu omdat het iets bij de cultuur hoort nu.

10-09-2012, 11:30

Citaat door zwanger2012:
Wat bedoel je precies met verlovingsdag?
Hand vragen of verlovingsfeest?



Jah de verlovingsdag zelf , ik vraag mij echt af wat voor stappen je moet nemen, wat eerst moet gedaan worden, en hoe zoiets er ongeveer uitziet voor jezelf als vrouw zijnde

10-09-2012, 11:55
Een verlovingsfeest vind ik niet nodig..

10-09-2012, 12:03

Citaat door beautifulchick:
Ik ben benieuwd, beste zusters bismillah irahman irahiem, zouden jullie mij kunnen vertellen hoe zoiets er ongeveer uit ziet, wat kun je verwachten als bruid, wat moet je allemaal doen etc.

Ben benieuwd, Gair in sha Allah!
Wat is een verlofing? Heeft dat iets te maken met vakantie?

10-09-2012, 12:06
Waar regelen jullie de jurk?

10-09-2012, 12:11

Citaat door yasamin:
Wat is een verlofing? Heeft dat iets te maken met vakantie?
Probeer je nou grappig over te komen? als je verder leest dan lees je toch wat ze bedoelt?

10-09-2012, 12:12



Citaat door Gezeur:
Waar regelen jullie de jurk?
Die kan je toch zelf laten maken, en als je geen Tijd hebt, dan huren bij een negaffa.

10-09-2012, 12:13
aaaaaaah ga je verloven

Ja je kiest er zelf voor of je zo'n leuk dagje ervan wilt maken.
Vind het persoonlijk niet echt boeiend.

Doe gewoon een etentje met familie om het te vieren. Het feest hou je zelf maar lekker bij de bruiloft

10-09-2012, 12:27
ik heb een mooie verlovings jurk voor de dames die opzoek zijn !

Pagina's : [1] 2