Bekijk volle/desktop versie : AUB ..willen jullie dua doen voor marokkaanse familie .



09-09-2012, 21:56
http://www.liveleak.com/view?i=53b_1347211065

ruzie tussen ...Pole jongtje en marokkaanse jong..
Pole zijn smeerig mensen , dat weet iedreen en ze hebben ons naam gegevn

ik leef met zemee ....ze moeten gewoon aangifte doen tegen de politie

09-09-2012, 22:14


Oh wat erg hoor.

09-09-2012, 22:19
waskebeurt?

09-09-2012, 22:22
wajouw wat gebeurd daar. Duwen ze nou een oude marokkaanse man op de grond. Ooh mijn god wat verschrikkelijk.

09-09-2012, 22:24


2 jonges ..pole en marokkanse haden ruzie ...en werd politie gebeld ...en gelijk PAM marokkanse familie aangevallen ..

politie hebben marokkanse familie met spuit dingen sodat ze niks kunnen zien ..en daarna hun aangvallen ..om niks ..

marokkaanse gezien waren tegen hoe ze gearesteerd hebben en begoennen te schreuwen ...maar ze hebben hun op een heeellee achtelijk manier gearresteerd ..en die POle hebben niks bij hem gedaan ...

09-09-2012, 22:25

Citaat door tele2:
2 jonges ..pole en marokkanse haden ruzie ...en werd politie gebeld ...en gelijk PAM marokkanse familie aangevallen ..

politie hebben marokkanse familie met spuit dingen sodat ze niks kunnen zien ..en daarna hun aangvallen ..om niks ..

marokkaanse gezien waren tegen hoe ze gearesteerd hebben en begoennen te schreuwen ...maar ze hebben hun op een heeellee achtelijk manier gearresteerd ..en die POle hebben niks bij hem gedaan ...
hebben ze de polen ook gearresteerd of niet?

09-09-2012, 22:25
het voelt net alsof ze een oogje op ons hebben .....ze horen vaak van marokkanenn dit marokkaanen dat...en nu al doen we niks ..krijgen zsomaar de schuld

09-09-2012, 22:26

Citaat door watedoen:
hebben ze de polen ook gearresteerd of niet?
nee ...effe later hebben ze hem meegnoemen... maar hij is rij gelaten

09-09-2012, 22:26

Citaat door tele2:
het voelt net alsof ze een oogje op ons hebben .....ze horen vaak van marokkanenn dit marokkaanen dat...en nu al doen we niks ..krijgen zsomaar de schuld
Sorry maar dit geloof ik niet !

09-09-2012, 22:27
Ik durfde niet verder te kijken, ik kan niet tegen dit soort beelden. Zeker niet als het om geweld gaat tegen zwakke/oude mensen.

Gatver, ik walg van Polen zulke viezeriken. En er moet echt opstand komen tegen zowel die rotpolitie die misbruik maken van hun beroep en tegen die rotpolen!, dit kan niet. Vuile smiechten!

09-09-2012, 22:27

Citaat door tele2:
nee ...effe later hebben ze hem meegnoemen... maar hij is rij gelaten
Dan heeft hij zich niet verzet blijkbaar.