Bekijk volle/desktop versie : Wie kan massage geven?



08-09-2012, 19:55
Ik wil zo graag een cursus volgen..lijkt me egt tof je mannetje later verwennen met een heerlijke massage..

08-09-2012, 21:35


Hahahha ik heb geen massage gevolgd en kan het echt goed (tenminste wat ik hoor van de mensen) en nee niet bij iedereen doe ik dat dit krijgen alleen maar speciale mensen zoals tante, zusje (van 4 jaar), nichten etc.

Kwestie van doen en oefenen. Probeer het bij je broertje of iemand anders etc en je leert het van zelf.

Succes!

09-09-2012, 15:21

Citaat door Fouad18:
Hahahha ik heb geen massage gevolgd en kan het echt goed (tenminste wat ik hoor van de mensen) en nee niet bij iedereen doe ik dat dit krijgen alleen maar speciale mensen zoals tante, zusje (van 4 jaar), nichten etc.

Kwestie van doen en oefenen. Probeer het bij je broertje of iemand anders etc en je leert het van zelf.

Succes!
Ja ik kan wel massage geven maar niet zo goed.., maar je hebt daarvoor een speciale tactiek nodig... pff ik kan me nog herinneren hoe mijn neef me masseerde en daarna hield hij op..

09-09-2012, 16:03
Hij moet mij masseren a lalla.

Maar je bent een mooie dame, blank (bewerkte)mooier dan getint. Echt.

09-09-2012, 16:05



Citaat door Gezeur:
Hij moet mij masseren a lalla.

Maar je bent een mooie dame, blank (bewerkte)mooier dan getint. Echt.
Thankx, ja deze foto heb ik bewerkt op taaz.com..

-maar euh ja dat ook maar lijkt me wel tof om het ook bij hem te doen..

09-09-2012, 16:07
Kom maar een dagje in de vakantie hierheen met een vriendin ofzo (waarop je alles kan oefenen en alles uitgelegd kunt krijgen) en koekjes :P Dan leer ik het je wel, is echt niet zo moeilijk als je denkt.

09-09-2012, 16:08

Citaat door mroewnaa:
Thankx, ja deze foto heb ik bewerkt op taaz.com..

-maar euh ja dat ook maar lijkt me wel tof om het ook bij hem te doen..
Ja maar ik bedoel een lichte kleur staat je heel goed met je donkere wenkbrauwen en ogen. Dat tintje maakt dat je ogen en wenkies vervaagd lijken.


Hij krijgt voetmassages.

09-09-2012, 16:10

Citaat door Gezeur:
Ja maar ik bedoel een lichte kleur staat je heel goed met je donkere wenkbrauwen en ogen. Dat tintje maakt dat je ogen en wenkies vervaagd lijken.


Hij krijgt voetmassages.
kopieeer die afbeelding en bewerk euhm voor me en stuur euhm daarna naar me..

-Egt how sweet. Die van mij krijgt alleen rugmassage..