Bekijk volle/desktop versie : Politie zoekt getuigen zware straatroof



Pagina's : [1] 2

08-09-2012, 16:58
Politie zoekt getuigen zware straatroof

De politie is op zoek naar mensen die meer weten over een zware mishandeling die vannacht plaatsvond rond 3.30 uur aan de Ferdinand Bolstraat in Zuid.




De twee vrienden liepen na het uitgaan terug naar huis toen zij werden belaagd door drie mannen. Ze werden geschopt en geslagen tot twee getuigen riepen dat ze moesten ophouden.

Na enige tijd vluchtten de daders in onbekende richting weg. De slachtoffers bleken later beroofd te zijn van hun waardevolle spullen. Beide mannen zijn tijdens de mishandeling buiten bewustzijn geraakt. Zij hielden aan de mishandeling meerdere kneuzingen aan gezicht en lichaam over. Ook heeft één van de mannen een hersenschudding.

Eén van de eerder genoemde getuigen kon de volgende beschrijving geven van de daders:

Verdachte 1:
- Lichtgetinte man, Noordafrikaans uiterlijk
- Kort zwart haar
- 23 á 24 jaar oud
- Ongeveer 1.85 m lang
- Normaal postuur

Verdachte 2:
- Lichtgetinte man, Noordafrikaans uiterlijk
- Kort zwart haar
- 23 á 24 jaar oud
- Ongeveer 1.85 m lang
- Normaal postuur

Verdachte 3:
- Lichtgetinte man, Noordafrikaans uiterlijk
- 23 a 24 jaar oud
- Ongeveer 1.75 m lang
- Half lang haar

De politie vermoedt dat meer mensen getuige zijn geweest van deze mishandeling en wil deze mensen graag spreken. Heeft u iets gezien, neemt u dan contact op met de politie via 0900-8844.


http://www.at5.nl/artikelen/86434/politie-zoekt-getuigen-zware-straatroof

09-09-2012, 01:54


20 jaar wegstoppen

09-09-2012, 01:59
een stage plek, een baan, een toekomst perspectief, een gelijke behandeling geven, gelijke kansen op de arbeidsvloer, gelijke rechten in de wet......



misschien hoeven ze dan niet meer te stelen




conclusie je oogst wat je zaait

09-09-2012, 02:00

Citaat door jewwhisperer:
een stage plek, een baan, een toekomst perspectief, een gelijke behandeling geven, gelijke kansen op de arbeidsvloer, gelijke rechten in de wet......



misschien hoeven ze dan niet meer te stelen




conclusie je oogst wat je zaait
Dan hadden ze op school beter hun best moeten doen..
Eigen schuld.

09-09-2012, 02:03


gelijke kansen op school en gelijke kansen op de opleiding en gelijke kansen op een stage pl;k welk deel heb je niet begrepen of praat je niet met je Marokkaanse deel nu

09-09-2012, 02:05

Citaat door jewwhisperer:
gelijke kansen op school en gelijke kansen op de opleiding en gelijke kansen op een stage pl;k welk deel heb je niet begrepen of praat je niet met je Marokkaanse deel nu
Haha, iedereen heeft gelijke kansen. De helft van mijn oude brugklas zit nu op het hbo en de universiteit en de andere helft zit vast of zit op z'n luie reet thuis. Zij haalden ook niet de beste cijfers op school.

09-09-2012, 02:13

Citaat door Abu_Haydar:
Haha, iedereen heeft gelijke kansen. De helft van mijn oude brugklas zit nu op het hbo en de universiteit en de andere helft zit vast of zit op z'n luie reet thuis. Zij haalden ook niet de beste cijfers op school.
en toch moet jij je afvragen waarom niet ?????

Nu geloof ik helemaal niet dat jij een halve Mocro bent

gelijke kansen op papier zeker klopt

artikel 1 van der grondwet is heel duidelijk maar de praktijk leert anders


ik ben zelfs door vertegenwoordigers van de wet jawel de nederlandse wet
die volgens jou iedereen gelijke kansen geeft

voor van alles en nog wat uitgemaakt en valselijk beschuldigd

en dat alleen maar omdat die nazi dacht dat ik een Marokkaan ben

Kom mij geen fabeltjes vertellen over nederlanders en hun vooroordelen over Marokkanen de islam en de moslims

op universiteiten als er bij bepaalde studie's geloot moet worden krijgen henk en ingrid de voorkeur en niet Fatima en Ahmed


ik spreek uit ervaring en jij ???

09-09-2012, 02:21

Citaat door jewwhisperer:
een stage plek, een baan, een toekomst perspectief, een gelijke behandeling geven, gelijke kansen op de arbeidsvloer, gelijke rechten in de wet......



misschien hoeven ze dan niet meer te stelen




conclusie je oogst wat je zaait
Je bedoeld vastgebonden ip school zitten..ze blijken namenlijk zelf weg te blijven..dus die stageplek en dat toekomst perspectief gooien ze ook zelf weg

09-09-2012, 02:23

Citaat door halwa:
Je bedoeld vastgebonden ip school zitten..ze blijken namenlijk zelf weg te blijven..dus die stageplek en dat toekomst perspectief gooien ze ook zelf weg
nee hoor ik was heel duidelijk ik spreek uit ervaring en jij

09-09-2012, 02:26

Citaat door jewwhisperer:
nee hoor ik was heel duidelijk ik spreek uit ervaring en jij
Wat doen die jongetjes van 13 14 jaar op de straat overdag onder schooltijden..pa en ma hebben ze schijnbaar niet onder contole

En das mijn dagelijkse ervaring ,,dus ga klagen over de opvoeders

09-09-2012, 02:58

Citaat door jewwhisperer:
gelijke kansen op school en gelijke kansen op de opleiding en gelijke kansen op een stage pl;k welk deel heb je niet begrepen of praat je niet met je Marokkaanse deel nu

09-09-2012, 03:25

Citaat door halwa:
Wat doen die jongetjes van 13 14 jaar op de straat overdag onder schooltijden..pa en ma hebben ze schijnbaar niet onder contole

En das mijn dagelijkse ervaring ,,dus ga klagen over de opvoeders
hetzelfde wat die blanke jongetjes van 13 en 14 jr onder schooltijd op straat doen dat is mijn ervaring met nlse kinderen er zwerven er genoeg in de buurt waar ik woon veel meer dan getinte jongeren dus ....en veroorzaken de nodige overlast das ook een feit

voegt weer niks toe aan het feit dat de meesten worden geweerd van stage, opleiding, en werkplek dat zijn de feiten




Citaat door Prachtig:
zei ik iets grappigs

09-09-2012, 03:39



Citaat door jewwhisperer:
hetzelfde wat die blanke jongetjes van 13 en 14 jr onder schooltijd op straat doen dat is mijn ervaring met nlse kinderen er zwerven er genoeg in de buurt waar ik woon veel meer dan getinte jongeren dus ....en veroorzaken de nodige overlast das ook een feit

voegt weer niks toe aan het feit dat de meesten worden geweerd van stage, opleiding, en werkplek dat zijn de feiten



zei ik iets grappigs
waar haal ik alleen allochtonen aan..??
geen vooropleiding..geen stage plek en geen vervolg opleiding..lijkt me dan ook een logisch vervolg van!!
En als je er maar genoeg hebt van deze huneigenglazeningooiers ..is hetw erk ook beperkt.

Mooi om Jeww weer te zien..slaap lekker.

09-09-2012, 12:50

Citaat door jewwhisperer:
hetzelfde wat die blanke jongetjes van 13 en 14 jr onder schooltijd op straat doen dat is mijn ervaring met nlse kinderen er zwerven er genoeg in de buurt waar ik woon veel meer dan getinte jongeren dus ....en veroorzaken de nodige overlast das ook een feit

voegt weer niks toe aan het feit dat de meesten worden geweerd van stage, opleiding, en werkplek dat zijn de feiten





zei ik iets grappigs
Best wel eigenlijk.

09-09-2012, 12:55

Citaat door jewwhisperer:
hetzelfde wat die blanke jongetjes van 13 en 14 jr onder schooltijd op straat doen dat is mijn ervaring met nlse kinderen er zwerven er genoeg in de buurt waar ik woon veel meer dan getinte jongeren dus ....en veroorzaken de nodige overlast das ook een feit

voegt weer niks toe aan het feit dat de meesten worden geweerd van stage, opleiding, en werkplek dat zijn de feiten





zei ik iets grappigs
Woon je ook in Sprundel?

Pagina's : [1] 2