Bekijk volle/desktop versie : Verhaal: College Life Of Claire



08-09-2012, 10:38





Daar zit ik dan in de woonkamer. Ik heb mijn favoriete leren broek aan en mijn nieuwe legergroene jasje. Vriendinnen in deze kleine stad vinden me soms raar. Ze snappen niet waarom ik al mijn geld uitgeef aan kleren terwijl de rest van de stad er heel simpel bijloopt. Ik word ook vaak scheef aangekeken door buurtbewoners omdat ze vinden dat ik er overdreven uitzie. Ik vind het wel meevallen, als ik naar Amsterdam ga dan kan ik daar rustig rondlopen zonder dat iemand mij raar aankijkt. In Amsterdam kun je veel meer en dat is de reden dat ik daar mode ga studeren. Het enige probleem is dat ik daar niemand ken. De eerste periode slaap ik nog bij mijn tante in Amsterdam totdat er een kamer vrijkomt. Niet helemaal ideaal, maar veel beter dan op en neer reizen. Mijn studie begint pas over twee weken dus de laatste dagen gebruik ik om leuke dingen te doen.

[B]Meer lezen?[/B]

08-09-2012, 11:27


Wat vinden jullie ervan?

08-09-2012, 11:29
Up, lijkt me leuk! Schrijf snel verder xx

08-09-2012, 12:05
Je kunt me ook op bloglovin volgen dan lees je meteen als er een update komt!

14-09-2012, 09:51







Ik blijf nog in de auto zitten. 'Claire stap maar uit, volgens mij moet je daar zijn.' Ik wacht nog even. Ik zie een groep mensen verzameld en bekijk de mensen, wetende dat dat mijn nieuwe studiegenoten zijn. Op zulke momenten word ik nerveus, ik vind het namelijk zo moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik had mezelf al beloofd dat ik na de middelbare school helemaal zou veranderen. Vorig jaar had ik een heel hecht vriendinnengroepje en Jill is mijn beste vriendin, maar in Amsterdam moet ik nieuwe mensen leren kennen heb ik mezelf beloofd. Ik weet dat het geen zin heeft om nog langer in de auto te blijven zitten.

Meer lezen?