Bekijk volle/desktop versie : PowNews



Pagina's : [1] 2 3

08-09-2012, 09:49
Hebben jullie het gezien Sharia4Belgium

Check vanaf 9.08

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1286933


08-09-2012, 10:44


Ik zal je iets leuks verklappen. Eentje van op die video, is hier lid.

08-09-2012, 10:45

Citaat door Boney:
Ik zal je iets leuks verklappen. Eentje van op die video, is hier lid.


Zied zeg welke lid, maar noem niet de persoon in filmpje

08-09-2012, 10:47

Citaat door Boney:
Ik zal je iets leuks verklappen. Eentje van op die video, is hier lid.
Oh wat leuk, bijna elke Marokkaan is lid.

08-09-2012, 10:51



Citaat door Adamtjuh:
Zied zeg welke lid, maar noem niet de persoon in filmpje
Nee, broertje. Je hebt hier aivd sletjes, van een moderators die gaan snitchen. Zemmer ouzoud is de grootste ashekam, die er is.

08-09-2012, 10:52

Citaat door Boney:
Nee, broertje. Je hebt hier aivd sletjes, van een moderators die gaan snitchen. Zemmer ouzoud is de grootste ashekam, die er is.


Zeg me via puntje, die mods lezen hier niks dont worry

08-09-2012, 11:04
van mij mogen ze gesnitched worden want zij zorgen alleen maar voor problemen

08-09-2012, 11:10

Citaat door ZahirBaja:
van mij mogen ze gesnitched worden want zij zorgen alleen maar voor problemen
Omdat ze zeggen dat stemmen haram is? Ik heb een heel boek die geschreven is door 3oelama. En goedgekeurd door tientallen 3oelama, die dat bevestigen.

08-09-2012, 11:17

Citaat door Boney:
Omdat ze zeggen dat stemmen haram is? Ik heb een heel boek die geschreven is door 3oelama. En goedgekeurd door tientallen 3oelama, die dat bevestigen.

nee, omdat het mongolen zijn. Met alle respect voor mongolen

08-09-2012, 11:21

Citaat door Boney:
Omdat ze zeggen dat stemmen haram is? Ik heb een heel boek die geschreven is door 3oelama. En goedgekeurd door tientallen 3oelama, die dat bevestigen.
Als zij echt oprecht zijn waarom zijn ze niet een paar dagen eerder gekomen naar masjied badr om de bestuur te adviseren. Waarom komen ze precies op de avond zelf en gaan ze heibel schoppen en ze laten het opnemen door koeffar en ze nemen ze het nog zelf op en plaatsen het op youtube. Ik zie geen ikhlaas er in maar meer Riyaa.

08-09-2012, 11:26

Citaat door ZahirBaja:
Als zij echt oprecht zijn waarom zijn ze niet een paar dagen eerder gekomen naar masjied badr om de bestuur te adviseren. Waarom komen ze precies op de avond zelf en gaan ze heibel schoppen en ze laten het opnemen door koeffar en ze nemen ze het nog zelf op en plaatsen het op youtube. Ik zie geen ikhlaas er in maar meer Riyaa.
Misschien deden ze dat al, maar werden ze geweigerd. Een imam die oproept tot stemmen, is niet anders dan een idioot(moet bijna kaffir zeggen). Welke echte imam gaat nou mensen uitnodigen tot shirk? Ik zag dat de undercover politie aanwezig was(vermoedelijk aivd) die hadden zeker een vinger in de pap.

08-09-2012, 11:30
Ik vond wel krachtig, hoe de politie meerdere politie busjes en zelfs de Me inschakeld

wat een angst, ik hoorde dat zelfs een hele weg was afgesloten

08-09-2012, 11:33



Citaat door Adamtjuh:
Ik vond wel krachtig, hoe de politie meerdere politie busjes en zelfs de Me inschakeld

wat een angst, ik hoorde dat zelfs een hele weg was afgesloten
Natuurlijk; ze hadden te maken met Moslims. Dan zijn er nooit genoeg politie agenten. Aangezien iedere Moslim 10-25 duizend Koffar kan meenemen, zonder te sneuvelen.

08-09-2012, 11:34

Citaat door Boney:
Misschien deden ze dat al, maar werden ze geweigerd. Een imam die oproept tot stemmen, is niet anders dan een idioot(moet bijna kaffir zeggen). Welke echte imam gaat nou mensen uitnodigen tot shirk? Ik zag dat de undercover politie aanwezig was(vermoedelijk aivd) die hadden zeker een vinger in de pap.
Misschien wil niet zeggen dat het 100% zeker is. Hoe geef je een nasieha?? Doe je dat met schreeuwen en water gooien en takfeer doen en salawaat batil bestempelen van de Djama3aa?

08-09-2012, 11:36
zeg wallah

Pagina's : [1] 2 3