Bekijk volle/desktop versie : Trouwfeest in tanger



07-09-2012, 20:12
Kan er iemand mij vertellen hoe duur trouwfeesten in Marokko zijn aub ( tanger )

hennavond
dakka
khaima ( tent in de wijk)
eten
auto huren
ziana
koeken
etc help please

07-09-2012, 23:08


Khayma zou ik niet doen huur gewoon een mooie zaal voor 500a600 euro khayma is tegenwoordig te huur voor zo een 400 euro.

Met alles dr op aan dr aan gaat het wel zo een 5 a 6000 euro worden en dan gewoon gemiddeld

07-09-2012, 23:31
Upp bn ik ook benieuwd naar.. prinsesje 2012 heb je t dan over een bruiloft in Tanger? met zaal, catering, ziana, fotograaf plus cameravrouw, dj/band, decoratie, henna enzo?

@ go12: in welke steden zijn ze getrouwd en hebben ze het bovengenoemde wel gedaan? Ik kan me namelijk niet voorstellen.. sommige zianas in tanger zijn 2 tot 3 duizend..

07-09-2012, 23:46

Citaat door g0102:
we hebben de feesten gewoon in zalen rond de plaats lahowama gedaan en de zalen waren rond de 500 euro plus caterin 800 euro dakka 250 euro , dj 350 en de zianas waren rond de`1000 euro neggafas boven de 3000 heb ik noooit meegemaakt hoor! maja je meot vooral goed zoeken!!!
Oowh oke.. waar ligt dat vlakbij? lahowama..?? en heb je de namen ofz van die catering/dakka/dj en ziana?
Ja ik heb wel van 2000 euro gehoord maar tot 3 duizend heb ik hiero op m.nl gelezen.. ik schrok me rot!

(is dat in Tanger? )

07-09-2012, 23:56



Citaat door g0102:
ken je benzine pomp zohour met dat restaurant? en die kermis ??? tegeover de gevangenis van tanger die hele grote! als je ietsjes verder die straat uitrijd kom je in lahowama ik weet niet of je het zo schrijft ahhaha je zegt het zo in ieder geval!

dj enzo zal ik even voor je vragen aan me nichten dan hoor je het inscha allah van me !! liefsss
is dat die ene aan triq d rabat? ...die grote gevangenis daar ben ik wel paar x langs gereden..

Aaah super lief van je!! shokran.. het heeft geen haast hoor.. InshaAllah als alles goed verloopt zal de bruiloft pas volgend zomer plaatsvinden.. (anders later) ghayr inshaAllah.

08-09-2012, 21:27
L3awama is verderop bij jirari(bnimakada)

En ik heb het inderdaad over een bruiloft in tanger. Ik heb afgelopen zomer mijn verlovingsfeest in tanger geven en heb meer dan 3500 moeten betalen.
En ik had.
zaal
Ziyana 2 jurken
Bruidstaart
band
fotograaf
dakka marakchia
Thee met koekjes
dadels en melk
bonbons
kip
vlees
fruit
het meeste geld gaat toch aan die kleine dingetjes

het was eigenlijk gewoon een soort van bruiloft dus vandaar dat ik zei 5 a 6000 euro als je het gewoon goedkoop houd.
Maar tegenwoordig is in tanger bijna alles duur tenminste als je kwaliteit wilt moet je betalen.
Ik weet best dat er zianas zijn van 1000 euro en dan 3 jurken bruidsbank en 3amariya maar of ik door zo een ziana opgemaakt wil worden weet ik niet hoor.