Bekijk volle/desktop versie : Vervelende kinderen



Pagina's : [1] 2 3

07-09-2012, 13:58
Ik ken een jongetje wollah als dat mijn kind was dan was ik gewoon gek geworden

Zeg je dat tegen de ouders dan zeggen altijd ja hij is slim. Slim? hij is gewoon stront vervelend En heeft geen manieren nooit gekend ook. Waarom linken veel marokkaanse mensen vervelend zijn aan slim?

Een rustige kind zal vast wel gezien worden al dom en niya

07-09-2012, 13:59


Echt serieus, dit is iets wat ik heel vaak hoor.

07-09-2012, 14:00
Vervelende kindjes zijn supercute, .

07-09-2012, 14:00
Arme kind, de ouders fout. Kind laat vervelend gedrag zien, omdat hij weinig aandacht krijgt, niet het maximale uit zichzelf kan halen.

07-09-2012, 14:01


Dit komt me bekend voor wollah hahahahaha zegt de vrouw van mijn onkel ook altijd over haar lastig zoontje . Hij steekt zelfs zijn middelvinger uit en zegt vieze woorden, maar ja hij is slim daarom he .

07-09-2012, 14:02

Citaat door Autumn_:
Echt serieus, dit is iets wat ik heel vaak hoor.
Een kind hoort gewoon te weten wat wel mag en niet mag en dat je m straft als hij iets doet wat niet mag. Nee hij word gewoon zijn gangetje gelaten en pakt alles van andere kinderen af en die andere kinderen gaan huilen (want ze hebben nog nooit zo iets gezien)
Ja dan is het jongetje super slim grrrrrrrrrrrr om gek van te worden

07-09-2012, 14:03

Citaat door NilNequitAmor:
Vervelende kindjes zijn supercute, .
Haha, Sommige kindjes zijn cute vervelend en sommige stront vervelend zoals ik al zei

07-09-2012, 14:04

Citaat door amahoela:
Arme kind, de ouders fout. Kind laat vervelend gedrag zien, omdat hij weinig aandacht krijgt, niet het maximale uit zichzelf kan halen.
Ja of ja laat hem is een kind. Sorry maar dan moet je met je kind thuis blijven en nergens heen gaan. Want hoe dat kind zich thuis gedraagt zo gedraagt hij zich 10x erger bij andere.

07-09-2012, 14:05

Citaat door yesminaa:
Dit komt me bekend voor wollah hahahahaha zegt de vrouw van mijn onkel ook altijd over haar lastig zoontje . Hij steekt zelfs zijn middelvinger uit en zegt vieze woorden, maar ja hij is slim daarom he .
En zo heb ik ook nog een paar neefjes. Nou van mij krijgen ze gewoon straf als ze hier zijn dan vind de moeder dat maar niet leuk

07-09-2012, 14:06

Citaat door BruidjeJuni2011:
Ja of ja laat hem is een kind. Sorry maar dan moet je met je kind thuis blijven en nergens heen gaan. Want hoe dat kind zich thuis gedraagt zo gedraagt hij zich 10x erger bij andere.
Een kind is ongeschuldig. De ouders reageren niet op zijn signalen.

07-09-2012, 14:07

Citaat door amahoela:
Een kind is ongeschuldig. De ouders reageren niet op zijn signalen.
Ja ik heb het wel te doen met die kindjes en de ouders ook..

07-09-2012, 14:10

Citaat door BruidjeJuni2011:
Ja ik heb het wel te doen met die kindjes en de ouders ook..
Ouders zijn of onwetend, niet gelukkig, probleemgezinnen etc.

07-09-2012, 14:12



Citaat door BruidjeJuni2011:
Ik ken een jongetje wollah als dat mijn kind was dan was ik gewoon gek geworden

Zeg je dat tegen de ouders dan zeggen altijd ja hij is slim. Slim? hij is gewoon stront vervelend En heeft geen manieren nooit gekend ook. Waarom linken veel marokkaanse mensen vervelend zijn aan slim?

Een rustige kind zal vast wel gezien worden al dom en niya
Dit is echt zo,

07-09-2012, 14:13

Citaat door BruidjeJuni2011:
Ik ken een jongetje wollah als dat mijn kind was dan was ik gewoon gek geworden

Zeg je dat tegen de ouders dan zeggen altijd ja hij is slim. Slim? hij is gewoon stront vervelend En heeft geen manieren nooit gekend ook. Waarom linken veel marokkaanse mensen vervelend zijn aan slim?

Een rustige kind zal vast wel gezien worden al dom en niya
hahah wollah wel

wat ik vervelend vind aan onze "marokaanse mentaliteit" is dat ze hun kinderen in iemand anders zijn huis, zelf eten laten pakken en eten. Een kind van 1 jaar of zelfs 2 jaar kan nog niet alleen eten!!! Die laten alles vallen, kruimelen alles, alles zo vettig als iets, dat doe je niet. Kleine kinderen neem je op schoot en geef ze eten als er geen eetstoel is.

Thuis doen ze maar, maar bij een ander doe je dat niet, vind ik persoonlijk!

maar ja kinderen zien ze alles "kijk zo klein en hij kan al alleen eten" jaja maar wel héél het huis zo vuil als iets achterlaten hahahaha

hewa ja

07-09-2012, 14:26

Citaat door elhobje:
Dit is echt zo,
Ow zielig hoor.


Haha maar het is indd zo
Ik vraag m af wat die nederlandse kindjes zijn? Dat zijn net bloempotten je legt ze ergens je merkt niet eens dat ze er nog zijn

Pagina's : [1] 2 3