Bekijk volle/desktop versie : Chakrouni!



15-12-2004, 20:43
Wie heeft haar meegemaakt?? Kom op meisjes ik ben wanhopig op zoek naar een goeie negaffa!!!


Groetjesssssss

15-12-2004, 20:58


probeer negaffa halima deze is qwa make-up erg goed en als je je eigen kleding draagt en alleen de sieraden huurt doet ze het al vanaf 75,- ja ze is de buurvrouw van m`n ma dus dan kom je weleens wat te weten

groetjes en succes verder

15-12-2004, 21:07

Citaat door lhmama:
Wie heeft haar meegemaakt?? Kom op meisjes ik ben wanhopig op zoek naar een goeie neggafa!!!


Groetjesssssss
ik heb haar meegemaakt ze is op zich wel goed, maar ze valt niet bij mij in de smaak! ze heeft gewoon standaard jurken, ik zou je negaffa hafida (r'dam) aaraden zij is gewoon the BOM! dit is haar nmr>>>0623997174

16-12-2004, 10:58

Citaat door lhmama:
Wie heeft haar meegemaakt?? Kom op meisjes ik ben wanhopig op zoek naar een goeie neggafa!!!


Groetjesssssss
Ik ben bij haar geweest en foto's gezien. Nou mashaAllah prachtig gewoon.
Haar sieraden zijn ook gewoon weg prachtig. Een voordeel van haar is dat ze alles doet en heeft (hennatatoes, alle jurken, spullen en de kennis).
Zij is zeker een aanrader vooral als je uit Tetouan komt want zij alle traditie's uit Tetouan (Tetouania, Sheda enzo.)
Ik kende haar niet anders eerder anders had ik haar wel genomen. Ik heb nu al een ander negaffa.

Succes met je zoektocht!

16-12-2004, 11:08


Als je het over fatima chakroeni uit amsterdam hebt dan heb je naar mijn mening absoluut geen goede negaffa aan haar. Ik ben onlangs bij haar thuis geweest en ik wist niet hoe snel ik daar weer weg moest komen. Ga bij hafida in maarssen kijken. Daar zul je zeker slagen.

16-12-2004, 17:09

Citaat door azazel:
Als je het over fatima chakroeni uit amsterdam hebt dan heb je naar mijn mening absoluut geen goede neggafa aan haar. Ik ben onlangs bij haar thuis geweest en ik wist niet hoe snel ik daar weer weg moest komen. Ga bij hafida in maarssen kijken. Daar zul je zeker slagen.
Hoezo dan? Omdat haar huis er niet uit zag? Haar make-up, kleding en sieraden waren toch prachtig!

16-12-2004, 18:18
Zij is de beste neggafa van heel nederland en ze heeft echt alle soorten sieraden die je maar wil.
Zij is ook echt iemand die echt geduld heeft en ze gaat pas met je naar buiten als je zelf heel erg tevreden bent.
Wij hebben haar op elke feest binnen onze familie gehad en ze is echt top.
als ik jouw was zou ik maar zelf even gaan kijken dan kan je daar zelf over beslissen en je bent dan natuurlijk niet verplicht om haar te nemen en ze geeft je alle tijd.

16-12-2004, 19:42
Ze is heel goed.. Een vrouw met veel ervaring en mooie jurken/spullen.. De kapsels en make up zien er ook altijd goed uit.. Passend bij elke jurk..

Je moet nooit uitgaan van wat anderen zeggen.. Want wat een ander lelijk vind kan jij weer mooi vinden.. Dus ga gewoon langs bij een paar neggafat en kies dan de negafa die JIJ mooi vind.. Want het wordt tenslotte JOUW bruiloft.. Jij moet er tevreden over zijn..

Succes

16-12-2004, 19:56
Nou sorry hoor, maar fatima chakrouni is echt zeker een aanrader me zus heeft haar op haar verlofing en bruiloft en sabah genomen en ze blijft een top ziana en ik zelf op mijn bruiloft neem ik haar als ziana insalah.
Dus als ik jouw was zou ik zeker een keer de moeite nemen om een keer bij haar langs te gaan zodat je zelf haar werk en spullen kan zien.

Nou sterkte met het zoeken en vinden van een goede ziana.

16-12-2004, 23:09
hafida uit maarsen tel.0618429518 goeie negaffa.
Jamila badri 0612051842 ook een goeie

PS: camera vrouw voor Bruidsreportage op dvd. 0613934696