Bekijk volle/desktop versie : Wat is romantiek voor jou?



Pagina's : [1] 2 3 4

05-09-2012, 00:38
Marokkanen zijn zo snel klaar met romantiek. Er zijn weinig stellen die na 20 jaar huwelijk nog steeds een romantische avond voor zich zelf plannen. Ik hoop wel dat ik de ruimte krijg om mijn vrouw te verassen met leuke romantische activiteiten.

Wat ik romantisch vind:

In de avond/nacht met zijn 2e naar het strand met een deken en lekker wegdromen weg waaien en elkaar stevig in de armen nemen.

Koken en mijn vrouw een massage geven..

Voor elkaar spontaan in elkaars bijzijn een brief voor elkaar schrijven en voorlezen.

Cabrio huren, lekker uitwaaien en ergens lekker eten en een mooie suite in een verre stadje boeken..

etc etc..

Wat vinden jullie romantisch en hoe belangrijk vinden jullie romantiek?

05-09-2012, 00:40


Romantiek is voor alles wat met ons twee te maken heeft. I know, I'm weird.

05-09-2012, 00:44

Citaat door -Frappuccino:
Romantiek is voor alles wat met ons twee te maken heeft. I know, I'm weird.
Leg dat eens uit Frapp

05-09-2012, 00:50
@ MF

Voor mij is alles wat met mijn partner en mij te maken heeft romantisch. Kaarsen en bloemen zijn niet noodzakelijk.
Een knuffel is voor mij al een mooi wonder. Kaarsjes en de boel een sfeer geven is een traktatie op meer Romantiek..

Walaahi ma ik weet hoe ik weet hoe ik het moet uitleggen..

05-09-2012, 00:54



Citaat door -Frappuccino:
@ MF

Voor mij is alles wat met mijn partner en mij te maken heeft romantisch. Kaarsen en bloemen zijn niet noodzakelijk.
Een knuffel is voor mij al een mooi wonder. Kaarsjes en de boel een sfeer geven is een traktatie op meer Romantiek..

Walaahi ma ik weet hoe ik weet hoe ik het moet uitleggen..
Ik begrijp wat je bedoelt.

Maar met dat idee krijg ik een beetje het gevoel dat we niet genoeg moeite stoppen in onze relatie. Ik wil bijvoorbeeld goed zijn voor mijn vrouw en niet pas als we alle 2 het ouderdom hebben behaalt. Het is zoals jij zelf zegt vanzelfsprekend dat de omgang met elkaar op een liefdevolle manier verloopt.

05-09-2012, 00:55
Samen poepen. Oke, niet samen maar gelijk na haar.

05-09-2012, 00:56

Citaat door -Frappuccino:
Romantiek is voor alles wat met ons twee te maken heeft. I know, I'm weird.
Zie je. En samen, of gelijk na elkaar, poepen is het toppunt. Ik heb dat nog met niemand gehad en krijg ik dat ooit met iemand, zal ik me waarlijk compleet voelen.

05-09-2012, 00:57
@ MF

Ja maar ik wil daarmee niet zeggen dat je samen geen leuke dingetjes kunt, zoals die jij in je eerste post opdoemde..

05-09-2012, 01:00

Citaat door Kadir:
Samen poepen. Oke, niet samen maar gelijk na haar.
Moet kunnen toch

05-09-2012, 01:01

Citaat door JohnHoward:
als ze zelfmoord pleegt en in hetzelfde graf komt liggen als ik er niet meer ben
Volgens mij kun jij beter zelfmoord plegen want je bent maar een aparte kerel

05-09-2012, 01:02

Citaat door MusicFreako:
Moet kunnen toch
Ik hoop het.

05-09-2012, 01:02

Citaat door Kadir:
Samen poepen. Oke, niet samen maar gelijk na haar.
Hahaha, wollahillah jij bent echt ziekk..

05-09-2012, 01:03



Citaat door Kadir:
Ik hoop het.
Ik kan uit je reacties opmaken dat je er echt naar velangt.

05-09-2012, 01:06

Citaat door JohnHoward:
dus jij zou op je 50e bijv. je laten nemen door negers en al dat ander tuig in nederland als je vent er niet meer is?
of gewoon 10 20 jaar aan de dildo? geef daar eens een normaal antwoord op
Moge Allah soubhana wata3ala jou leiden.

05-09-2012, 01:10

Citaat door JohnHoward:
ik wist het wel
Soo gett the fuck off en doe wat aan je imaan. Zwakkeling, of is de malt je naar je kop gestegen?

Pagina's : [1] 2 3 4