Bekijk volle/desktop versie : Golf 4 R32 2.8 Probleem



04-09-2012, 21:50
Ik weet niet of ik bij het juiste rubriek ben, verplaats maar als het zo is.
Ik heb een probleem met mijn Golf 4. Ik reed op de snelweg richting Tilburg ineens zag ik een losse object op de linkerbaan liggen. Waarop ik reed!! Ik haalde op dat moment een auto in, een auto die voor me reed kon nog net die object ontwijken dat op de grond lag. Maar ik helaas niet meer het zou me dood zijn geweest als ik de stuur naar rechts had getrokken want dan zou ik dat auto rammen die ik inhaalde. Dus ik reed er precies onder me 4wielen. De eerst volgende parkeerplaats die ik tegenkwam ben ik gestopt om te kijken of ik wat onder mijn auto zag maar alles ''leek'' normaal. Tot net, mijn stuurbekrachtiging fuctioneert ineens niet meer (goed). Mijn stuur was heel zwaar geworden alsof er geen stuurbekrachtiging meer op zit. Maar ik reed er gewoon mee op een gegeven moment deed tie het weer . Ik weet dat dit te raar klinkt maar 't is echt zo. Nu is mijn vraag, wat kan die losse object hebben geraakt onder mijn auto dat mijn stuurbekrachtiging het niet deed?

04-09-2012, 23:53


Ga beter naar de garage en controleer je auto voor de zekerheid

05-09-2012, 14:26

Citaat door SuperRiffie:
Ga beter naar de garage en controleer je auto voor de zekerheid
Ik ben vandaag gegaan maar hij kon niks vinden, hij heeft er zelfs mee gereden en de auto uitgelezen. Ik vertrouw mijn auto niet meer zo. Toen ik in een bocht reed moest ik echt op de remmen staan omdat mijn stuur ineens zwaar werd. Maar hij doet 't wel weer normaal maar voor de zekerheid.