Bekijk volle/desktop versie : Grrrrr ik haat onverwachts bezoek !!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

04-09-2012, 21:18
Kom je net thuis van een hectische werkdag koelkast half leeg want te moe om boodschappen te doen helemaal doodop en 2 minuten gaat de bel ik kan er gewoon niet tegen!!!!!!!!!!

04-09-2012, 21:19


Verschrikkelijk idd!

04-09-2012, 21:24
Yasmina heb je dr ook last van?? Ik bedoel Pff kom op mensen kunnen toch ook ff bellen??

04-09-2012, 21:27

Citaat door pureglossy:
Yasmina heb je dr ook last van?? Ik bedoel Pff kom op mensen kunnen toch ook ff bellen??
Ja, laatst heb ik gzgd: sorry maar ik moet dringend weg hoor.
Hun antwrd was: ooh maar ma3lich ga maar hoor, we zullen wel zoeken waar de koffie staat
(ZE MEENDE HET WEL)

04-09-2012, 21:30



Citaat door Yasmina_b:
Ja, laatst heb ik gzgd: sorry maar ik moet dringend weg hoor.
Hun antwrd was: ooh maar ma3lich ga maar hoor, we zullen wel zoeken waar de koffie staat
(ZE MEENDE HET WEL)
hahah, volgende keer zeggen ze vast nou dan gaan wij toch ook mee. Als we terug zijn kunnen we koffie drinken.

04-09-2012, 21:31
Waar zijn ze nu? Gewoon niet opendoen en alle lichten uit doen

04-09-2012, 21:31

Citaat door pureglossy:
Yasmina heb je dr ook last van?? Ik bedoel Pff kom op mensen kunnen toch ook ff bellen??
zijn ze weg of zit je stiekem in de badkamer om over hun te kunnen klagen haha

04-09-2012, 21:31
Nee daar kan ik helemaal niet tegen.

vroeger had ik daar last van maar tegenwoordig niet meer.

ts afleren die handel.

04-09-2012, 21:31

Citaat door roumaisa:
hahah, volgende keer zeggen ze vast nou dan gaan wij toch ook mee. Als we terug zijn kunnen we koffie drinken.

Ik heb gwn gelachen en hun naar buiten geshot ashmen zoeken naar de koffie

04-09-2012, 21:33
Ik heb er soms ook last van. Ik werk niet, je zou zeggen je hebt alle tijd. Maar onverwachts bezoek vind ik niet zo fijn. Omdat je je gasten toch wilt verwennen met lekkernijen. Behalve koekjes van een supermarkt wil ik ook lekkere cakes maken en wat hapjes en als je onverwachts bezoek krijgt gaat dat moeilijk. Want je wilt je bezoek ook tijd geven.

04-09-2012, 21:34

Citaat door roumaisa:
zijn ze weg of zit je stiekem in de badkamer om over hun te kunnen klagen haha
Nee wat je wat het probleem was ik kwam thuis doodop maar dan ook echt doodop van werk huis amper schoon gemaakt ik moest nog boodschappen doen plus ik had nog een afspraak staan! Dus ik vond t echt hsoema om dan mensen de deur te wijzen. Als ze nou bellen dan spreek je ander dag af en nu gaan ze vast praten pfff

04-09-2012, 21:34
ik zou echt alleen naar binnen laten in noodgeval en eten maken.

want vind mezelf als ik werk elke keer een noodgeval, had hoofdpijn, kinderen van opvang halen, eten maken, huis is rwina, dus nee mij niet gezien met onverwacht bezoek.

04-09-2012, 21:35


http://www.thuisbezorgd.nl

04-09-2012, 21:35

Citaat door vrouwtje-van-mo:
Ik heb er soms ook last van. Ik werk niet, je zou zeggen je hebt alle tijd. Maar onverwachts bezoek vind ik niet zo fijn. Omdat je je gasten toch wilt verwennen met lekkernijen. Behalve koekjes van een supermarkt wil ik ook lekkere cakes maken en wat hapjes en als je onverwachts bezoek krijgt gaat dat moeilijk. Want je wilt je bezoek ook tijd geven.
Juist!! Of dag krijg je vanuit de woonkamer te horen " je hoeft niks te doen hoor blabla" maar integendeel ze verwachten een tafel vol!

04-09-2012, 21:37

Citaat door roumaisa:
hahah, volgende keer zeggen ze vast nou dan gaan wij toch ook mee. Als we terug zijn kunnen we koffie drinken.
Das idd kut onverwachts bezoek.Doe ook bijna niet zo snel open..

Pagina's : [1] 2 3 4