Bekijk volle/desktop versie : Vragen jullie van sommige mensen nooit af...



Pagina's : [1] 2

04-09-2012, 19:57
Hoe het nu met ze gaat?. Bedoel mensen die een rol in je leven hebben gespeeld. Maar contact bijvoorbeeld verwaterd is of uit elkaar gewoon gegroeide vriendschappen. En kom niet met ''nee wat ik heb niks aan ze'' of ''Nee want er is een reden dat ze niet nu in me leven zijn en het is mekteb''..jaahaaa dat laatste weten we allemaal wel. Zo een veel te voor de hand liggend sociaal wenselijk antwoord.

Ik bedoel gewoon echt van die mensen waarbij je positief aan terugdenkt en het jammer vind dat je ze niet meer spreekt of ziet, Maar op zich niet erg ofzo. Maar soms denkt wat zou die nu doen?. Kan zelfs een leuke collega vriendin of kennis zijn.

Ik zat gister gewoon te denken ineens en merk gewoon dat ook ik steeds andere contacten maken en oudere bijvoorbeeld verbreek of mensen gewoon een hele lange tijd niet meer zie. We leren allemaal nieuwe mensen tegen en sommige verdwijnen..hoort bij het leven I guess. Maar lange vriendschappen vergeet je niet. Onlangs is er een goede Nederlandse vriendin van me naar Zweden verhuisd voor haar vriend. Ik heb haar al heel lang niet meer gezien, maar sprak er wel nog. We zijn uit elkaar gegroeid doordat ze zovaak in het buitenland zit en zullen dat nu al helemaal worden door de definitieve afstand. Het was altijd een super lieve en leuke meid. Heb veel leuke herinneringen aan haar. De tijd gaat gewoon door..en het leven ook. Maar ik ga der zeker missen.

04-09-2012, 20:02


Ja, dat vraag ik mij inderdaad af van sommige mensen...
die hebben een bepaalde indruk achter gelaten.

04-09-2012, 20:05
Ik mis 1 vriendin, we zijn opeens door iets onbenulligs uit elkaar gegaan wat niet eens een ruzie is of in die richting. Het is nu anderhalf jaar geleden dat ik haar heb gesproken en nu als merk ik gewoon dat ik haar mis. Ze kon echt goed advies geven en normaal gesproken heb je altijd iets negatiefs gevonden bij je vriendin, ik heb er geen ene 1 bij haar gezien.

De rest mis ik totaal niet

04-09-2012, 20:09

Citaat door Jst_s:
Ik mis 1 vriendin, we zijn opeens door iets onbenulligs uit elkaar gegaan wat niet eens een ruzie is of in die richting. Het is nu anderhalf jaar geleden dat ik haar heb gesproken en nu als merk ik gewoon dat ik haar mis. Ze kon echt goed advies geven en normaal gesproken heb je altijd iets negatiefs gevonden bij je vriendin, ik heb er geen ene 1 bij haar gezien.

De rest mis ik totaal niet
Ja precies gewoon geen ruzie maar wel afstand.

Waarom benader je haar niet? Bel der gewoon op en zeg wat je van de situatie vind.

04-09-2012, 20:10



Citaat door girlmagreb:
Blabla
Donder op als je niks beters te zeggen hebt..want jou blabla..is inderdaad BLA.

04-09-2012, 20:14

Citaat door Wynona:
Donder op als je niks beters te zeggen hebt..want jou blabla..is inderdaad BLA.
nee mijn bla bla is niet bla. Kijk ik ben iemand die niet graag ruzie of afkrakingen zoekt, ik vond die reactie van je daarnet gewoon niet leuk. Het ging om de buik, niet daaronder. Maar ik had het perongeluk niet erbij gezet, maar nu wel snapje?

04-09-2012, 20:16
Soms en als ik dan hoor wat ze nu doen of in welke fase ze zitten van hun leven dan denk ik alleen maar van wat kan het leven soms raar lopen en soms geeft mij dat ook een gevoel van dat mijn leven stil staat.

04-09-2012, 20:16
Ik heb dat inderdaad ook, ik vraag mij vaak af hoe het gaat met een vriendin waar ik jaren mee omging en uiteindelijk
door dingen die er gebeurd zijn ons contact verbroken is.

Ik kwam haar vorige week tegen en we deden alsof we elkaar niet kenden, zo koud eigenlijk.
Dus de afgelopen dagen denk ik vaak aan haar.

04-09-2012, 20:16

Citaat door Wynona:
Ja precies gewoon geen ruzie maar wel afstand.

Waarom benader je haar niet? Bel der gewoon op en zeg wat je van de situatie vind.
Ik weet niet wat ik moet zeggen en ik kan dat nu even niet bij hebben zit ook een benarde situatie dat ik denk nu even niet. Aan de ene kant denk ik van, ja het kwam wel van mij kant steeds aanspreken aan de andere kant denk je n3al shitan maak niet uit wie de eerste stap zet.

Ik denk dat je een personen gaat missen waarvan je gewoon goed uit elkaar bent gegaan zonder ruzie of dergelijke. Met iemand met wie mot had die mis je echt als kiespijn.

04-09-2012, 20:17
Ja absoluut iedereen maakt dat wel mee i think..

Ik ben er om eerlijk te zijn aan gewend..
Ik heb maar een handje vol echte vriendinnen..
De rest komt en gaat eigenlijk..

04-09-2012, 20:17
jawel ene gaylord uit adam hihihi heb gekeken of hij ergens actief is op facebook of die andere shit maar niet te vinden ben echt benieuwd hoe et met hem gaat eigenlijk

04-09-2012, 20:18
Hey meid ik wilde je een pm sturen maar dan lukt niet. Wilde je alleen mijn excuses aanbieden voor de woorden die ik de vorige keer gebruikt heb, besefte niet hoe dat aan kan komen. Sorry dus en ik hoop incha'Allah dat we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen

04-09-2012, 20:20


ja zovaak en heb jan en alleman al gegoogled en soms weer met iemand contact gezocht maar meestal valt het dan tegen dus dat doe ik niet meer zo gauw

04-09-2012, 21:05
[QUOTE=Tesliem;109492917]Hey meid ik wilde je een pm sturen maar dan lukt niet. Wilde je alleen mijn excuses aanbieden voor de woorden die ik de vorige keer gebruikt heb, besefte niet hoe dat aan kan komen. Sorry dus en ik hoop incha'Allah dat we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen [/QUOTE

Hallo meid. Ik vind het erg netjes en aardig van je dat je je excuses aanbied. Het was inderdaad heel hard en ik voelde mij erg beledigd. Daardoor werd ik ook boos op jou..en dan kan ik ook te link worden. Dus excuses idem. Wat mij betreft zand erover.

04-09-2012, 21:08
Ik heb dat bij sommige leraren van de middelbare school. Sommigen waren zoooo aardig en betrokken. Ik vraag me af wat ze nu doen en waar ze les geven, aangezien mijn middelbare school er niet meer staat.

Pagina's : [1] 2