Bekijk volle/desktop versie : Airco in je huis plaatsen



Pagina's : [1] 2 3 4

04-09-2012, 13:39
----


Shkoen li 3ando l'airco fdar lhih


Waar moet ik opletten en wat zijn de kosten ongeveer voor een apartement?

04-09-2012, 13:43


bedoel je in hier in nederland of maroc??
in nederland kan je gewoon raampje open doen heb je gratis airco.

04-09-2012, 13:49
la fl maghreb

ben blij als de zon hier eindelijk schijnt

04-09-2012, 13:51

Citaat door BerberLaDy:
la fl maghreb

ben blij als de zon hier eindelijk schijnt
dacht al...

upp voor jou meissie...

04-09-2012, 13:53


dank je wel

04-09-2012, 13:59
Salam..Ik heb gehoord dat het slecht is want als je naar buiten loopt heb je het dubbelwarm...en elke keer dat heen en weer van lichaamstemperatuur is toch vanzelfsprekend niet goed voor je.....weet je hier mischien meer over....want zou ook heel graag airco willen hebben volgend jaar in onze appartement ...ik kan niet tegen warmte en vooral de kinderen niet..

04-09-2012, 14:01

Citaat door sensitivewomen:
Salam..Ik heb gehoord dat het slecht is want als je naar buiten loopt heb je het dubbelwarm...en elke keer dat heen en weer van lichaamstemperatuur is toch vanzelfsprekend niet goed voor je.....weet je hier mischien meer over....want zou ook heel graag airco willen hebben volgend jaar in onze appartement ...ik kan niet tegen warmte en vooral de kinderen niet..
wij doen de airco in de gang aan en daardoor is het in alle kamers koel.
Heel af en toe ook in de woonkamer.
Wij krijgen soms last van keelpijn maar dat is het dan .

04-09-2012, 14:02
voor een gemiddelde woonkamer ben je rond 300 euro kwijt. en dan heb je niet eens een prof. airco, maar een die 5 hooguit 7 jaar mee vooruit kan

04-09-2012, 14:02

Citaat door BerberLaDy:
----


Shkoen li 3ando l'airco fdar lhih


Waar moet ik opletten en wat zijn de kosten ongeveer voor een apartement?
Wij hebben ze thuis. Ze hebben ze in verschillende formaten. De grootste die wij hebben was volgens mij zo'n 400 euro.
Maar ze zijn echt super, overleef het niet zonder.

04-09-2012, 14:09

Citaat door sensitivewomen:
Salam..Ik heb gehoord dat het slecht is want als je naar buiten loopt heb je het dubbelwarm...en elke keer dat heen en weer van lichaamstemperatuur is toch vanzelfsprekend niet goed voor je.....weet je hier mischien meer over....want zou ook heel graag airco willen hebben volgend jaar in onze appartement ...ik kan niet tegen warmte en vooral de kinderen niet..
Dat is ook slecht hoor maar je kan de airco gewoon zo instellen dat het gewoon koel is en geen diepvries zoals nu bij de AH dat is wel heel slecht daarbij lijkt het mij niet dat je de hele tijd naar binnen en buiten gaat want het is dan toch juist warm

Waar wij wonen is het bloedheet en ik wil gewoon een normale vakantie en ik ga pas als er airco is dan gewoon in de gang, slaapkamer en keuken dat het huis gewoon koel blijft...

04-09-2012, 14:10

Citaat door saraartje:
Wij hebben ze thuis. Ze hebben ze in verschillende formaten. De grootste die wij hebben was volgens mij zo'n 400 euro.
Maar ze zijn echt super, overleef het niet zonder.
Oh dat is niet duur 400e voor 1 airco? Waar hebben jullie die geplaatst?

ZIjn er ook bepaalde merken die je juist absoluut afraad of aanraad?

04-09-2012, 14:11

Citaat door rochdi1985:
voor een gemiddelde woonkamer ben je rond 300 euro kwijt. en dan heb je niet eens een prof. airco, maar een die 5 hooguit 7 jaar mee vooruit kan
Ken jij goede merken? Ik wil in 1x een goede investering doen voor minimaal 20 jaar

04-09-2012, 14:12



Citaat door vrouw1986:
wij doen de airco in de gang aan en daardoor is het in alle kamers koel.
Heel af en toe ook in de woonkamer.
Wij krijgen soms last van keelpijn maar dat is het dan .
Woon jij in SA of Marokko?

04-09-2012, 14:12

Citaat door BerberLaDy:
Oh dat is niet duur 400e voor 1 airco? Waar hebben jullie die geplaatst?

ZIjn er ook bepaalde merken die je juist absoluut afraad of aanraad?
Nee merken moet je niet bij mij zijn. Ik weet dat wji twee verschillende hebben. Twee in de bovenverdieping, en een beneden.
Als je er een neemt zou ik zeker een in de grootste ruimte plaatsen die je hebt.

04-09-2012, 14:13

Citaat door BerberLaDy:
Ken jij goede merken? Ik wil in 1x een goede investering doen voor minimaal 20 jaar
Wij hebben ze al dan 10 jaar, en ze werken nog prima.

Pagina's : [1] 2 3 4