Bekijk volle/desktop versie : Shisha lounges hebben roken en blowen voor marokkanen normaal gemaakt



Pagina's : [1] 2 3 4

03-09-2012, 15:59
wie is het eens met de stelling

Mede door shisha lounges, is de schaamte die er vroeger was voor het roken. Van ja het is slecht is nu verdwenen.

Omdat shisha zo omarmd is, is roken en blowen zo gedaan. Het is net als shisha ook rook uitblazen, dus de stap naar roken en blowen is heel snel gemaakt, mede doordat shisha als normaal wordt beschouwd binnen de ''cultuur''

03-09-2012, 16:26


eens of oneens ?

03-09-2012, 16:30
Oneens, shisha is gekoppeld aan muziek, dansen en dagje uit bij roken ben en blowen zeker ben je gewoon een junk

03-09-2012, 16:30

Citaat door ra_bo:
Oneens, shisha is gekoppeld aan muziek, dansen en dagje uit bij roken ben en blowen zeker ben je gewoon een junk


Shisha heeft roken ook normaal gemaakt

die lounges zn in mn ogen het huis van shaitaan

03-09-2012, 16:32


Roken en blowen waren al normaal voor de komst van de verrotte tenten.
Wat die tenten wel normaal hebben gemaakt is het bij elkaar brengen van mensen om ze vervolgens zina en harampraktijken voor te schotelen. Alleen een idioot gaat naar zulke tenten.

03-09-2012, 16:32

Citaat door Adamtjuh:
Shisha heeft roken ook normaal gemaakt

die lounges zn in mn ogen het huis van shaitaan


Zelfs de shitan blijft daar weg omdat er voor hem niks meer te halen valt

En het roken is al heel lang normaal voor de shisha hype

03-09-2012, 16:33

Citaat door ra_bo:
Zelfs de shitan blijft daar weg omdat er voor hem niks meer te halen valt

En het roken is al heel lang normaal voor de shisha hype


Maar vroeger kwam je amper meiden tegen die roken, nu overal zie je marokkaanse vrouwen roken

ze voelen zich echt stoer terwijl ze zich alleen meer omlaag brengen als iq loze wezens

03-09-2012, 16:34

Citaat door Adamtjuh:
Maar vroeger kwam je amper meiden tegen die roken, nu overal zie je marokkaanse vrouwen roken

ze voelen zich echt stoer terwijl ze zich alleen meer omlaag brengen als iq loze wezens


Ewa dat zijn trendsetters heeft niks te maken met shisha

03-09-2012, 16:37
sishabar in Marokko is een h0erentent. Dat snappen die vrouwen hier niet.

Ik zal het voor eens duidelijk maken.

In onze cultuur (Marokko dus) is het normaal om een vrouw uit te zoeken in een sishabar en haar te betalen voor sex. Dus de vrouwen die in Nederland naar zulke barren gaan zijn dus of ongelooflijk dom of ze accepteren contanten voor sex.

03-09-2012, 20:48
Kan 1 van jullie mij even uitleggen wat daar allemaal afspeelt in een chicha bar.. Mijn verloofde gaat er de laatste tijd heen maar hij zegt is niks s gewoon als een cafe komen meer mannen dan vrouwen. Er is ook geen muziek zegtie :S
Ik ben nog nooit naar zo een bar geweest dus ik weet het niet... Leg me uit plz

03-09-2012, 20:49
jongens moeten hun bek houden als ze het zelf doen ..

dat is mijn mening

j ekan wel blijven janken om wat de meisjes doen, maar als man dan steeds thuis komen met een porem dat ruikt naar sigaretten en en weed moet je niet te veel verwachten en eisen.

03-09-2012, 20:50
bullshit die stelling

in marokko wordt bijv al honderden jaren hash gerookt

in de jaren 70 en tachtig had je bijna geen shisha lounge in nederland en toch had je ook in die tijd het zogenaamde "losbandige"

vraag je ouders of oudere mensen of er vroeger werd geblowd en gerookt

04-09-2012, 11:48


Die shishalounges hebben wel echt voor veel meer fitna gezorgd, dat kun je niet ontkennen.

04-09-2012, 11:50

Citaat door Asmaa:
uppppppppppppppp

Verschil per plek, ik ben ooit gegaan naar egyptische shisha lounge, daar zie je gewoon arabische tv staat aan, je kan wat drinken, je ziet mannen voetbal kijken en zo nu en dan neemt iemand zn vriendin mee.

ieder zit achter eigen tafeltje of heeft eigen gedeelte van de bank

je hebt paar ergere, Mystery, Yasmine, VIP, Hafana, Topkapi dit zijn echt lounges waar mocro dames komen om kont te schudden in mini rokjes, tot diep in de nacht blowen roken alcohol drinken en giechelen met onbekende mannen.

Maar ze zijn niet allemaal zo

04-09-2012, 11:57
Junkies roken en blowen.
Naar shisha lounge gaan betekend niet gelijk roken?

tog?

Pagina's : [1] 2 3 4