Bekijk volle/desktop versie : Al bijna 3 jaar niet goed voelen?



03-09-2012, 14:58
Salaam oeleikoem,





Voel me al sinds bijna een jaar of 3 gewoon niet goed, heb heel erg last van stemmingswisselingen en begrijp er niks van
Het is ook wel zo dat ik best veel heb meegemaakt en dat ik soms ook denk van misschien ligt het daar wel aan en moet ik alles verwerken maar toch ergens denk ik , ik ben al 3 jaar verder en nog heb ik stemmingswisselingen en woede aanvallen, of dan ben ik heel verdrietig.
Ik denk ook het komt ook door het denken, en het is altijd wanneer ik alleen ben.

Ik droom ook sinds ik dit eigenlijk heb echt heel erg slecht, alleen maar slechte dromen

Ik weet niet wat het is maar voel me echt helemaal gesloopt vooral als ik alleen ben, als ik onder de mensen ben ben ik weer een totaal ander mens en wil ik alleen maar blij zijn..

03-09-2012, 15:38


SubhanaAlaah, wij hebben zo''n beetje hetzelfde probleem ik d8 mischien is ruqia een optie dus ik doe al een tijdje ruqia bij mezelf maar het helpt niet, en ben al een tijdje opzoek naar een imam voor ruqia maar kan niets vinden. je kunt me gerust pm-en mocht je er over willen praten

03-09-2012, 22:46

Citaat door Umm.saafir:
SubhanaAlaah, wij hebben zo''n beetje hetzelfde probleem ik d8 mischien is ruqia een optie dus ik doe al een tijdje ruqia bij mezelf maar het helpt niet, en ben al een tijdje opzoek naar een imam voor ruqia maar kan niets vinden. je kunt me gerust pm-en mocht je er over willen praten
SoebhanAllah, jah soms vraag ik me af of t misschien een depressie is..waar heb jij precies last van?

03-09-2012, 23:00
salaam wa3alaikoem warahamto allah

moge allah jullie doen genezen allahoema amien

"Er is niemand die getroffen wordt door zorgen of verdriet, en het volgende zegt:

"Allahoemma innie ‘abdoek, wabnoe ‘abdik, wabnoe amatik, naasiyatie biyadik, maadin fiyya hoekmoek, ‘adloen fiyya qadaa-oek, as-aloeka bixxxxxxsmin hoewa lak, sammayta bihi nafsak, aw ‘allamtahoe ahadan min khalqik, aw anzaltahoe fie kitaabik, awista-tharta bihi fie ‘ilmil-ghaybi ‘indak, an tadj'alal-Qor-aana rabie'a qalbie, wa noera sadrie, wa djilaa-a hoeznie, wa dhahaaba hammie

(O Allah, voorwaar, ik ben Uw dienaar, de zoon van Uw dienaar, en de zoon van uw dienares. Mijn voorhoofd is in Uw Hand, Uw Oordeel wordt over mij uitgevoerd, Uw Lotsbepaling voor mij is rechtvaardig. Ik vraag U bij elke Naam die U toebehoort, waarmee U Uzelf heeft genoemd, of die U aan één van Uw schepselen heeft onderwezen, of die U in Uw Boek heeft neergezonden, of die U bij U in de Kennis van het Verborgene heeft gehouden: dat U de Qor-aan de bloei van mijn hart maakt, en het licht van mijn borst, en de verbanner van mijn verdriet en de verdrijver van mijn zorgen)."

Behalve dat Allah zijn zorgen en verdriet wegneemt, en deze inwisselt voor de verlichting."

1) Overgeleverd door Ahmad (3704) en al-Albaanie verklaarde hem sahieh (authentiek) in as-Sahiehah (199).


wa3alaikoem asalaam

03-09-2012, 23:00



Citaat door Wasatiyah:
SoebhanAllah, jah soms vraag ik me af of t misschien een depressie is..waar heb jij precies last van?
stuur me een prive berichtje dan leg ik je uit waar ik last van heb in shaa Allaah

03-09-2012, 23:05
Teveel denken komt meestal voor als je alleen bent en wanneer je niet een ''echte'' dagbesteding hebt. Kan dat bij jou ook kloppen?

04-09-2012, 08:00

Citaat door M.Perry:
Teveel denken komt meestal voor als je alleen bent en wanneer je niet een ''echte'' dagbesteding hebt. Kan dat bij jou ook kloppen?
hmm misschien wel, maar had er ook last van toen ik zeg maar wel bezig was.. maar mijn imaan is ook echt extreem gedaald moet ik zeggen.