Bekijk volle/desktop versie : Nieuws uit de achterbuurt : Vijf aanhoudingen na steekpartij Rotterdam



03-09-2012, 09:44
De politie heeft zondag vijf mensen aangehouden na een confrontatie tussen twee families in de Schalk Burgerstraat in Rotterdam. Een man is tijdens het treffen neergestoken, meldde de politie

Het broertje van het neergestoken slachtoffer raakte lichtgewond. Bij de confrontatie waren ongeveer 10 mensen betrokken. Volgens de politie speelt er een slepend conflict tussen de families.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/12878339/__Steekpartij_in_Rotterdam__.html

03-09-2012, 12:14


Dus der wordt bij em ingebroken en hij word nog in elkaar geslagen ofso...Vaag verhaal.. gatverrrdamme voor Marokkaanse dieven. Geen schaamte wollah..geef wilders is ongelijk over deze mensen. Ze roven zelfs hun eigen familie om maar stoer te kunnen doen op zaterdag in een of andere treurige Cabaret


03-09-2012, 12:16
Ik zie het nu pas die straten zijn in den haag.. en waar nog wel transvaal.. Dat is zo een beetje de goot van den haag. Nette turkse man ahahha.. daar wonen alleen mensen die maximaal 15 jaar in nederland zijn. Zeg maar de meest kansarmen van nederland


03-09-2012, 19:08

Citaat door AlhoceimaCity:
Dus der wordt bij em ingebroken en hij word nog in elkaar geslagen ofso...Vaag verhaal.. gatverrrdamme voor Marokkaanse dieven. Geen schaamte wollah..geef wilders is ongelijk over deze mensen. Ze roven zelfs hun eigen familie om maar stoer te kunnen doen op zaterdag in een of andere treurige Cabaret

ik snap jou even niet . dit is in r dam gebeurt niet in den haag . en hoe weet jij dat het marokanen zijn. en wilders zal ik ook nu geen gelijk geven . wilders scheert iedereen over 1 kam en linkt alles aan de islam . door de koran te verbieden worden dieven niet ineens heilig. dus de criminelen aanpakken , dat zou hij moeten zeggen.

03-09-2012, 22:08


wilders heeft nog NOOIT gelijk gehad ECHT NIET!!
ik geef m pas gelijk als ie het n keer over zijn pedofielle ras gaat hebben
in de 2e kamer maar dat doet hij niet.voor wat gelijk iedereen is crimineel niet alleen die kleine groepje mocros
de staat is de grootste crimineel dus waar hebben we het over


05-09-2012, 15:01
salamo3alaykom, subhana allah iedereen leeft zich hier echt uit maar niemand die zegt allaho a3lam. waar zijn de mensen tegenwoordig allemaal mee bezig eigen broeders en zusters beroven, verkrachten , valselijk beschuldigen en niemand die zich schaamt en niemand die zich bekommert om andere yarabbie yarabbie vergeef ons pfffffffffffffff olah mijn hart doet pijn bij sommige berichten die hier staan of reactie allah ismahna allah ihdina


05-09-2012, 15:07
Negers natuurlijk.