Bekijk volle/desktop versie : Help mijn lip is eraf! SPOED!



02-09-2012, 18:45
Net bezig met mijn snor epileren met mijn epileerapparaat dat ding heeft in mijn bovenlip gehapt....nu is er een stukje helemaal wit en dik

WAT MOET IK DOEN?

02-09-2012, 18:48


hahahahahhahaha

02-09-2012, 18:49

Citaat door Miss-SweetyPie:
ieuw, ik denk dat je er niet aan moet zitten en laten helen
een stukje van mijn bovenlip heeft nu de kleur van mijn onderlip....het is dus lichter geworden, maar het doet geen zeer wat dus betekent dat het mogelijk zo blijft?

02-09-2012, 18:50
ik dacht echt eraf.... het geneest vanzelf, het is wit omdat je bloed weggetrokken is van die plaats.
Tegen de zwelling ijs of warm compres

02-09-2012, 18:52



Citaat door lovertjeuh:
ik dacht echt eraf.... het geneest vanzelf, het is wit omdat je bloed weggetrokken is van die plaats.
Tegen de zwelling ijs of warm compres
bedankt! die epileerapparaten knijpen en trekken natuurlijk....dus het heeft geknepen in mijn lip...wist niet dat de kleur zou wegtrekken als zoiets gebeurt! ziet er raar uit net alsof ik een koortslip heb op mijn lip....

02-09-2012, 18:58

Citaat door stemwilders:
bedankt! die epileerapparaten knijpen en trekken natuurlijk....dus het heeft geknepen in mijn lip...wist niet dat de kleur zou wegtrekken als zoiets gebeurt! ziet er raar uit net alsof ik een koortslip heb op mijn lip....
Graag gedaan; is tg normaal? Zelfs als die in je huid knijpt, wordt deze even wit. en btw je krijgt die roodheid niet direct terug. Gebruik dus ijs.

02-09-2012, 19:26
Dat krijg je ervan als je op wilders stemt! Vervloekte teef! Inshaallah zal het voor altijd zo blijven en alles in jou leven erger worden.

02-09-2012, 19:49
Ontsmetten en ijs op doen

02-09-2012, 20:03
Ahaha sommige vrouwen hebben het echt moeilijk zigenta