Bekijk volle/desktop versie : Show me ure friends



Pagina's : [1] 2 3

02-09-2012, 17:40
& I'll tell you who you are.................


Nav.....vrouw ontmoet.....leek wow........ heaven........totdat ze haar vriendinnen introduceerde.......mocro anita's van laagste orde......


direct afgeknapt op die meid....instantly....hoewel zij totaal ni op hen leek....& anders was.........cant help it.......zinnetje bleef zich herhalen....show me ure friends.......Pursuit......show me ure frinds &

Helaasss..........zonde

02-09-2012, 17:42


zegt mijn vader ook altijd..en het klopt.

02-09-2012, 17:48

Citaat door athsaynoee:
Ah.. that sucks. Big time zelfs
big time.....was net zo'n hollywood scene....leek zo mooi.....& dan suddenly .....zware kras geluid van plaatt.....zzzzzchhrrrrrassssss

02-09-2012, 17:49

Citaat door Kiya:
zegt mijn vader ook altijd..en het klopt.
yeppp....it always does......had geen zin om wederom te bewijzen.....thus...bye bye.....we bellen wel

nice tummy....btw

02-09-2012, 17:52



Citaat door JohnHoward:
stel de fles -sterke drank-
dammm....immer hier jij.....zou zeggen dat na jaren lid hier te hebben gehangen.....eindelijk je nut in maatschappij heb gevonden.....
& jezelf opgehangen zou hebben.....

02-09-2012, 17:55

Citaat door athsaynoee:
Hoe reageerde zij daarop?
I don't know......ze had paar x gebeld......vergeefs.......& daarna opgehouden.......ze begreep the message..... I guess......no longer interested

Yepppp.......heb onmiddelijk moonwalk gedaan.....

02-09-2012, 17:57

Citaat door JohnHoward:
dat is niet het antwoord op
Show me ure friends

& I'll tell you who you are................
Frind ga een openingszondag gamma zoeken......voor stuk touw.....ipv mij stront uit te hangen.....not interested today

02-09-2012, 18:02

Citaat door athsaynoee:
Did u tell her that? Of heb je gwn niks meer van je laten horen? 8-)
heb verteld...ben druk bezig met werk.....bel je later op....wat 100% waar was.......vervolgens vergeten.......since I dont care any more.....

02-09-2012, 18:02

Citaat door pursuit:
yeppp....it always does......had geen zin om wederom te bewijzen.....thus...bye bye.....we bellen wel

nice tummy....btw
Heb je wel verteld waarom je niet geinteresseerd meer was, wel beetje sneu om haar in het onzekere te laten terwijl ze niet weet waarom..

02-09-2012, 18:06

Citaat door Kiya:
Heb je wel verteld waarom je niet geinteresseerd meer was, wel beetje sneu om haar in het onzekere te laten terwijl ze niet weet waarom..
ah come on....ze is grote meid......& we just met.....was net paar daagjes fun.......denk ni dat ze kaput van was...tenzij ze pschy is

Normaal stabiel.....zou t ni zo persoonlijk opvatten....was zon: .....-it's just Life.....-& Life is a Bitch-....-& 1 day you marry one & then u just die- moment

02-09-2012, 18:09

Citaat door athsaynoee:
Je had gwn eerlijk moeten zijn, dan had ze je ook nie meer gebeld en was het 'afgesloten'/
Why???? whats the use.....zij is zo....heeft gare vrindinnen...so...laat haar in haar waarde.....moet ik vertellen dat ze moet veranderen....in mentaliteit.....veranderen van omgeving??? come on.....moet ze zelf weten.......

I've mij way of life.....iemand anders zijne.....so laat ieder in zijn waarde.....

02-09-2012, 18:13

Citaat door athsaynoee:
Nee, dat bedoelde ik niet.
Gwn aangeven dat je geen contact met haar wil ipv zomaar niks meer van je laten horen.
Ahhh overrated......reageerde ni meer op haar.....was haar gemiste oproepen totaal vergeten...overduidelijk geen prio meer voor mij.....ze begreep it wel.....

02-09-2012, 18:18


Ik heb geen vrienden..

02-09-2012, 18:21

Citaat door History:
Ik heb geen vrienden..
Meaning.... ....een einzelganger........question is then.... howcome....??

02-09-2012, 18:28

Citaat door History:
Ik heb geen vrienden..


Haha. Wilde net iets tikken. You're a nobody.

Pagina's : [1] 2 3