Bekijk volle/desktop versie : Jullie hulp nodig m.b.t. hadj Incha Allah



02-09-2012, 13:17
Salam alikoum,

Ik hoop dat jullie alle in goede gezondheid verkeren..

Via deze weg wil ik een oproep doen aan mijn broers en zussen in de Islam. Een aantal maanden geleden is geconstateerd dat ik ziek ben. Alhamdullilah.. Sindsdien gaat het geestelijk alleen maar slechter met mij. heb veel rokia gedaan, en nu nog steeds.

Mijn voornemen was een half jaar geleden om op hadj. had een goede baan, en kon dat financieel dus wel betalen. Alleen nadat ik ziek ben geworden kon ik niet meer werken, en moest ik dus gebruik maken van mijn finc reserve..

Volgende maand is het zover. Dan vertrekken de mensen naar hadj Incha Allah.. Omdat ik graag beter wil worden, en met de wil van Allah zal genezen wil ik toch de nodige sabaab doen. En dat is proberen om toch naar hadj te kunnen gaan.

Ik hoop dat er broeders en zusters zijn die mij finc kunnen ondersteunen omwille van Allah. Snap ook dat het moeilijk is om af te gaan op een bericht van iemand die jullie niet kennen, maar wallahi allah is mijn getuige, geen enkel woord is gelogen. Daar heb ik teveel vrees voor.

Zou normaal gesproken nooit een oproep plaatsen, maar doe3a en jullie mijn broers en zussen zijn mijn enige hoop.

Alle beetjes helpen mijn broers en zussen. Ik vraag jullie om mij te helpen omwille van Allah, en nogmaals allah weet dat ik geen enkel woord heb gelogen.

Mocht je bereid zijn om te helpen, PM me.

Moge Allah jullie belonen en beschermen.

WSLM