Bekijk volle/desktop versie : Mijn boodschap, naar de goede zusters.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-09-2012, 12:42
Bismillah, ir-rahman, ir-raheem.


Citaat:
Ik merk steeds vaker, dat de goede vrouwen, vaak geen man kunnen vinden. Zij raken hierdoor verward, en wijten het aan hun zelf. Sommige van hen, zullen onzeker worden.
En zullen denken dat zij niet voor het huwelijk zijn weg gelegd, of iets dergelijks.
Als Allah het wenst, dat jij een goede man zal vinden, dan zal dat ongetwijfeld gebeuren. Helaas kan ik jullie mededelen, dat die schaars zijn.

De huwelijken van tegenwoordig, zijn een ramp; never doubt it. Ik praat veel met de jeugdige en kan veel gelijkenissende problemen zien, tussen hen allen. De meiden, zijn vaak erg verdwaald, ze roken,drinken en plegen zina.
De jongens maken zich schuldig aan malafide praktijken, en dergelijk. En dat allemaal, omdat de vader en moeder niet weten, hoe ze met kinderen moeten omgaan. Deze huwelijken zijn gebaseerd op liefde, en niet op Islam! zij zullen verdoemd zijn te mislukken, vroeg of laat.
En daarom zeg ik tegen de goede zusters, jullie visie op het huwelijk, is niet hetzelfde als die van hen. Allah subhana wata3ala zal jou eer niet ontnemen, door jou in zo'n huwelijk te steken. En Allah weet, en jij weet niet (2:216). Allah weet wat het beste is, voor zijn dienaar(es).
Jou geduld, zal beloond worden, als het niet hier is, dan in het hiernamaals; de beloning zal er zijn, voor de geduldige. Heb vertrouwen in Allah, en alles komt goed; dat is wat wij van het Islamitisch geschiedenis, kunnen leren.

Wa aleikoum salaam,

Jullie broeder, Boney

02-09-2012, 12:49



Citaat door -Frappuccino:
ElMektab..
Of bescherming tegen het kwade?

02-09-2012, 12:55
Ik kende een dame, een leuke, goede en vrome dame. Ze was 28 jaar, en nóg niet getrouwd. Dat is het enige waar ze mee zat. Ik kon nooit een minpunt bij haar opmerken, het was echt een toffe dame. Die is toen naar Marokko gegaan, en daar heeft een hartaanval haar uit het niets getroffen, en is zij dus Allahirahma overleden. Ik vond dit op de één of andere manier zo mooi, want ik ben er diep van binnen een beetje van verzekerd dat zij zo veel moois zal krijgen Hierna. Insha Allah. Hoop het althans wel.

Soms gebeurt dit dus. Of de dame trouwt pas op een ouder leeftijd. En dan kan het ook zijn dat een vrome dame beproefd wordt tijdens het huwelijk. Dat haar huwelijk dus niet zo lekker zit, en misschien zelfs allesbehalve. Dat wilt dus ook niet zeggen dat de dame in kwestie dus eigenlijk niet zo vroom was, maar dat Allah haar beproeft, waarna hij haar het goede zal geven Hierna.

Dit moest Sep dus even kwijt.

02-09-2012, 12:59
@ Boney

Het blijft ElMektab. Als je jezelf gaat beschermen dan was het ElMektab dat het zo zou gaan in jouw leven.

02-09-2012, 13:06



Citaat door -Frappuccino:
@ Boney

Het blijft ElMektab. Als je jezelf gaat beschermen dan was het ElMektab dat het zo zou gaan in jouw leven.
Wat elmektab is, stond al vast, voor jij geboren werd. Of jij beschermd word, is een ander verhaal. Dat hangt van jou positie in de Islam af. En daarom zeg ik, dat deze zusters worden beschermd, van het westers huwelijk. Zij konden waarschijnlijk makkelijk een zo'n huwelijk krijgen, aangezien het arsenaal van de duivel oneindig is. Haar mogelijk toekomstig Islamitisch huwelijk, word bewaard tot een bepaalde tijd. En het onzinnig huwelijk ervoor, word zij van behoed.

02-09-2012, 13:12

Citaat door Separate.:
Ik kende een dame, een leuke, goede en vrome dame. Ze was 28 jaar, en nóg niet getrouwd. Dat is het enige waar ze mee zat. Ik kon nooit een minpunt bij haar opmerken, het was echt een toffe dame. Die is toen naar Marokko gegaan, en daar heeft een hartaanval haar uit het niets getroffen, en is zij dus Allahirahma overleden. Ik vond dit op de één of andere manier zo mooi, want ik ben er diep van binnen een beetje van verzekerd dat zij zo veel moois zal krijgen Hierna. Insha Allah. Hoop het althans wel.

Soms gebeurt dit dus. Of de dame trouwt pas op een ouder leeftijd. En dan kan het ook zijn dat een vrome dame beproefd wordt tijdens het huwelijk. Dat haar huwelijk dus niet zo lekker zit, en misschien zelfs allesbehalve. Dat wilt dus ook niet zeggen dat de dame in kwestie dus eigenlijk niet zo vroom was, maar dat Allah haar beproeft, waarna hij haar het goede zal geven Hierna.

Dit moest Sep dus even kwijt.
Precies. Het is jammer om te zien, dat sommige denken dat het aan hun ligt.

02-09-2012, 13:22

Citaat door Separate.:
Ik kende een dame, een leuke, goede en vrome dame. Ze was 28 jaar, en nóg niet getrouwd. Dat is het enige waar ze mee zat. Ik kon nooit een minpunt bij haar opmerken, het was echt een toffe dame. Die is toen naar Marokko gegaan, en daar heeft een hartaanval haar uit het niets getroffen, en is zij dus Allahirahma overleden. Ik vond dit op de één of andere manier zo mooi, want ik ben er diep van binnen een beetje van verzekerd dat zij zo veel moois zal krijgen Hierna. Insha Allah. Hoop het althans wel.

Soms gebeurt dit dus. Of de dame trouwt pas op een ouder leeftijd. En dan kan het ook zijn dat een vrome dame beproefd wordt tijdens het huwelijk. Dat haar huwelijk dus niet zo lekker zit, en misschien zelfs allesbehalve. Dat wilt dus ook niet zeggen dat de dame in kwestie dus eigenlijk niet zo vroom was, maar dat Allah haar beproeft, waarna hij haar het goede zal geven Hierna.

Dit moest Sep dus even kwijt.
Moge Allah haar genadig zijn geweest en moge haar zondes vergeven worden. Inn sha Allah zal ze een vrome man krijgen in het Paradijs.

02-09-2012, 13:28
Bescherming tegen het kwade!

02-09-2012, 13:29
Men schuilt altijd achter Elmektab en wij dienen ook zeker in het lot te geloven. Maar men moet zich niet vergissen dat Elmektab gepaard gaat met sabeb. Hoe vul jij je leven in? Voor de kuise/vrome vrouwen een kuise/vrome broeder. Hier is zelf een soortgelijke Aya van in de quran.

02-09-2012, 13:32

Citaat door Separate.:
Ik kende een dame, een leuke, goede en vrome dame. Ze was 28 jaar, en nóg niet getrouwd. Dat is het enige waar ze mee zat. Ik kon nooit een minpunt bij haar opmerken, het was echt een toffe dame. Die is toen naar Marokko gegaan, en daar heeft een hartaanval haar uit het niets getroffen, en is zij dus Allahirahma overleden. Ik vond dit op de één of andere manier zo mooi, want ik ben er diep van binnen een beetje van verzekerd dat zij zo veel moois zal krijgen Hierna. Insha Allah. Hoop het althans wel.

Soms gebeurt dit dus. Of de dame trouwt pas op een ouder leeftijd. En dan kan het ook zijn dat een vrome dame beproefd wordt tijdens het huwelijk. Dat haar huwelijk dus niet zo lekker zit, en misschien zelfs allesbehalve. Dat wilt dus ook niet zeggen dat de dame in kwestie dus eigenlijk niet zo vroom was, maar dat Allah haar beproeft, waarna hij haar het goede zal geven Hierna.

Dit moest Sep dus even kwijt.
Wauw subhanallah

02-09-2012, 14:26
huwelijk gebaseerd op liefde is gedoemd te mislukken??

die is leuk

02-09-2012, 14:32
Jazaak Allahoeghairan voor het plaasten broeder. Moge Allah je belonen. En ons geduldig maken, want alleen dan en met de wil van Allah ta'ala zullen we beloond worden Insha'Allah.

02-09-2012, 14:33


Mash Allah tekst broeder....Boney

Seperate
Allah ie rahma


We moeten vertrouwen op Allah. Elmekteb staat vast. Sabab is idd jouw eigen handelen om het goede te doen. Weet. Al het goeds komt van Allah. Hij heeft jou daar in geleid. Omdat de mens niet weet wat komen gaat, denken we vaak dat het niet zal gebeuren. Dat sommige slechte zaken doen of niet trouwen.

02-09-2012, 14:35
er zijn weinig vrouwen die willen trouwen om de juiste intentie
en allah zegt, ik weet wat in jullie harten zit

02-09-2012, 14:35

Citaat door Separate.:
Ik kende een dame, een leuke, goede en vrome dame. Ze was 28 jaar, en nóg niet getrouwd. Dat is het enige waar ze mee zat. Ik kon nooit een minpunt bij haar opmerken, het was echt een toffe dame. Die is toen naar Marokko gegaan, en daar heeft een hartaanval haar uit het niets getroffen, en is zij dus Allahirahma overleden. Ik vond dit op de één of andere manier zo mooi, want ik ben er diep van binnen een beetje van verzekerd dat zij zo veel moois zal krijgen Hierna. Insha Allah. Hoop het althans wel.

Soms gebeurt dit dus. Of de dame trouwt pas op een ouder leeftijd. En dan kan het ook zijn dat een vrome dame beproefd wordt tijdens het huwelijk. Dat haar huwelijk dus niet zo lekker zit, en misschien zelfs allesbehalve. Dat wilt dus ook niet zeggen dat de dame in kwestie dus eigenlijk niet zo vroom was, maar dat Allah haar beproeft, waarna hij haar het goede zal geven Hierna.

Dit moest Sep dus even kwijt.
zo zie je maar.....dat Allah weet wat Hij doet met elke individu....

Moge Allah haar de paradijs schenken!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7