Bekijk volle/desktop versie : Welke merk pampers gebruiken jullie?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

31-08-2012, 22:20
Dames ik ben niet tevreden met de luiers van Pampers. Ik vind ze echt stinken. Bij één plasje stinken ze al vind ik. Welke merk pampers gebruiken jullie en zijn jullie daar tevreden mee?

31-08-2012, 22:21


Ik heb alle merken geprobeerd, van pampers, tot kruidvat merk, tot die van de aldi en de lidl.
Maar mijn zoontje kan enkel de échte pampers verdragen..

31-08-2012, 22:22
Ik heb voor alledrie mijn kinderen luiers van het kruidvat huismerk gebruikt en dat gaat prima.

31-08-2012, 22:22
alles als het maar in de aanbieding is.

31-08-2012, 22:25


gebruik het merk van Pampers. Ben er zeer te spreken over. Mijn kleine heeft tot nu toe geen luieruitslag gekregen. Dat je een vieze luier ruikt, is toch normaal?


MangoAardbei

31-08-2012, 22:27
ik heb er geen verstand van, maar heb gezien op tv tijdens onderzoekje bij echte baby's, bleek die van de kruitvat merk het beste uit de bus komen merk pampers was alleen een mooie pamper en daarmee uit. en volgens mij was die van de lidl te slechtste ofzo haha. maar dat weet ik niet zeker.

ja gewoon ff alles proberen en kijk wat beste is bij je kind

31-08-2012, 22:27
Ik gebruikte eerst pampers voor mijn kleintje en vond het ook niks. Nu gebruik ik de kruitvat merk voor haar en ben daar heel tevreden over..

31-08-2012, 22:28
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/kruidvat-wint-luiertest/speel/1/

31-08-2012, 22:31
Ik gebruik Pampers baby dry en ben daar zeer tevreden over. Ik heb alle andere merken getest en geen enkel vond ik tippen aan Pampers, bij ene kreeg ie uitslag, bij de andere had ie lekken...enz...

31-08-2012, 22:32

Citaat door alhoceimia_20: