Bekijk volle/desktop versie : Welke merk pampers gebruiken jullie?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

31-08-2012, 22:20
Dames ik ben niet tevreden met de luiers van Pampers. Ik vind ze echt stinken. Bij één plasje stinken ze al vind ik. Welke merk pampers gebruiken jullie en zijn jullie daar tevreden mee?

31-08-2012, 22:21


Ik heb alle merken geprobeerd, van pampers, tot kruidvat merk, tot die van de aldi en de lidl.
Maar mijn zoontje kan enkel de échte pampers verdragen..

31-08-2012, 22:22
Ik heb voor alledrie mijn kinderen luiers van het kruidvat huismerk gebruikt en dat gaat prima.

31-08-2012, 22:22
alles als het maar in de aanbieding is.

31-08-2012, 22:25


gebruik het merk van Pampers. Ben er zeer te spreken over. Mijn kleine heeft tot nu toe geen luieruitslag gekregen. Dat je een vieze luier ruikt, is toch normaal?


MangoAardbei

31-08-2012, 22:27
ik heb er geen verstand van, maar heb gezien op tv tijdens onderzoekje bij echte baby's, bleek die van de kruitvat merk het beste uit de bus komen merk pampers was alleen een mooie pamper en daarmee uit. en volgens mij was die van de lidl te slechtste ofzo haha. maar dat weet ik niet zeker.

ja gewoon ff alles proberen en kijk wat beste is bij je kind

31-08-2012, 22:27
Ik gebruikte eerst pampers voor mijn kleintje en vond het ook niks. Nu gebruik ik de kruitvat merk voor haar en ben daar heel tevreden over..

31-08-2012, 22:28
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/kruidvat-wint-luiertest/speel/1/

31-08-2012, 22:31
Ik gebruik Pampers baby dry en ben daar zeer tevreden over. Ik heb alle andere merken getest en geen enkel vond ik tippen aan Pampers, bij ene kreeg ie uitslag, bij de andere had ie lekken...enz...

31-08-2012, 22:32

Citaat door alhoceimia_20:
ik heb er geen verstand van, maar heb gezien op tv tijdens onderzoekje bij echte baby's, bleek die van de kruitvat merk het beste uit de bus komen merk pampers was alleen een mooie pamper en daarmee uit. en volgens mij was die van de lidl te slechtste ofzo haha. maar dat weet ik niet zeker.

ja gewoon ff alles proberen en kijk wat beste is bij je kind
ik heb die programma niet gezien maar vind kruitvat merk ook heel goed. Die van pampers lekken ook gewoon heelsnel door. Ik heb dus een 1 of 2 keer meegemaakt dat mijn kleintje een natte broekje had gewoon in de nacht terwijl ik juist heel vaak verschoon. Met de kruitvat merk gebeurd dit niet..

31-08-2012, 22:33
nou ik heb ook vanalles gebruikt van pampers tot kruidvat tot etos tot ah merk, bumblies of hoe dat ook heet..het is maar net wat er in de buurt was op dat moment

maar nu al heel lang kruidvatmerk luiers, echt de beste naast pampers als je het mij vraagt

nu ook die up en go broekjes van kruidvat, geweldig gewoon

31-08-2012, 22:33
oja ah en c1000 is echt een dikke afrader en etos merk ook

31-08-2012, 22:43


Verschilt Echt per kind. Hèt ene kind plast meer als de ander, en ook ontlasting verschilt. Ik vind pampers baby dry goed. En die andere met oranje verpakking. En van Duitsland heb ik nu. Is 6 euro per pak met 64 stuks maar echt goed.

31-08-2012, 22:50

Citaat door OemAjoub:
ik heb die programma niet gezien maar vind kruitvat merk ook heel goed. Die van pampers lekken ook gewoon heelsnel door. Ik heb dus een 1 of 2 keer meegemaakt dat mijn kleintje een natte broekje had gewoon in de nacht terwijl ik juist heel vaak verschoon. Met de kruitvat merk gebeurd dit niet..
ja zo zie je maar, en daar zijn luiers ook voor om niet te lekken ik moet ineens denken aan die luier reclame met die lieve lachende baby omdat ie met een merken luier slaapt en daarom alles droog blijft snachts is ie zo happy lief en om op te eten nou niet dus haha gewoon geld verdienen was dat dus voor die dure pampers die lekken.

31-08-2012, 22:50
voor alle 3 mijn kids luiers van kruidvat gebruik, ben zeer tevreden!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6