Bekijk volle/desktop versie : ??????????????????????

20-01-2003, 15:20
Het is niet normaal hier.
Waar je ook loopt en kijkt hoor je het woord marokkanen.
Is het nu zo apart om een marokaan te zijn?
Zijn we allemaal een 1 keer niet meer aangepast?
Men spreekt alleen maar van normen en waarden en integratie.
Sommige snappen niet dat mijn normen en waarden de zijnne niet zijn.
En het ergste is ik zie geen marokkaan op tv die zijn mond fatsoenlijk opentrekt met concrete argumenten voor zijn onbegrip.
Ik heb laatst een programma gezien waar het ging om buitenlanders,
en wat zie je daar een paar jongens die lol hebben en zeggen dat ze hier geen rechten hebben. Of kijken de presentator dom aan ik niet begrijpe???? Hallo hoelang laten we dit doorgaan? Pikken we het nog dat een paar ratten en de media onze naam in de samenleving verpesten? Of vinden we het leuk om de vooroordelen weg te werken en dan ons eigen voorstellen.
Persoonlijk als ik kijk naar de media en de politiek zit ik me kapot te ergeren. Die hele onzin eromheen slaat gewoon nergens op.
Kunnen we niet met zijn allen er wat aan doen???

20-01-2003, 15:22

Iwa ja wat wil jij er aan gaan doen, als jij nou met een fatsoelijk idee komt,.....................................

20-01-2003, 15:22
Ben het helemaal met je eens!
Check de site http://www.koerswijziging.nl

Groetjes

Marocbella

20-01-2003, 15:25
Ik alleen kan er niks aan doen.
Wij allemaal ondanks onze verschillen.
Je kunt protesteren zo bereik je de media ook . Je hebt alle manieren en je kunt alle politieke partijen e-mailen.

20-01-2003, 15:48

ik heb ook zo'n hekel aan het woord allochtoon..

20-01-2003, 20:17
------------------------o mijn God-----------------------

laats keek ik naar het programma 'rondom tien' daar kwamen een aantal marokkanen aan het woord, na een lange tijd aandachtig naar ze geluisterd te hebben moet ik zeggen dat deze mensen dus helemaal niet voor mij spreken, om het nog erger te zeggen ik voelde met voorschut, en elke keer als zo een iemand weer zijn mond open trekte voelde ik me nog voorschuter, plaatsvervangende scaamte zou je kunnen zeggen. af en toe werd het zelfs zo erg dat ik weg zapte, ik kon het niet meer verdragen. eindelijk krijgen een aantal marokkanen de mogelijkheid om hen hart te luchten of om hen kritiek te leveren bijvoorbeeld over de verrechtsing in de maatscappij, in plaats van dat kramen ze onzin uit.

---------------------abdel

20-01-2003, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door AceChilla Q
Kij eens rustig naar de kritiek en kijk of er misschien een kleine kern van waarheid in zit. En denk over die dingen na en kijk wat jij hiervan vind.

Als er geen kern van waarheid in zit moet je er gewoon niets van aantrekken.

Ik zeg niet dat je je eigen identiteit niet mag behouden maar bekijk het ook eens van de kant van de 'autochtonen'. Veel allochtonen voelen zich bedreigd door een bevolkingsgroep waarin sommige stromingen een enorme haat tegen het westen hebben. Ik zeg niet dat dat een excuus is voor de constante slechte publiciteit, maar je moet ook begrijpen dat als er in ons eigen land mensen zijn die oproepen tot haat en dat dat voor veel mensen erg bedreigend is.

Wazzup
Mee eens, kritiek hoeft niet altijd negatief te zijn, kritiek is er nu eenmaal om positieve veranderingen door te voeren.

22-01-2003, 20:23

Citaat:
Origineel gepost door appiegogogo
------------------------o mijn God-----------------------

laats keek ik naar het programma 'rondom tien' daar kwamen een aantal marokkanen aan het woord, na een lange tijd aandachtig naar ze geluisterd te hebben moet ik zeggen dat deze mensen dus helemaal niet voor mij spreken, om het nog erger te zeggen ik voelde met voorschut, en elke keer als zo een iemand weer zijn mond open trekte voelde ik me nog voorschuter, plaatsvervangende scaamte zou je kunnen zeggen. af en toe werd het zelfs zo erg dat ik weg zapte, ik kon het niet meer verdragen. eindelijk krijgen een aantal marokkanen de mogelijkheid om hen hart te luchten of om hen kritiek te leveren bijvoorbeeld over de verrechtsing in de maatscappij, in plaats van dat kramen ze onzin uit.

---------------------abdel
Nou ik weet precies wat je voelde.

22-01-2003, 20:50
Maak je niet druk meid we hebben nu eenmaal die stempel gekregen.
Wat je ook doet in hun ogen zijn wij toch allemaal hetzelfde.
Laat hun maar er mee leren leven ik heb niks te klagen.
Als ze mij een xxxmarokkaan vinden dan vinden ze dat maar.
Zolang ze het maar niet in mijn gezicht zeggen want dannnnnnnnnn.......

22-01-2003, 20:52

Citaat:
Origineel gepost door nomedia
Maak je niet druk meid we hebben nu eenmaal die stempel gekregen.
Wat je ook doet in hun ogen zijn wij toch allemaal hetzelfde.
Laat hun maar er mee leren leven ik heb niks te klagen.
Als ze mij een xxxmarokkaan vinden dan vinden ze dat maar.
Zolang ze het maar niet in mijn gezicht zeggen want dannnnnnnnnn.......
Dan laat je ze zien wat een xxx marokkaan allemaal inhoudt

22-01-2003, 20:53

Citaat:
Origineel gepost door yasminne
Dan laat ze je zien wat een xxx marokkaan allemaal inhoudt
Pech voor ze dan