Bekijk volle/desktop versie : Journalist overlijdt live op tv terwijl hij Bashar Assad in bescherming nam



Pagina's : [1] 2

30-08-2012, 19:20
Journalist (3adil al Jojary) overlijdt live op tv terwijl hij Bashar Assad in bescherming nam


[video=youtube;Jkzyg6oz0Wk]http://www.youtube.com/watch?v=Jkzyg6oz0Wk[/video]

[video=youtube;O_rsmjrV8FM]http://www.youtube.com/watch?v=O_rsmjrV8FM&feature=related[/video]

30-08-2012, 19:49


Kan je de link plaatsen?

30-08-2012, 20:04
Allahoma arzoqna husn alkhatima
Zo wil je niet aan je einde komen

30-08-2012, 20:12
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Jkzyg6oz0WkNa3am oeghtie .


Citaat door womanmocro:
Kan je de link plaatsen?

30-08-2012, 20:12



Citaat door boekenwurm:
Allahoma arzoqna husn alkhatima
Zo wil je niet aan je einde komen
Ameen ya Rab . Allah Ye7fad

31-08-2012, 12:48
Weet je hoe erg...

31-08-2012, 14:08
Waar zien jullie dat hij overlijd dan? En wat word er op het einde gezegd?

31-08-2012, 14:12
Ik zie niemand doodgaan. Ik zie alleen iemand het heel moeilijk hebben.

31-08-2012, 14:19

Citaat door Simmie:
Ik zie niemand doodgaan. Ik zie alleen iemand het heel moeilijk hebben.
Situaties worden altijd zo erg overdreven hier, dit is een ge hoe noem je dat videootje, waarbij beeldjes aan elkaar worden geplakt ofzo. Die man heeft hoofdpijn en last van vermoeide ogen ofzo. En sowieso stel als die doodging, vind het gepast om dit soort beelden dan hier te zetten. Is niet zo netjes is ons geloof om naar lijdenswegen etc te kijken. en Allah weet het beter

31-08-2012, 14:21
soubha allah

31-08-2012, 14:22

Citaat door Anastacia:
Waar zien jullie dat hij overlijd dan? En wat word er op het einde gezegd?
2de video bevestigd dat als je verstaat wat hij zegt.
Dat zeg de meneer

31-08-2012, 14:47

Citaat door Anastacia:
Situaties worden altijd zo erg overdreven hier, dit is een ge hoe noem je dat videootje, waarbij beeldjes aan elkaar worden geplakt ofzo. Die man heeft hoofdpijn en last van vermoeide ogen ofzo. En sowieso stel als die doodging, vind het gepast om dit soort beelden dan hier te zetten. Is niet zo netjes is ons geloof om naar lijdenswegen etc te kijken. en Allah weet het beter
salam alekom beste zuster.

Met alle respect zuster.
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم, أكثروا من ذكر هادم اللذات
Zoals je kan lezen beste zuster noemt de profeet (vrede zij met hem) 'de dood' in deze overlevering 'hadhimoe lazaat' wat letterlijk 'vernietiger van de lust' betekend.

Het is goed voor een persoon om de dood zovaak te gedenken middels doroes te luisteren over de dood en wat er daarna gebeurt of middels boeken, videos zoals de TS heeft geplaats.

Zo'n video geeft expliciet aan en bevestigd het feit dat de dood zomaar plotseling kan komen ongeachte je leeftijd, je gezondheidstoestand etc en dat kan een persoon aan het denken zetten.

Dus zo'n video heeft niets te maken met het schaden van 'netheid van het geloof' mits degene die het plaats andere verkeerde intenties heeft bij het plaatsen van zo'n (soorgelijke) video.
Maar wij weten niet wat er in de harten van anderen afspeelt

allah a3lam

31-08-2012, 15:08


Ja lieverd, ik weet dat het zomaar kan komen. Maar ik reageer puur en alleen op het filmpje. Lief dat ik een hele preek krijg die ik al kenen vaak probeer toe te passen elhamdulah. Ik zie die vent niet doodgaan, en dan kan een man het daarna aankondigen dat die vent dood is, maar ik zie het niet. En wat ik niet zie gebeuren geloof ik niet zomaar...
Snaptem? xxx

31-08-2012, 15:12

Citaat door Anastacia:
Ja lieverd, ik weet dat het zomaar kan komen. Maar ik reageer puur en alleen op het filmpje. Lief dat ik een hele preek krijg die ik al kenen vaak probeer toe te passen elhamdulah. Ik zie die vent niet doodgaan, en dan kan een man het daarna aankondigen dat die vent dood is, maar ik zie het niet. En wat ik niet zie gebeuren geloof ik niet zomaar...
Snaptem? xxx
Gayr insha'allah

31-08-2012, 15:53
Op het moment dat hij doodging zullen ze de uitzending gestopt hebben, uit respect voor de persoon in kwestie. Niet de hele wereld hoeft te zien hoe hij aan zijn eind komt. In het tweede filmpje wordt duidelijk vermeld dat hij tijdens die live uitzending overleed. Daar zal de presentator niet over liegen. Het is duidelijk naar de buitenwereld toe gecommuniceerd.

Pagina's : [1] 2