Bekijk volle/desktop versie : Daar zit je dan



Pagina's : [1] 2

30-08-2012, 12:53
wachtend op je man aan het roeren in de pan. Ondertussen trekt een koter aan je schortje van achteren, omdat hij ook weer aandacht wil van je. Je doet derhalve een dvd van Cars in de dvdspeler en gooit je kind voor de tv. Je loopt weer terug naar de keuken om de mamita verder te verheerlijken met kruiden etc..

Ding Dong, hij komt binnen, hij heeft geen zin meer, is moe van het werken en denkt inmiddels alleen maar aan eten en slapen. Zodra hij z'n rakaʿāt heeft verricht gaan jullie samen heerlijk genieten van de mamita (tenminste, dat hoop je). Aangezien jullie al jaren bij elkaar zitten hebben jullie al het mogelijk denkbare tegen elkaar gezegd, dus veel gespreksstof blijft er niet over. Het blijft dus angstaanjagend stil op wat boertjes hier en daar na. Misschien vraagt hij even nog naar de laatste ontwikkelingen van z'n kind op school en gaat weer verder met eten. Terwijl jij voor hem wat Schweppes/cola aan het inschenken bent, is hij al klaar en haast zich naar de wastafel.

Daar zit je dan (inderdaad), hij tv aan het kijken, jij nog aan het eten (ondertussen kijkend naar de borden, die je nog moet afwassen). En weet je wat het leuke is?! Er is variatie (!!!) morgen wordt het geen mamita, maar thamiqt (tamerakt).

Wedden dat 95% van de vrouwen (met de bijbehordende mannen), zo gaat eindigen hier. Al die romantische praatjes over 1x/maand kajakken, Parijs bezoeken, met elkaar eten bovenin de Eiffeltoren (als dat mogelijk is?) en paintballen met elkaar (etc.) blijven in de meeste gevallen praatjes.

30-08-2012, 12:55


Kom je daar nu pas achter?
Old news!

30-08-2012, 12:58

Citaat door Push-It:
Hahahah die OT van jou is zoooo lief he, die ene dan wat op die wc pot zit

30-08-2012, 13:00
Klinkt top

30-08-2012, 13:07


Helemaal niet ik ben te druk om stil te zitten en te eten

30-08-2012, 13:09

Citaat door Push-It:
Zo zie je maar dat je niet rijk hoeft te zijn om gelukkig te zijn, vanavond ga ik ook skiën op de wc pot
Is ie aan it skiën??
Hahahahah d8 hij is aan it poepen en aan it persen was ofzo om die drol eruit te laten vallen ofzo hahahaha echt dom ik

30-08-2012, 13:13
Ik en geen gespreksstof klinkt als een droom voor me ouders. Maar helaas heb altijd wel wat te vertellen. Je moet gewoon zorgen dat het leuk blijft.

30-08-2012, 13:26
Nee hoor! No way, bij mij zeker niet. Parijs, China en Maleisië voor minder doe ik het niet.

30-08-2012, 13:27

Citaat door Push-It:
Jij bent chill, bii ell sitn on zai flair
You say what?

30-08-2012, 13:31
Geen Ding Dong, z'n vrouw had de deur alvast open gedaan voor haar lieveling. Zichzelf al opgemaakt en straalde terwijl ze met haar ogen naar hem uitkijkt. Bij de voordeur aangekomen kuste hij haar voorhoofd, waarna de vlindertjes weer opgewekt werden. Ze nam zijn koffer over en z'n jas. Ze vroeg hem met een lach of hij nu wil eten of eerst wat wil uitrustten? hij keek haar weer bewonderend aan en maakte een zitbeweging naast hem. En zei tegen haar: "Jij bent mijn rust en verdient pas rust.'' Waarna ze begon te huilen, hij raakte in paniek. En begon wanhopig het eten op tafel te leggen, ze verorberde het eten als een anaconda om haar gevoelens te stillen. Dit ging gepaard met het besmeuren van haar kleding en haar uiterlijke bewerking die in het niets opging. Hij keek naar haar en zei: ''Fati, ik kan dit bolly-leven niet meer aan laat ons gewoon zijn hoe we zijn'' -einde-

30-08-2012, 13:38

Citaat door MAGRIBIIII:
Geen Ding Dong, z'n vrouw had de deur alvast open gedaan voor haar lieveling. Zichzelf al opgemaakt en straalde terwijl ze met haar ogen naar hem uitkijkt. Bij de voordeur aangekomen kuste hij haar voorhoofd, waarna de vlindertjes weer opgewekt werden. Ze nam zijn koffer over en z'n jas. Ze vroeg hem met een lach of hij nu wil eten of eerst wat wil uitrustten? hij keek haar weer bewonderend aan en maakte een zitbeweging naast hem. En zei tegen haar: "Jij bent mijn rust en verdient pas rust.'' Waarna ze begon te huilen, hij raakte in paniek. En begon wanhopig het eten op tafel te leggen, ze verorberde het eten als een anaconda om haar gevoelens te stillen. Dit ging gepaard met het besmeuren van haar kleding en haar uiterlijke bewerking die in het niets opging. Hij keek naar haar en zei: ''Fati, ik kan dit bolly-leven niet meer aan laat ons gewoon zijn hoe we zijn'' -einde-
Marokkaanse romantiek..

30-08-2012, 13:40

Citaat door Honnete:
Marokkaanse romantiek..
Bestaat niet, dat rijmt! -gniffel-

30-08-2012, 13:42



Citaat door MAGRIBIIII:
Bestaat niet, dat rijmt! -gniffel-
Ik denk dat het wel bestaat.. Zie je tekst haha..

30-08-2012, 13:47

Citaat door Honnete:
Ik denk dat het wel bestaat.. Zie je tekst haha..
Beginstuk is gespeeld

30-08-2012, 13:49

Citaat door MAGRIBIIII:
Geen Ding Dong, z'n vrouw had de deur alvast open gedaan voor haar lieveling. Zichzelf al opgemaakt en straalde terwijl ze met haar ogen naar hem uitkijkt. Bij de voordeur aangekomen kuste hij haar voorhoofd, waarna de vlindertjes weer opgewekt werden. Ze nam zijn koffer over en z'n jas. Ze vroeg hem met een lach of hij nu wil eten of eerst wat wil uitrustten? hij keek haar weer bewonderend aan en maakte een zitbeweging naast hem. En zei tegen haar: "Jij bent mijn rust en verdient pas rust.'' Waarna ze begon te huilen, hij raakte in paniek. En begon wanhopig het eten op tafel te leggen, ze verorberde het eten als een anaconda om haar gevoelens te stillen. Dit ging gepaard met het besmeuren van haar kleding en haar uiterlijke bewerking die in het niets opging. Hij keek naar haar en zei: ''Fati, ik kan dit bolly-leven niet meer aan laat ons gewoon zijn hoe we zijn'' -einde-
Hhahahaha geweldig

Pagina's : [1] 2