Bekijk volle/desktop versie : Kastro en Jeblie ara7ed :o



Pagina's : [1] 2

30-08-2012, 12:45
Kan me nog een heeeele lange discussie herinneren waarin ik zei dat Pepe gruwelijke verdediger was. En jullie mij probere te vertelle dat hij alleen goed was tege kleine ploegen etc en dat hij tactisch onbenul was.

Gisterenavond was hij man of the match in mijn ogen, alles onderschept en speelt bikkel zelfs op middenveld.
Al jaren de beste verdediger van madrid kifesh

Bikkel

30-08-2012, 12:53


jullie (zogenaamde) realfans kunnen pas praten wanneer real een keertje van barca wint maar wanneer jullie pakslaag krijgen zijn jullie stil! die discussie die jullie hadden zal wel van een paar jaren geleden zijn ahhaahahh toen pepe werd overlopen ahahahahaha

30-08-2012, 12:53
Wat is er zo gruwelijk aan om als een blinde idioot een aanslag te plegen op je tegenstander? ben je dan een goeie verdediger? Hij is sterk ja en zijn instelling is prima maar tactisch en technisch is hij dramatisch. Wel geschikt voor italiaans voetbal.

30-08-2012, 13:05

Citaat door Jeblie:
Wat is er zo gruwelijk aan om als een blinde idioot een aanslag te plegen op je tegenstander? ben je dan een goeie verdediger? Hij is sterk ja en zijn instelling is prima maar tactisch en technisch is hij dramatisch. Wel geschikt voor italiaans voetbal.
zie het zo: alle verdedigers kunnen messi/xavi/iniesta nooit van de bal zetten

ENTER PEPE

bam Barca verliest


hoe kan je dan zeggen hijs niks?

30-08-2012, 13:16


Pepe was het verschil tussen vorige week en gisteren. Hij is beest altijd gevonden, altijd rugdekking, komt overal ertussen. niet normaal sterk en snel. Opbouwend was hij gisteren niet zo slecht maar over het algemeen heeft hij daar moeite mee.. Voor de rest een van de beste verdedigers die er is

30-08-2012, 13:19
toen met die copa in 2011 hij op middenveld speelde en gwn letterlijk als een bulldozer al die barca middenvelders de lucht in schepte wonnen ze ook een beker

deze man is gewoon de beste verdediger in Spanje, fysiek TOPFIT .. laat je nooit in de steek, rugdekking, onderscheppingen alles

sinds wanneer moet je "aardig" zijn als verdediger?

30-08-2012, 13:20
Aardig buiten het veld, op het veld gewoon een pitbull. Je krijgt waar voor je geld

30-08-2012, 13:22
Pepe is erg belangrijk en moet spelen tegen Barca anders is het sowieso een schiettent... maar dat Real kreeg ook nog eens zijn vorm deels terug en dat bezorgde hun winst. Ik zei toch Pepe moest spelen, Marcelo moest spelen, Khedira moest spelen. Weet je nog.. de enige voorwaarde die niet klopte was dat als Real afgelopen weekend niet won dat ze dan ook zouden verliezen van Barca.. ach ja dit keer is het geluk aan onze zijde..

30-08-2012, 13:44
Wollah bazzz à clash , je drukt ze met hun neus op de feiten

30-08-2012, 14:42
Pepe speelde tijdens EK ook ijzzzzeerrrrsterk, de beste verdediger uit toernooi. 1 van de allerbeste in europa

30-08-2012, 14:49
pepe is gewoon een verdediger die je liever niet tegenover je wilt hebben. Hij speelt gewoon extreem hard. Hij gaat de duels hard in. En die homos uit catalonie zijn net wijven hun houden niet van die ruige spel daarom zijn ze ook zo bang voor pepe.

30-08-2012, 14:53
Pepe momenteel beste verdediger van Primera Division. Krijgt een dikke 9 voor zijn wedstrijd van gister. Waar was messi eigenlijk..

30-08-2012, 15:05


hoor deze sukkel lullen ze3ma ik ben prestatiefan a luie olifant

weet je wat hier een cadeaux


30-08-2012, 15:35
Zballie is iemand die wilt dat verdiger kan opbouwen en lange ballen kan spelen en dat soort bs.

30-08-2012, 16:20

Citaat door Skietzo_V5:
Zballie is iemand die wilt dat verdiger kan opbouwen en lange ballen kan spelen en dat soort bs.


Precies ja..omdat ik van voetbal hou.
Mensen doen alsof Pepe, Messi heeft afgestopt maar dat klopt niet want zodra Messi de bal heeft..zie je Khedira, Alonso, Ramos en Pepe op hem afstormen als hyena's. 1 tegen 1 is Pepe KANSLOOS!

Pagina's : [1] 2