Bekijk volle/desktop versie : Istanbul! Wie is er geweest?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

30-08-2012, 09:48
Salaam alaikoem allemaal!


Ik wil binnenkort heel graag naar istanbul, maar weet niet zo goed welk hotel/appartement ik het best kan uitkiezen. Heb heel veel negatieve reacties gelezen op bepaalde zoeksites. Nu ben ik benieuwd naar jullie reacties en wat jullie zelf hebben meegemaakt. Alle info wat betreft Istanbul is welkom!


Alvast heel erg bedankt!

30-08-2012, 10:12


Istanbul is een wereldstad. Echt heeeeel leuk! Een aanrader dus.

Het is echt een stad met een rijke geschiedenis. Ik weet niet of je van oudheden houdt? Er is namelijk ook veel te bezichtigen!

30-08-2012, 10:21
heb je ticket al geboekt of ben je nog op zoek?

Ik heb geboekt via corendon.nl en is me zeer goed bevallen hoor.

Wil je alles zelf boeken? Dus vlucht en hotel zelf zoeken?

30-08-2012, 10:58

Citaat door Dotje:
Istanbul is een wereldstad. Echt heeeeel leuk! Een aanrader dus.

Het is echt een stad met een rijke geschiedenis. Ik weet niet of je van oudheden houdt? Er is namelijk ook veel te bezichtigen!


ik wil alles zien wat er te zien valt! maar wat ik graag wil weten is welk hotel/ appartement jullie hebben genomen en of jullie m aanraden.

30-08-2012, 11:00



Citaat door pride_bride:
heb je ticket al geboekt of ben je nog op zoek?

Ik heb geboekt via corendon.nl en is me zeer goed bevallen hoor.

Wil je alles zelf boeken? Dus vlucht en hotel zelf zoeken?
ik heb nog niets geboekt. ik heb een weekje vakantie en wil ongeveer 1000 euro besteden voor twee personen voor vliegtickets + hotel/appartement. wat heb jij op corendon geboekt. Vliegtickets alleen of vliegtickets+hotel?

30-08-2012, 11:02

Citaat door paprika-45:
ik heb nog niets geboekt. ik heb een weekje vakantie en wil ongeveer 1000 euro besteden voor twee personen voor vliegtickets + hotel/appartement. wat heb jij op corendon geboekt. Vliegtickets alleen of vliegtickets+hotel?
We zitten in hetzelfde schuitje(haha)

30-08-2012, 11:04
ik ben geweest dit jaar!
Ik zou graag terug willen haha i had so much funn!

naam van hotel was: Orka Royal (4 sterren)

Ik raad je aan om op de eerste dag al zo een city plan aan te schaffen dan kan je langs alle plekjess!

Ons hotel was precies iin het midden van de stad we gingen overal TE VOET naar toe.

30-08-2012, 11:06

Citaat door I_S:
ik ben geweest dit jaar!
Ik zou graag terug willen haha i had so much funn!

naam van hotel was: Orka Royal (4 sterren)

Ik raad je aan om op de eerste dag al zo een city plan aan te schaffen dan kan je langs alle plekjess!

Ons hotel was precies iin het midden van de stad we gingen overal TE VOET naar toe.
hoeveel heb je betaald voor dit hotel? en ja ik zoek iets wat in de buurt van de blauwe moskee ligt zodat je inderdaad allles te voet kan bezoeken

30-08-2012, 11:06

Citaat door I_S:
ik ben geweest dit jaar!
Ik zou graag terug willen haha i had so much funn!

naam van hotel was: Orka Royal (4 sterren)

Ik raad je aan om op de eerste dag al zo een city plan aan te schaffen dan kan je langs alle plekjess!

Ons hotel was precies iin het midden van de stad we gingen overal TE VOET naar toe.
En was het de 4 sterren ook echt waard?

30-08-2012, 11:08
jammer!! heb gekeken voor orka royal en die zit hellaas al vol. ziet er trouwens wel erg goed uit!

30-08-2012, 11:10
ik heb via corendon.nl geboekt en heb voor 4 dagen 250/persoon euro betaald (vlucht+hotelxxxx+ontbijt) Was een citytripje, kort maar krachtig

Ons hotel was Grand Yavuz in de Sultanahmet wijk, vlakbij alle grote bezienswaardigheden en alles op loopafstand. Ik kan je het hotel wel aanraden. Het is zeker geen groot chique hotel, maar het was er proper, vlakbij alle toeristische attracties, alles op loopafstand, het personeel was vriendelijk, ontbijt is goed, kamers zijn schoon (niet zo heel groot, maar voor de prijs die ik betaald heb, meer dan ok!)

hier vind je de beoordelingen

http://www.zoover.nl/turkije/marmara/istanbul/grand-yavuz/hotel

30-08-2012, 11:13
Orka Royal Nou dit ziet er wel heeeeeel luxe uit hoor.
Ben benieuwd wat de prijzen zijn.

IK kreeg geen prijs bij invoeren van periode......

30-08-2012, 11:14


Sorry hoor Paprika 45 ik zit gewoon in je topic ook vragen te stellen etc
Hoop dat je dat niet vervelend vindt

30-08-2012, 11:37

Citaat door 10kilogaateraf:
En was het de 4 sterren ook echt waard?
Ik raad het hotel wel aan ,
ze hebben ook een dakterras,fitnessruimte,binnen en buiten zwembad,turkse bad,sauna en voetenbad.

we hebben 1100 betaald toen in april. ticket+hotel incl ontbijt. 7 dagen

30-08-2012, 12:41
Ik ga 28 september weer!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8