Bekijk volle/desktop versie : Thuisbevalling



Pagina's : [1] 2

29-08-2012, 21:44
Wie van de dames heeft dit gedaan.

29-08-2012, 21:46


Ik ben thuis bevallen.

29-08-2012, 21:47
Tbarkelah.

En hoe is het om thuis te bevallen? zelfde als in ziekenhuis?

29-08-2012, 21:49
Waarom zou je thuis bevallen als het ook in het ziekenhuis kan?

29-08-2012, 21:49


me zus is van beide dochters thuis bevallen ikzou het eerlijk nooit doen de eerste keer had ze zo een klein huis en haar kamer was helemaal klein en ze was ingeknipt ook nog nou toen ik dat zag was ik echt afgeknapt ik wou toen nooit kinderen dat gevoel bleef 2 jr zo daarna werd het gelukkig minderen nu heb ik zelf een zoontje maar ben in het ziekenhuis bevallen

29-08-2012, 21:52

Citaat door majdouline83:
me zus is van beide dochters thuis bevallen ikzou het eerlijk nooit doen de eerste keer had ze zo een klein huis en haar kamer was helemaal klein en ze was ingeknipt ook nog nou toen ik dat zag was ik echt afgeknapt ik wou toen nooit kinderen dat gevoel bleef 2 jr zo daarna werd het gelukkig minderen nu heb ik zelf een zoontje maar ben in het ziekenhuis bevallen
:frons:

29-08-2012, 21:53
Ik mag niet thuis bevallen vanwege een kzs
Maar ik zou het nooit durven :-/

Stel je nou is voor dat er wat misgaat dan moet je tijdens de bevalling naar het ziekenhuis racen
Ik vind het persoonlijk 10x niks en heb echt bewondering voor degenen die dit durven

29-08-2012, 21:55

Citaat door mele3youn:
Tbarkelah.

En hoe is het om thuis te bevallen? zelfde als in ziekenhuis?
Ik vond het heerlijk, ik hoefde niet naar buiten om naar het ziekenhuis te gaan. De verloskundige en de kraamzorg komt bij je thuis , na de bevalling kon ik douchen in mijn eigen douche en rusten in mijn eigen bed.

29-08-2012, 21:58

Citaat door Oum-Nour:
Ik mag niet thuis bevallen vanwege een kzs
Maar ik zou het nooit durven :-/

Stel je nou is voor dat er wat misgaat dan moet je tijdens de bevalling naar het ziekenhuis racen
Ik vind het persoonlijk 10x niks en heb echt bewondering voor degenen die dit durven
Bij een keizersnee mag je niet thuis bevallen, De verloskundige neemt alles mee en mocht het toch misgaan moet je als nog naar het ziekenhuis.

29-08-2012, 22:00

Citaat door elfjes:
Bij een keizersnee mag je niet thuis bevallen, De verloskundige neemt alles mee en mocht het toch misgaan moet je als nog naar het ziekenhuis.
soweiso een grote risico, ondanks dat de verloskundige alles bij heeft.

29-08-2012, 22:07
1e thuis, 2e ziekenhuis omdat het moest

thuis veel fijner!

29-08-2012, 22:08
ik wist dat ik in het zkh moest gaan bevallen bij de 2e en heb alsnog moeten racen om het te halen dus dat is ook niet altijd een garantie

29-08-2012, 22:27


Ik ben bij mijn tweede kind thuisbevallen .. Ik heb er geen spijt van .. Eigen huis , eigen kamer , eigen douche en geen vreemde mensen ..

29-08-2012, 23:11
Ik zou het persoonlijk nooit doen... Ik heb bewust gekozen voor een ziekenhuis bevalling en was maar goed ook.. Want mijn zoontje was te moe om eruit te komen.. Zijn hartslag daalde.. Waarna hij eruit moest met een vaccuum... En dat kan een verloskundige niet.. Er kwamen zelfs 2 gynocologen bij mij... Toen mijn zoontje eruit kwam had ik ook nog eens een totaal ruptuur.. Dus moest onder narcose worden gehecht..

Moet er niet aan denken dat ik aan het persen ben en alsnog naar het ziekenhuis moet... En ze hebben daar allerlei apparaten stel dat er echt iets met je kind is.. dat ze er toch eerder zijn dan bij een thuis bevalling.. En ik zou het mezelf noooooit vergeven als er allahie hfed iets gebeurd was en ik toch voor thuisbevalling had gekozen..

Dit is enkel mijn ervaring en mening... Sorry als ik degene die thuis bevallen zijn beledigd heb...

02-09-2012, 21:12
Liever zkh eigenlijk, je weet maar nooit met complicaties

Pagina's : [1] 2