Bekijk volle/desktop versie : Vlucht geboekt ->Vliegtickets.nl. Kan niet geannuleerd worden, help!



29-08-2012, 15:57
Salaam,

Ik heb een vlucht geboekt voor a.s. zondag naar Tanger. Gezien een bruiloft van mijn nicht in Temsamane (omg. Al Hoceima) op maandag, wil ik mijn bestemming wijzigen naar Al Hoceima of Nador. Qua afstand is dat beter te doen dan Tanger.
Ik heb geboekt via Vliegtickets. Eerst belde ik met de vraag of ik mijn bestemming kon wijzigen, maar dat was niet mogelijk. Enkel de datum etc. Daarna belde ik met de vraag of het mogelijk is om mijn heenvlucht te annuleren, maar dat was ook niet mogelijk. Mijn terugvlucht komt dan ook te vervallen.
Dus wil ik een nieuwe ticket boeken naar Nador. Ik zal dus mijn vlucht naar Tanger niet gebruiken.
IK had bijnaaaa geboekt net, maar belde toch voor alle zekerheid met Vliegtickets. Ze vertellen mij dat wanneer ik mijn vlucht naar Tanger niet gebruik, mijn terug vlucht alsnog komt te vervallen omdat ze dan denken dat ik niet in Marokko ben en mijn ticket terug niet geldig is!!! Dus als ik zondag niet incheck, automatisch mijn ticket terug ongeldig is,

Hoe kan ik dit oplossen mensen?!! Ik heb er voor betaald dus als ik geen gebruik wil maken van de heenvlucht dan is dat toch mijn zaak! Ze blijven voet bij stuk houden.
Mijn tante heeft mij er heel graag bij en ik wil ook heel graag naar mijn nicht toe. Ze zou eerst a.s. vrijdag trouwen, maar voor mij hebben ze het een paar dagen verschoven, maar ik had toen al geboekt.

Een binnenlandse vlucht is volgens mij wel mogelijk, maar ontzettend duur. En mijn ouders hebben liever niet dat ik alleen reis vanuit Tanger naar Temsamane met de bus bv.

Ik ga er sowieso een klacht over indienen, Ik heb bij het boeken van de vlucht gekozen voor een annuleringsverzekering, maar op geen manier kan ik daar nu gebruik van maken.